B΄ Δημοτικο αγιου δομετιου ευρωπαϊκο δικτυο προαγωγης υγειας: δραςτηριοτητες που οργανωθηκαν με θεμα «επιλυςη ςυγκρουςεων-διαπροςωπικες ςχεςεις» Τα τελευταία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

B΄ Δημοτικο αγιου δομετιου ευρωπαϊκο δικτυο προαγωγης υγειας: δραςτηριοτητες που οργανωθηκαν με θεμα «επιλυςη ςυγκρουςεων-διαπροςωπικες ςχεςεις» Τα τελευταία χρόνια, ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δική μας σχολική μονάδα, είναι οι συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών που παρατηρούνται κυρίως κατά την ώρα του διαλείμματος αλλά και μέσα στην τάξη. Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι στο σχολείο μας υπάρχει ραγδαία αύξηση των περιστατικών επιθετικής συμπεριφοράς των μαθητών (σωματικής και λεκτικής). Τέτοια περιστατικά βλάπτουν τις διαπροσωπικές σχέσεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ των μαθητών και των δασκάλων. Για το λόγο αυτό , μέσω του Ευρωπαϊκού Δικτύου Προαγωγής Υγείας , καταρτίσαμε Σχέδιο Δράσης στη σχολική μας μονάδα με τους εξής στόχους :

1.Με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού, να δημιουργηθεί θετικό, δημιουργικό και ευχάριστο σχολικό περιβάλλον ώστε τα παιδιά να απολαμβάνουν τη χαρά της μάθησης, να αναπτυχθεί κλίμα εμπιστοσύνης και να κατανοήσει το κάθε παιδί ότι είναι πολύτιμο και σημαντικό μέλος της κοινότητας της τάξης. 2.Οι μαθητές να αναπτύξουν διάθεση συμμετοχής στις σχολικές τους δραστηριότητες που οργανώνει η μαθητική κοινότητα. 3. Τα παιδιά να αναλαμβάνουν τις υποχρεώσεις τους και να σέβονται τους κανονισμούς του σχολείου. 4.Να δουν τον εαυτό τους ως σημαντικό και αξιόλογο μέλος του κύκλου των σχέσεων τους . 5.Οι μαθητές να αναπτύξουν πνεύμα ισοτιμίας, συνεργασίας, αλληλεγγύης με όλα τα παιδιά του σχολείου και να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους συμμαθητές, τους δασκάλους και τους γονείς τους. 6.Τα παιδιά να αναγνωρίσουν τις βασικές ψυχολογικές ανάγκες που γίνονται η αιτία συγκρούσεων και να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης συγκρούσεων χωρίς επιθετικότητα.

Με τους στόχους αυτούς ως βάση , προχωρήσαμε στην εφαρμογή του Παρεμβατικού Προγράμματος με δραστηριότητες που είχαν ως στόχο τη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών. Το Παρεμβατικό Πρόγραμμα αφορούσε δραστηριότητες που οργανώθηκαν πέρα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα.  Διοργανώθηκαν παιγνίδια το διάλειμμα στην αυλή του σχολείου με συγκεκριμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων κάθε μέρα. ( Πρόγραμμα Παιχνιδιών)

 Επιπλέον οι μαθητές , απασχολήθηκαν δημιουργικά, την ώρα του διαλείμματος, παίζοντας επιτραπέζια παιγνίδια.

 Διοργανώθηκαν δύο «Μέρες Φιλίας» , με δημιουργικές δραστηριότητες πέρα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα.

Κατά τη διάρκεια της Mέρας Φιλίας στις 22.12.2010 οι μαθητές:  Κατασκεύασαν καδράκια με θέμα τη Φιλία με τη βοήθεια και τις δημιουργικές ιδέες της κ. Στάλως Θεοδώρου, μέλους του Συνδέσμου Γονέων.

 Τα παιδιά του σχολείου μας , κατασκεύασαν το «Δέντρο Φιλίας» με χειροποίητα πήλινα στολίδια και χάντρες αλλά και κοσμήματα με τη βοήθεια της Προέδρου του Συνδέσμου Γονέων κ. Χριστιάνας Ηλιάδου.

 Ασχοληθήκαν με τη μαγειρική , με τη βοήθεια του διευθυντή του μας , κ. Χαράλαμπου Κύρου.

Κατά τη διάρκεια της Μέρας Φιλίας στις 16.3.2010:  Τα παιδιά παρακολουθήσαμε την ταινία « The Ant Bully » με θέμα τον Εκφοβισμό.

Ζωγράφισαν στους τοίχους του σχολείου μας.

Ασχολήθηκαν με τη ζωγραφική σε πέτρες.

 Άρχισαν να γράφουν και να εικονογραφούν παραμύθια με θέμα τον «Εκφοβισμό». Η συγγραφή των παραμυθιών συνεχίστηκε και τις επόμενες μέρες.

Δημιούργησαν ένα Λεύκωμα Φιλίας με λόγια Φιλίας που έγραψαν όλοι οι μαθητές της Ε΄ τάξης για τους συμμαθητές τους. Το σχολείο μας προχώρησε στην έκδοση των παραμυθιών και του Λευκώματος Φιλίας με τίτλο « Μίλα με την καρδιά… ».

Στα πλαίσια του Παρεμβατικού Προγράμματος τα παιδιά , συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια με θέμα τον Εκφοβισμό, που έγιναν από την εκπαιδευτική ψυχολόγο του σχολείου μας, κ. Χριστίνα Ιωάννου.

Η εκπαιδευτική ψυχολόγος μίλησε και στους δασκάλους του σχολείου μας, σε συνεδρία του Διδασκαλικού Συλλόγου, για να τους διαφωτίσει για το φαινόμενο του Εκφοβισμού στα σχολεία.

Πολλές δραστηριότητες έγιναν στα πλαίσια της Συναισθηματικής Αγωγής Πολλές δραστηριότητες έγιναν στα πλαίσια της Συναισθηματικής Αγωγής. Μερικές απ’ αυτές ήταν οι πιο κάτω:  Δημιουργήθηκε το Δωμάτιο Συναισθημάτων με την πολύτιμη βοήθεια του διευθυντή μας κ. Χαράλαμπου Κύρου. Το δωμάτιο αυτό είναι ένας χώρος που δημιουργήθηκε με σκοπό την ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων των παιδιών σε ένα ήρεμο και ευχάριστο περιβάλλον , διακοσμημένο με δικά μας έργα ( Kαδράκια Φιλίας , Δέντρο Φιλίας).  

 Σε κάθε τάξη δημιουργήθηκε Πινακίδα Συναισθηματικής Αγωγής.

Κατασκευάστηκαν και παρουσιάστηκαν στις τάξεις οι Προσωπικές Ασπίδες των μαθητών μας.

 Δημιουργήθηκε το « Μουσείο Χαράς » με τα προσωπικά αντικείμενα των παιδιών.  

 Οι μαθητές μας , συμμετείχαν σε θεατρικό παιγνίδι, μέσα από την ανάγνωση αποσπασμάτων από το βιβλίο «Άπαικτοι Μπαλαδόροι » του Γιόακιμ Μάσανεκ, που πραγματοποιήθηκε από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Λευκωσίας κ. Πέτρο Πανάου.

Διοργανώθηκε Ομιλία σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Γονέων προς τους γονείς με θέμα « Ο εκφοβισμός στο σχολείο μας » , από τον εκπαιδευτικό ψυχολόγο κ. Χαράλαμπο Τζιόγκουρο.

Παιδιά από τις Στ’ τάξεις του σχολείου μας, συμμετείχαν σε διαγωνισμό μαθηματικού θεάτρου του Ιδρύματος “Θαλής”. Στο διαγωνισμό αυτό συμμετείχαν α δημοτικά , γυμνάσια και λύκεια από όλη τη Κύπρο. Το σχολείο μας πήρε την 3η θέση παγκύπρια.

Κάθε Σάββατο απόγευμα, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, στο σχολείο μας λειτουργούσε θεατρικό εργαστήρι με την εθελοντική συμμετοχή παιδιών του σχολείου μας. Στις 18.5.2010, τα παιδιά παρουσίασαν σε επίσημη εκδήλωση του σχολείου, τη θεατρική παράσταση “Tα μαγικά μαξιλάρια” του Ευγένιου Τριβιζά.

ΣΕ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ «ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ-ΜΕΡΑ» ΜΕ ΘΕΜΑ « ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΕΡΑ ΑΠΌ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ» , ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΦΑΝΗΚΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ / ΜΑΘΗΤΩΝ) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ/ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΥΠΗΡΞΕ ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ( ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ, ΛΕΚΤΙΚΟΥ, ΕΜΜΕΣΟΥ ) ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.  ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΥΤΌ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Φωτογραφιες απο ολα τα Σταδια της ερευνας: (ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ , ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ , ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ )

Μέσος όρος πριν την παρέμβαση Μέσος όρος μετά την παρέμβαση  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, ΟΠΩΣ ΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΜΕΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. Μεταβλητές Μέσος όρος πριν την παρέμβαση Μέσος όρος μετά την παρέμβαση 1. Ύπαρξη φυσικού εκφοβισμού 4,20 3,66 2. Ύπαρξη λεκτικού εκφοβισμού 4,18 3,60 3. Ύπαρξη ψυχολογικού εκφοβισμού 3,80 3,00 4.Αποστολή απειλητικών προσβλητικών ηλεκτρονικών μηνυμάτων 2,40 2,25 5. Διάδοση μέσω διαδικτύου προσβλητικών φωτογραφιών-βίντεο 2,20 2,13 6.. Άλλες ενέργειες εκφοβισμού με χρήση τεχνολογικών μέσων

ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΦΑΝΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΕ ΥΨΗΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΕΙΔΗ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ .

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΑ, ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ Π.Π. ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΘΥΤΕΣ. Η ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ (ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ , ΓΟΝΕΩΝ , ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ, ΕΠΗΡΕΑΣΑΝ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΑΙΣΘΗΤΑ.