2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

ΜΕΙΩΝΩ– ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
Διαχείριση απορριμμάτων
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
Γραμμή παραγωγής Θεοδωρής Σωτηριάδης.
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Φυσικές ιδιότητες των υλικών
Ανακύκλωση χαρτιού.
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ανακύκλωση Νικόλας, Ζήνωνας, Αλέξης, Λίζα Ε’2.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ …
Το πορτρέτο των σκουπιδιών μας…
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
254 η ΑΓΕΛΗ ΛΥΚΟΠΟΥΛΩΝ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ Ειδική Συγκέντρωση – Ασθένεια ALS Ice Bucket Challenge.
ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Τι είναι η κομποστοποίηση Η κομποστοποίηση είναι μια φυσική διαδικασία η οποία μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια πλούσια σκούρα ουσία.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Το ψωμί της ζαχαροπλαστικής
Απίστευτο και όμως αληθινό
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ SAINT PAUL
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
2.6.1 Ηλεκτρολυτική διάσπαση του νερού
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΑΘΗΝΑ ΣΩΠΑΣΟΥΔΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΙΑΝΝΙΟΥ ΚΑΙ Δ2
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT 6) ΥΠΟΘΕΜΑ: Σκουπίδια και παραδοσιακές κοινωνίες (ιστορική.
ΒΙΟΔΙΑΣΠΩΜΕΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ
Η ενέργεια αλλάζει συνεχώς μορφή
Ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΖΥΜΑΡΙΚΩΝ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ.
Περιεκτικότητα διαλύματος & εκφράσεις περιεκτικότητας
ΑΛΚΟΛ ΚΙ ΥΓΕΙΑ Τι θα δούμε σε αυτή την παρουσίαση :
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Έχεις οικολογική συνείδηση;
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
Τελειώνει το πετρέλαιο
Ανακύκλωση Απορριμμάτων ‘Τα άχρηστα-Χρήσιμα’
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Χρήσεις του νερού Ας θυμηθούμε μερικούς αριθμούς: Στη Γη υπάρχουν χοντρικά km³ νερό. Αν σκεφτούμε ότι το κάθε κυβικό χιλιόμετρο ισοδυναμεί.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Πλαστικό Προέρχεται από την λέξη «πλάθω», υποδηλώνοντας την ιδιότητα του να είναι εξαιρετικά εύπλαστο. Πλαστικές ύλες ονομάζονται όλες οι συνθετικές ρητίνες.
Ανακύκλωση πλαστικού Εργασία Σ.Ε.Π Ύλη κατασκευής πλαστικού  Πετρέλαιο  Φυσικό αέριο.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
ΕΝ ΕΡΓΟ Δηλαδή κάποιος έχει μέσα του την ικανότητα να παράγει έργο
Ιστορία Ο Αλεξάντερ Παρκς (Alexander Parkes) παρασκεύασε το πρώτο πλαστικό πολυμερές το Ο Ουάλλας Κάροδερς (Wallace Carothers) παρασκεύασε το συνθετικό.
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Πλαστικό Προέρχεται από την λέξη «πλάθω», υποδηλώνοντας την ιδιότητα του να είναι εξαιρετικά εύπλαστο. Πλαστικές ύλες ονομάζονται όλες οι συνθετικές ρητίνες.
Τα λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η πλαστική ζωή μας Ομάδα εργασίας Φαίη Γκαραγκάνη Αλεξία Γαντζούλα
Το φαινόμενο ΔΙΑΣΤΟΛΗ.
Από την θεωρία στην πράξη
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Εισαγωγή στη Χημεία Δ ΙΑΦΑΝΕΙΕΣ Χ ΗΜΕΙΑΣ Γ ΥΜΝΑΣΙΟΥ τάξη B ΄ γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΡΥΟΝΟΠΟΥΛΟΥ 2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου Β΄ Τάξη – Τμήμα 4ο

Πως κατασκευάζεται και φτάνει στην τελική του μορφή στα χέρια μας; Το πλαστικό μπουκάλι και γενικά καθετί το πλαστικό έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας Πως κατασκευάζεται και φτάνει στην τελική του μορφή στα χέρια μας;

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΕΝΗΣ ΦΙΑΛΗΣ Ο πολτός είναι χημικό προϊόν από στοιχεία που θα μιλήσουμε πιο κάτω Ο πολτός του υλικού αφού ζεσταθεί, με πίεση (σε ειδικό μηχάνημα) παίρνει τη μορφή των αμπουλών (μπροστά από τις φιάλες), οι οποίες κρυώνουν και αποθηκεύονται

ΚΕΝΗ ΦΙΑΛΗ Η κάθε αμπούλα (σε ειδικό μηχάνημα) θερμαίνεται στους 600 βαθμούς, φουσκώνεται και παίρνει την μορφή του μπουκαλιού στο ανάλογο σχήμα Το κάθε μπουκάλι κρυώνει για να κλειδώσει το σχήμα του, κατόπιν περνάει από test πίεσης-αντοχής και είναι έτοιμο να δεχθεί το περιεχόμενό του

ΔΙΑΦΟΡΑ SITE ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ http://www.youtube.com/watch?v=vSabFFQUr9E Πως φουσκώνει η πλαστική κάψουλα http://www.youtube.com/watch?v=v89ezOA0oNE Αυτόματη μηχανή που φουσκώνει πλαστικές κάψουλες http://www.youtube.com/watch?v=tgxSWTdPObQ Μηχανή κατασκευής κάψουλας και φουσκώματος http://www.youtube.com/watch?v=w-kLtl-EBTs Μηχανή φουσκώματος πλαστικής κάψουλας http://www.youtube.com/watch?v=D_96v05gPJ4 Μη αυτόματα τροφοδοτούμενη μηχανή πλήρωσης φιαλών

ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΟ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΚΑΛΙΟΥ ΣΑΣ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΗ ΧΗΜΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ... ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΟ

Πολυαιθυλένιο terephalate (PET) 2) Πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας (HDPE) 3) Πολυβινυλικό χλωρίδιο Unplasticised (UPVC) ή πλαστικοποιημένο πολυβινυλικό χλωρίδιο (PPVC) 4) Πολυαιθυλενίου χαμηλής πυκνότητας (LDPE) 5) Πολυπροπυλένιο (PP) 6) Πολυστυρόλιο (CP) ή εκτάσιμο πολυστυρόλιο (EPS) 7) Άλλο, συμπεριλαμβανομένου νάιλον και ακρυλικού ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ είναι τα Νο: 3, 6, και 7!!! ΜΗ ΠΙΕΙΤΕ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ βρίσκονται στον πάτο του μπουκαλιού!!!

Αυτό που δεν σας λένε είναι ότι πολλά από τα χρησιμοποιούμενα πλαστικά είναι τοξικά και οι χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν ένα πλαστικό μπορούν να περάσουν από το πλαστικό και στο τρόφιμο/ποτό. Σκεφτείτε το, πόσες φορές έχετε ή ένας φίλος σας είπε «δεν συμπαθώ αυτό, έχει γεύση σαν πλαστικό μπουκάλι...» ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Πολλοί από εμάς δε γνωρίζουμε ότι η επαναχρησιμοποίηση πλαστικού μπουκαλιού είναι αιτία δηλητηρίασης. Από άγνοια, σίγουρα, χρησιμοποιούμε συνεχώς το ίδιο πλαστικό μπουκάλι, είτε στο αυτοκίνητο, είτε στη δουλειά μας. Αυτό δεν ενδείκνυται καθόλου. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Μας προειδοποιεί το γεγονός του θανάτου ενός 12χρονου κοριτσιού από το Ντουμπάι, το οποίο κορίτσι, χρησιμοποιούσε καθημερινά πηγαίνοντας στο σχολείο το ίδιο μπουκάλι για 16 μήνες. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Με δυο λόγια το πλαστικό (πολυαιθυλένιο τερερφθαλάτη ή PET) εμπεριέχει εν δυνάμει καρκινογόνα στοιχεία (διθυλοδροξυλαμίνη ή DEHA). Τα πλαστικά μπουκάλια είναι ασφαλή μόνο για μία χρήση. Αν χρειαστεί να το χρησιμοποιήσουμε περισσότερο, το διάστημα δεν πρέπει να ξεπεράσει τη μια βδομάδα, δεδομένου ότι δε θα το αφήσουμε σε μέρος με υψηλή θερμοκρασία (μέσα στο αυτοκίνητο). ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Επαναλαμβανόμενο πλύσιμο ή ξέπλυμα του μπουκαλιού μπορεί να δημιουργήσει αλλοίωση της χημικής σύνθεσης του πλαστικού και τα καρκινογόνα στοιχεία να διαρρεύσουν στο νερό, το οποίο θα πιούμε. Συνεπώς, ενδείκνυται να χρησιμοποιούμε μπουκάλια, τα οποία είναι κατασκευασμένα για πολλές χρήσεις, π.χ. γυάλινα. Παρακαλούμε να διαβιβάσετε αυτή την πληροφορία και σε άλλους. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Το 11% των απορριμμάτων ενός νοικοκυριού αποτελείται από πλαστικό, από το οποίο το 40% είναι πλαστικά μπουκάλια. Στη χώρα μας, που η ανακύκλωση βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, τα πλαστικά μπουκάλια αποτελούν το 20% των απορριμμάτων. Πρόκειται για σκουπίδια που καταλαμβάνουν πολύ χώρο στις χωματερές, επειδή συμπιέζονται δύσκολα. Ο όγκος που καταλαμβάνουν είναι 2,5 φορές το βάρος τους. Ένας ΧΥΤΑ γεμίζει κατά μέσο όρο κάθε 20-25 χρόνια. Στην Ελλάδα, όμως, αρκούν μόλις 4-5!

2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου ΑΡΤΕΜΙΣ ΚΡΥΟΝΟΠΟΥΛΟΥ 2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου Β΄ Τάξη – Τμήμα 4ο