ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. & Δ. Ε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη………..
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΓΩΓΗΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ (αφήγηση παραμυθιών, ιστοριών) ΣΥΖΗΤΗΣΗ Η΄ΕΡΩΤHΜΑΤΙΚΗ (ερωτήσεις –απαντήσεις) ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Βιολογία Γυμνασίου.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Αναλάβετε Δράση- Αυτοκυριαρχία” (β΄ μέρος)
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π. Ε. & Δ. Ε ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΚΡΗΤΗΣ 19η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΧΟΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΝΙΚΗ ΔΕΛΗΚΑΝΑΚΗ

ΠΙΛΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ι. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ «ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ» 1/θ Νηπ/γείο Βαγιονιάς, Ν. Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΠΑΛΗΑΝΤΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Διάρκεια: 2 μήνες (Φεβρ.- Μάρτιος 2004)

Α΄ Φάση Α. Επιλογή θέματος: από επίκαιρο περιστατικό, η συναισθηματική φόρτιση της Αλεξάνδρας (παρατηρείται αλλαγή της διάθεσης, έρχεται στενοχωρημέ- νη), κατά τον επικείμενο τοκετό της εγκύου μητέρας της προκαλεί προβληματισμό και συζητήσεις

Β. Διερεύνηση-διαμόρφωση πλαισίων δράσης Ερώτημα 1ο: Τι γνωρίζουμε… Ερώτημα 2ο: Τι θέλουμε να μάθουμε… Ερώτημα 3ο: Πώς θα τα μάθουμε..

Ομάδες δουλειάς 1η ομάδα: χαρά 2η ομάδα: λύπη 3η ομάδα: θυμός Στα παιδιά προτείνεται να επιλέξουν ένα παραμύθι από τη βιβλιοθήκη και να «ψαρέψουν» ένα συναίσθημα. Παρουσιάζουν την επιλογή τους με ελεύθερο σχέδιο. Έτσι διαμορφώνονται οι παρακάτω 3 ομάδες: 1η ομάδα: χαρά 2η ομάδα: λύπη 3η ομάδα: θυμός Στη συνέχεια ετοιμάζουμε: ενημερωτικό σημείωμα για γονείς

Β΄ Φάση: έρευνα-υλοποίηση δράσεων-αναπαραστάσεις Προετοιμασία γωνιάς φιλοξενίας του σχεδίου εργασίας στην τάξη Τακτοποίηση πρώτου υλικού (των παιδιών και αυτού που φέρνει η νηπ/γός) Παρουσίαση στην ολομέλεια σταδιακά

Προετοιμασία επίσκεψης γιατρού (από το Κέντρο Υγείας του χωριού) Επίσκεψη γιατρού Η κάθε ομάδα ετοιμάζει ερωτήσεις, όλοι μαζί την πρόσκληση κι ένα δώρο Πριν Καταγραφές, αναπαραστάσεις και παρουσίαση από τις ομάδες των πληροφοριών για το κάθε συναίσθημα Μετά Παρουσίαση από τη γιατρό του θέματος, διατύπωση ερωτήσεων, παρουσίαση από τα παιδιά θεατρικού παιχνιδιού με τίτλο «κάθε συναίσθημα ένα χρώμα, ένα ζώο, ένας κλόουν» Κατά τη διάρκεια

παρουσίαση του θέματος από τη γιατρό (απεικόνιση του ανθρώπινου σώματος)

Ελεύθερο σχέδιο (μετά την επίσκεψη γιατρού) Όταν κατσουφιάζουμε χρησιμοποιούμε 43 μυς, ενώ όταν χαμογελάμε συνεργάζονται 17 μυς, γι αυτό…. Χαμογελάτε!!!

Δραστηριότητες αναπαράστασης (από όλες τις ομάδες) Καταγραφές με ελεύθερο σχέδιο θεατρικές αναπαραστάσεις Τραγούδια, μουσικοκινητική Παραμύθια κ.α.

Καταγραφές πληροφοριών

Ομάδα χαράς: παράδειγμα ελεύθ.σχεδίου «τα παιδιά κάνουν πάρτυ»

Ομάδα χαράς Αφήγηση παραμυθιού: «Το χαρούμενο κρεμμύδι» της Αργυρώς Κοκορέλη

Ομάδα λύπης: ελεύθερο σχέδιο μετά από αφήγηση παραμυθιού

Ομάδα θυμού: οι χωρικοί θύμωσαν… από το παραμύθι: ο ψεύτης βοσκός

Φόβος ντροπή

Γ΄ Φάση: Κορύφωση-περάτωση Θεατρική παράσταση (λήψη κοινής απόφασης) «Το χαρούμενο κρεμμύδι»,Α. Κοκορέλη Συνεργασία και των 3 ομάδων (το χαρούμενο κρεμμύδι γίνεται λυπημένο όταν η θυμωμένη νοικοκυρά το πετάει από το παράθυρο…)

Κάθε project είναι μοναδικό Αξιολόγηση Συμμετοχή παιδιών: γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις (στο διάγραμμα) Στα παιδιά άρεσαν πολύ και τα παραμύθια! Συμμετοχή γονέων και τοπικών φορέων: τη γιατρό την εντυπωσιάσαμε! Συνεργασία εκπαιδευτικού και σχολικής συμβούλου: καθοδήγηση & συνεργασία στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής της Ευέλικτης Ζώνης, παρουσίαση του σχεδίου σε σεμινάριο εκπαιδευτικών, ισχυρή ανατροφοδότηση…

Παραμύθια & βιβλία (που χρησιμοποιήθηκαν στο σχ. έτος 2003-04): -Το χαρούμενο κρεμμύδι, Α. Κοκορέλη -Ο ερωτευμένος βάτραχος, Μ. Βέλθιους, Πατάκη -Ένα κουτάβι νιώθει μοναξιά, Ε. Τριβιζά, Ελληνικά Γράμματα -Λύκε-λύκε σ’αγαπώ, Φ. Στερ.,Μίνωας -Το ασχημόπαπο, Χ.Κ. Άντερσεν, Μοντέρνοι Καιροί -Ο ψεύτης βοσκός, Αισώπου Μύθοι -Μπορείς να λες όχι, Δωρικός -Αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες, Ε.Τριβιζά, Ελληνικά Γράμματα -Χαίρομαι, Θυμώνω, Στενοχωριέμαι, Φοβάμαι, Σειρά Συναισθήματα, Μοντέρνοι Καιροί Προτείνεται επίσης για τα συναισθήματα το βιβλίο με εικονογράφηση: Νίκη Δεληκανάκη: Συναισθηματική Αγωγή, Κατανόηση και βιωματική προσέγγιση συναισθημάτων, με εικ/ση Σέβης Καλλιφατίδου, Ταξιδευτής 2005