Σχολείο: λύκειο Α γ ιά σ ου Τάξη: β Θέμα: ηλεκτρονικός εκφοβισμός Ονοματεπώνυμα : Κ αρέτος Τ αξι ά ρχης Σχ. Έτος:
Τύποι εκφοβισμού: • FLAMING: ΒΙΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ • ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ: ΌΤΑΝ ΜΙΛ ΑΕΙ ΚΑΠ[ΟΙΟΣ ΑΣΧΗΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΜΕΣΩ ΗΛ. ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ, ΜΝΗΜΑΤΩΝ Κ.Α • ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: ΌΤΑΝ ΔΗΜΟΣΙ ΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ • ΗΛ. ΚΑΤΑΔΙΩΞΗ(CYBER STALKING)ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΦΟΒΟ •
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ • Η δαιμονοποίηση του διαδικτύου σίγουρα δεν ωφελεί κανέναν • Η επικοινωνία με το παιδί είναι το κλειδί.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ • Το άτομο αρχίζει να αναπαράγει αρνητικές σκέψει ς • Η αυτοεκτίμηση του ατόμου που υφίσταται Διαδικτυακό εκφοβισμό πλήττεται έντονα τόσο ώστε σε μερικές περιπτώσεις συνδέεται με το αίσθημα της ενοχής • Άτομα που δέχτηκαν έντονα Διαδικτυακό εκφοβισμό ενδέχεται στο μέλλον να παρουσιάσουν μεγαλύτερη αστάθεια στις διαπροσωπικές τους σχέσεις συνοδευμένη από την κοινωνική απομόνωση.