ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Περιβαλλοντική εργασία
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
87ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ 6-8/11/2009
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Απώλεια ενός μεγάλου πνεύμονα…23/08/2009.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
3º Δημοτικό Σχολείο Καματερού
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ … άρα και το εισόδημά μας …ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΕΙΔΕΣ ΦΩΤΙΑ; ΚΑΛΕΣΕ 199.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
06 ΑΠΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
Πρόταση Αναγνώρισης και Μεθοδολογίας Παρακολούθησης Καμένων Εκτάσεων Δημήτρης Τσούχλης Το υλικό αυτής της παρουσίασης συγκροτήθηκε λίγους μήνες μετά την.
31 ΜΑΡ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΧΑ - ΠΟΤΑΜΙ»
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΞΕΡΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΖΙΟΝΙΑ»
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΚΑΒΟ ΓΚΡΕΚΟ»
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΖΩΝΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΖΕΠ) ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΚΟΙΛΑΔΑ ΕΖΟΥΣΑΣ»
Παιδαγωγική συνάντηση για ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων διδασκαλίας των νέων μαθημάτων Α΄και Β΄ΕΑΠΛ Προυποθέσεις λειτουργίας και υποστήριξη.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΣ ΑΚΑΜΑ»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΦΑΡΟΣ ΚΑΤΩ ΠΑΦΟΥ»
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Φράγματα, δρόμοι, πόλεις, μπάζωμα ρεμάτων κ.α.
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΝΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ «ΑΛΥΚΕΣ ΛΑΡΝΑΚΑΣ»
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ Το φαινόμενο, τα αίτια, οι συνέπειες, η πρόληψη, η αντιμετώπιση και η αποκατάσταση των συνεπειών Γιώργος Φαραγγιτάκης, Πρόεδρος Δ.Ε. ΠΕΕΚΠΕ Αττικής, Υπεύθυνος ΚΠΕ Αργυρούπολης Η πρόταση που ακολουθεί είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας μου από τα σχολικα προγράμματα, από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιασαμε και αναπτύξαμε στο ΚΠΕ Αργυρούπολης, από το περιφερειακό μας δίκτυο για τις δασικές πυρκαγιές, από επιστημονικά συνέδρια και από τη θεωρητική μου ενασχόληση με το θέμα.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Η φωτιά είναι σημαντικός περιβαλλοντικός παράγοντας για τα ΜΤΟ Τα δασικά οικοσυστήματα σχετίζονται άμεσα με τις παραγωγικές και οικιστικές δραστηριότητες του ανθρώπου. Οι κλιματικές αλλαγές επιτείνουν την εμφάνιση του φαινομένου Η πρόσφατη εθνική τραγωδία, καταδεικνύει την ανάγκη ανάπτυξης διαχειριστικών πρακτικών και συμμετοχής σε αυτές των ατόμων, των ομάδων και του κράτους. Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι τοπικές κοινωνίες ενδιαφέρονται ζωηρά

ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ Να γνωρίσουν τα παιδιά τη δομή του δασικού οικοσυστήματος, τις αλληλεπιδράσεις των βιοτικών και αβιοτικών στοιχείων του και τη λειτουργία του Να συνειδητοποιήσουν τη σημασία του δάσους για την οικολογική ισορροπία, για τον άνθρωπο, για την ποιότητα της ζωής και για την βιώσιμη ανάπτυξη. Να κατανοήσουν το ρόλο της φωτιάς στα ΜΤΟ αλλά και τους κινδύνους στις περιπτώσεις εκτεταμένης και έντονης εμφάνισης Να εντοπίσουν τις αιτίες των πυρκαγιών (φυσικά αίτια, αμέλεια, εμπρησμοί κλπ) Να διερευνήσουν τρόπους πρόληψης, αντιμετώπισης και καταστολής

Να κατανοήσουν τις διεργασίες της φυσικής αναγέννησης του οικοσυστήματος Να συζητήσουν τρόπους διαχείρισης καμένων περιοχών με στόχο την αποκατάσταση του τοπίου Να αντιληφθούν την κλιμάκωση των ευθυνών από το ατομικό στο συλλογικό επίπεδο Να συνειδητοποιήσουν οτί το περιβάλλον είναι δημόσιο αγαθό και ότι η προστασία του συνιστά ταυτόχρονα και υποχρέωση και δικαίωμα. Να προτείνουν λύσεις που αφορούν ατομικές συμπεριφορές και διαχειριστικές πρακτικές Να ενεργοποιηθούν σε ανάληψη δράσης στις τοπικές κοινωνίες

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Καλλιέργεια βασικού γνωστικού υπόβαθρου που θα στηρίζεται στην επιστημονική γνώση Προσανατολισμός στις αξίες της προστασίας της οικολογικής ισορροπίας, της ποιότητας της ζωής και της βιώσιμης ανάπτυξης Ανάπτυξη δημιουργικού διαλόγου και καλλιέργεια κριτικής σκέψης Διεπιστημονική θεώρηση Βιωματικές μέθοδοι εργασίας Ομαδοσυνεργατική δουλειά Ενθάρρυνση της αυτενέργειας και της πρωτοβουλίας Ανάπτυξη δεξιοτήτων παρατήρησης, σύγκρισης, μέτρησης, ταξινόμησης ανάλυσης και σύνθεσης

Η φωτιά και ο άνθρωπος: ο μύθος του Προμηθέα κι ο συμβολισμός του. ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ Η φωτιά και ο άνθρωπος: ο μύθος του Προμηθέα κι ο συμβολισμός του. Η ανακάλυψη της φωτιάς κι ο καταλυτικός της ρόλος στην ανάπτυξη του ανθρώπου. (συντήρηση, άναμα, θέρμανση, εχθροί, παραγωγική διαδικασία, λιώσιμο μετάλλων, εξαγωγή σιδηρομεταλλεύματος, ψήσιμο πηλού, κατασκευή γυαλιού, ενέργεια του ατμού στην βιομηχανική επανάσταση)

Το δασικό οικοσύστημα. Δομή και λειτουργία: βιοτικοί και αβιοτικοί παράγοντες, αλληλεξαρτήσεις και αλληλεπιδράσεις, ορόφωση, βιομάζα, τροφικά πλέγματα. Η φωτιά ως περιβαλλοντικός παράγοντας στα μεσογειακά οικοσυστήματα. Δάσος και άνθρωπος: οικισμοί, περιαστικό πράσινο, υγεία, παραγωγικές δραστηριότητες. Αίτια πυρκαγιών. Συνέπειες πυρκαγιών.

Πρόληψη πυρκαγιών: ατομική συμπεριφορά, προετοιμασία στο σπίτι, δράσεις τοπικής αυτοδιοίκησης και Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, ενημέρωση, καθαρισμοί, αντιπυρικές ζώνες, πυροφυλάκεια, δεξαμενές νερού, κρουνοί, υδροφόρες, μέτρα των συναρμόδιων Υπουργείων, οργάνωση, στελέχωση και εξοπλισμός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Αντιμετώπιση πυρκαγιών:συμπεριφορά ατομικής προστασίας, οργάνωση κατάσβεσης από τους ειδικούς και συμμετοχή των εθελοντών σε αυτή. Παρουσίαση παραδειγμάτων ήπιων και καταστροφικών πυρκαγιών.

Η φυσική αναγέννηση του οικοσυστήματος μετά τη φωτιά Η φυσική αναγέννηση του οικοσυστήματος μετά τη φωτιά. Αναβλαστήματα, σπερμοβλαστήματα Μέτρα για την προστασία της (απαγόρευση βόσκησης, , απαγόρευση οικοπεδοποίησης κα) Αντιδιαβρωτικά μέτρα για την προστασία του εδάφους Αναδάσωση (τεχνικές, προυποθέσεις επιτυχίας, τα λάθη του παρελθόντος)

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ: Επισκέψεις σε καμένη και σε άκαφτη δασική περιοχή. Συλλογή πληροφοριών σε συζήτηση με ειδικούς και κατοίκους για το γεγονός της πυρκαγιάς και για την εικόνα της καμένης περιοχής πριν τη φωτιά. Χρήση φωτογραφικού υλικού αν υπάρχει. Αποτύπωση του χώρου (χάρτης, πρόχειρο σχέδιο, ζωγραφιά, φωτογραφίες, βίντεο, κείμενο κα) Μετρήσεις και παρατηρήσεις σχετικές με το μικροκλίμα των δυο περιοχών. Παρατηρήσεις και ταξινομήσεις της χλωρίδας και της πανίδας.

Καταγραφή φυσικής αναγέννησης ανα είδος φυτού (ποσότητα, αρτίβλαστα, αναβλαστήματα) Διαπιστώσεις για την αποτελεσματικότητα τεχνητής αναδάσωσης. Συζήτηση για τρόπους διαχείρισης της καμένης περιοχής. Συζήτηση για την προστασία της άκαφτης περιοχής. Παρατηρήσεις και πειράματα στο εργαστήριο.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ανάλογα με την ηλικία) Αρχικό ερωτηματολόγιο. Συζήτηση. Επιτραπέζιο παιχνίδι με επιβραβεύσεις και τιμωρίες. Έκθεση ζωγραφιών, φωτογραφιών. Συμπλήρωση τελικών ερωτηματολογίων.

ΑΕΙ, Αυτοδιοίκηση, αρμόδια Υπουργεία, Πυροσβεστική, ΜΚΟ, ΚΠΕ ΦΟΡΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΕΙ, Αυτοδιοίκηση, αρμόδια Υπουργεία, Πυροσβεστική, ΜΚΟ, ΚΠΕ Το Σχολείο θα οργανώσει συναντήσεις της μαθητικής ομάδας με εκπροσώπους των φορέων ή και στρογγυλό τραπέζι συζήτησης ανοιχτής στη σχολική κοινότητα και στην τοπική κοινωνία. Επίσης θα πάρει από τους φορείς υλικό που μπορεί να αξιοποιήσει ο εκπαιδευτικός και η μαθητική ομάδα.