Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Καθηγήτρια Επιδημιολογίας & Βιοστατιστικής
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΥΣΜΟΣ.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
ΜΑΘΗΜΑ 9 Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ. NANCY GREEN ΚΕΦ. 5 ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ.
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Επιλογή επαγγέλματος στο σύγχρονο περιβάλλον Χρήση του « γενεογράμματος » για κατανόηση της πολυπολιτισμικής κοινωνίας και διερεύνηση των περιβαλλοντικών.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Εργασία των μαθητών του Β3
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Θεματική ανάλυση των αφηγήσεων
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία - Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Η Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης θα αναπτύξει κατά το σχολικό έτος 2011-2012 το ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου Ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου». Οι μαθητές/τριες, αναζητώντας τους προγόνους τους μέσα από προφορικές μαρτυρίες των οικογενειών τους, θα κατασκευάσουν το γενεαλογικό τους δέντρο. Η διαδικασία αυτή θα τους/τις βοηθήσει να αποκτήσουν αυτογνωσία και να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες της ιστορικής εξέλιξης, του ιστορικού χρόνου, των πολλαπλών ταυτοτήτων κ.λπ., μέσα από τον πρώτο πυρήνα της ιστορίας, την οικογένεια.

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία - Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Η εμπειρία αυτή θα βοηθήσει ακόμα τα παιδιά να αντιληφθούν τη σημασία και την αξία της προφορικής ιστορίας και την ανάγκη διάσωσης και αξιοποίησής της στη συγκρότηση ισχυρής ιστορικής μνήμης. Τέλος, ο βιωματικός αυτός τρόπος αναζήτησης των οικογενειακών καταβολών θα συμβάλει και στην ανάπτυξη ιστορικής συνείδησης που αποτελεί έναν από τους δύο βασικούς σκοπούς της διδασκαλίας του μαθήματος της Ιστορίας στην Εκπαίδευση.

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία - Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών Β΄ Γυμνασίου» Στόχος της κατασκευής του γενεαλογικού δέντρου των προγόνων των μαθητών της Β΄ Γυμνασίου είναι η συγκέντρωση ποικίλων πληροφοριών και πληθυσμιακών δεδομένων της Κύπρου, τα οποία μπορούν να απαντήσουν, μέσα από στατιστικές αναλύσεις των ποσοτικών δεδομένων που θα προκύψουν, σε μια σειρά ερευνητικών ερωτημάτων, όπως: Ποιες ήταν οι κύριες επαγγελματικές ασχολίες των κατοίκων συγκεκριμένων περιοχών; Ποια επαγγέλματα είχαν οικογενειακό χαρακτήρα; Ποια επαγγέλματα έχουν εξαφανισθεί; Ποια ήταν τα γυναικεία επαγγέλματα;

Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία - Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών Β΄ Γυμνασίου» Η θνησιμότητα και ο μέσος όρος ζωής από γενιά σε γενιά. Οι ασθένειες και οι αιτίες θανάτων των Κυπρίων. Η εσωτερική/εξωτερική μετανάστευση των κατοίκων. Η διασπορά των προσφύγων σε κοινότητες/περιοχές της ελεύθερης Κύπρου. Πιο ειδικά θέματα, όπως η άφιξη Μικρασιατών προσφύγων στην Κύπρο και η εγκατάστασή τους σε συγκεκριμένες περιοχές της Κύπρου, η εξελικτική πορεία της κυπριακής οικογένειας σε σχέση με το μορφωτικό της επίπεδο κ.ά.  

Γενεαλογικό δέντρο Σημείο αναφοράς: Μαθητής/τρια Αναδρομή σε: 1 Γενεαλογικό δέντρο Σημείο αναφοράς: Μαθητής/τρια Αναδρομή σε: 1. Γονείς (Πατέρας – Μητέρα) 2. Παππούδες/γιαγιάδες 3. Προπάππους/προγιαγιάδες

ΔΕΛΤΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ Μαθητής /τρια Πατέρας Μητέρα Γιαγιά Παππούς Παππούς Προπάππος Πρόγιαγια Προπάππος Πρόγιαγια Προπάππος Πρόγιαγια Προπάππος Πρόγιαγια

 Πληροφορίες που θα ζητούνται για κάθε πρόσωπο:  1. Μαθητής/τρια Έτος γέννησης, τόπος καταγωγής, φύλο, τόπος διαμονής, οικογενειακή κατάσταση, αριθμός αδελφιών, θρήσκευμα.  2. Πατέρας – Μητέρα Έτος γέννησης, έτος θανάτου, αιτία θανάτου, τόπος καταγωγής, τόπος διαμονής, επίπεδο μόρφωσης, επάγγελμα/ασχολία.  3. Παππούς – Γιαγιά Έτος γέννησης, έτος θανάτου, αιτία θανάτου, τόπος καταγωγής, τόπος διαμονής, επίπεδο μόρφωσης, επάγγελμα/ασχολία.  4. Προπάππος – Προγιαγιά

Αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία, την εμπλοκή των εκπαιδευτικών και τη μεθοδολογία του Ερευνητικού Προγράμματος θα αποσταλούν στις σχολικές μονάδες σε κατοπινό στάδιο.