ΠΩΛΗΤΕΣ: Η εμπροσθοφυλακή της εξελικτικής ανοδικής μας πορείας!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Alexander Moore.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EMGOLDEX Γιάννης Διβράμης Paramarketing Blog
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Δημόσιο – Επιχειρήσεις : Νέοι Κανόνες (Συν)- Εργασίας Δημήτρης ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Senior Sales & Business Development Manager Public Sector SE Europe & MEA.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΩΛΗΤΕΣ: Η εμπροσθοφυλακή της εξελικτικής ανοδικής μας πορείας! 1

ΟΡΑΜΑ Όραμα μας είναι να συνδέσουμε στη δεύτερη πεντηκονταετία μας ακόμη περισσότερο το όνομα ΝΕΟΤΕΧ με: -την αξιοπιστία στη μόνωση, την προστασία δαπέδων και την επισκευή -την ανάκαμψη της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας θα πετύχουμε τα παραπάνω ανεβαίνοντας σταδιακά θέσεις στην κατάταξη των ευρωπαϊκών χημικών βιομηχανιών και με ενίσχυση της παρουσίας και αναγνωρισιμότητας μας τόσο στην Ελλάδα όσο και επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού.

Πηγές αισιοδοξίας 7Ε ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΕ 7 ΕΨΙΛΟΝ Εξωστρέφεια Επιστήμες Εμπειρία Επισκευή Εξοικονόμηση ενέργειας Ελληνικότητα Εμπιστοσύνη 7Ε & Έγκαιρες ενέργειες ώστε να συμβαδίζουν οι αριθμοί

Αλλαγές σε μίγμα Marketing (4+1Ps) & εγχώριων πωλήσεων 1. Product 2. Place 3. Price 4. Promotion 5. People

1. Προϊόντα Α. Νέα προϊόντα (από φάση R&D) Προσαρμοσμένα σε κλίμα και τεχνικές περιοχής και νέες αρχιτεκτονικές τάσεις Προσανατολισμένα σε μοχλούς ανάκαμψης οικονομίας (τουρισμό, τρόφιμα & ποτά, ενεργειακές παρεμβάσεις, εξωστρεφείς βιομηχανικές επιχειρήσεις, ναυτιλία) Εύκολα στη χρήση Επισκευαστικά Φιλικά στο περιβάλλον Πιστοποιημένα Συμβατά με διαχρονική αξιοπιστία, τεχνογνωσία και πάγιο εξοπλισμό

1. Προϊόντα Β. Υφιστάμενα προϊόντα - Προώθηση επισκευαστικών τους χρήσεων - Προώθηση σε μοχλούς ανάκαμψης οικονομίας - Ένταξη τους σε συστήματα - Κατάργηση κωδικών βάσει ABC ανάλυσης

2. Κανάλια διανομής Α. Καταστήματα μονωτικών Β. Χρωματοπωλεία Γ. Μάντρες οικοδομικών υλικών S: πελατολόγιο, γεωγραφικό σημείο, χαμηλά σταθερά έξοδα, ευέλικτο μέγεθος W: κατάρτιση, κεφαλαιακή επάρκεια Ο: χρόνος για αλλαγές, ισχυροί προμηθευτές σε συμβατή γκάμα, ανάγκες συντήρησης και ανακαίνισης Τ: υπερεπαγγελμα-τισμός, επισφάλειες, πτώση τζίρου σε παραδοσιακά υλικά

2. Κανάλια διανομής - Συμβουλές και λύσεις ΝΕΟΤΕΧ συμβατές με πόρους τους και τάσεις αγοράς Αύξηση μεριδίου χρόνου τους → αύξηση μεριδίου μας Έμφαση σε εκπαίδευση διάδοχης κατάστασης

3. Τιμολογιακή πολιτική Έμφαση σε τιμολόγηση ανά m2 , όχι ανά μ.μ. Μνεία και σε εργατικά , όχι μόνο υλικά Έμφαση σε ταχεία απόσβεση λύσης χάρη σε χαμηλό αρχικό κόστος επένδυσης Εντατικότερη χρήση bonus πληρωμής/κατανάλωσης Εντατικότερη χρήση στοχευμένων προσφορών / πληρωμής μεταφορικών Απορρόφηση μεγαλύτερου μέρους αυξημένου κόστους πρώτων υλών Χαλαρότερη πολιτική σε τυποποιημένα ετοιμοπαράδοτα υλικά, αυστηρότερη σε ειδικά

4. Προβολή Έμφαση σε push στρατηγική αντί pull με : Εφαρμοσμένα δείγματα, flyer, μακέτες Έντυπα εφαρμογών στεγάνωσης, δαπέδων, ενέργειας και νέων υλικών Συσκευασίες με ενιαία εταιρική εικόνα Προβολή ΝΕΟΤΕΧ εντός/εκτός καταστήματος Τιμοκατάλογος που διευκολύνει μεταπώληση Τοπικά σεμινάρια Καθιερωμένη συμμετοχή σε κλαδική έκθεση Infacoma Ανανέωση site www.neotex.eu (π.χ. νέα, references)

5. Ανθρώπινο Δυναμικό Πωλήσεων Συνεχής ενίσχυση ομάδας πωλήσεων Αύξηση πωλητών/σταθερό αριθμό προσωπικού Ο πωλητής εξελίσσεται μαζί μας! ΠΡΙΝ ΣΗΜΕΡΑ Πλασιέ Φορέας εταιρικής αλλαγής στην αγορά Άκουγε τον πόνο του πελάτη Περνά θετικά μηνύματα Εμπειρικές γνώσεις   Τεχνικός Σύμβουλος Γνώσεις H/Y, marketing & merchandising , ABC, οικονομικών

5. Ανθρώπινο Δυναμικό Πωλήσεων ΠΡΙΝ ΣΗΜΕΡΑ Πουλούσε προϊόντα Πουλά λύσεις και προοπτική «Courier»-παραγγελιοδόχος σε επώνυμα προϊόντα Προωθεί νέα συστήματα και γκάμα Λειτουργούσε ατομικά Λειτουργεί ως μέλος ομάδας εντός διαδικασιών Έφερνε παραγγελίες Φέρνει επίσης πληροφορίες, εισπράξεις, προβλέψεις, προτάσεις «Πιτσαδόρος» Παραδίδει μόνο συνδυαστικά με πρόγραμμα επίσκεψης Πουλούσε πρόσκαιρα σχέση Σφυρηλατεί σχέση αμοιβαίας ωφέλειας

Τα σύγχρονα όπλα του πωλητή μας - Εκπαίδευση (Συνέδρια Πωλήσεων και Σεμινάρια) Συμμετοχή σε συναντήσεις Τμήματος και επιλεγμένες διατμηματικές Καθοδήγηση από Διευθυντές Πωλήσεων Τεχνολογία Διαφοροποιημένο προϊοντικό μίγμα και προωθητικό υλικό ΚΟΜΒΙΚΟΣ ο ρόλος της Διεύθυνσης Πωλήσεων

Mοντέλο bonus πωλητών %επίτευξης στόχου Bonus 60% 375 € 70% 750 € 80% 1.500 € 90% 3.000 € 100% 6.000 € 120% 9.000 € depron + Προσαρμοσμένο σε διακύμανση ζήτησης και ανακατανομή πελατολογίου Επιπλέον: Βonus διανομής κερδών συνδεδεμένο με αξιολόγηση Συμμετοχή σε υποψηφιότητες για εργαζόμενους της χρονιάς 14

Eπιτεύγματα 20% Aύξηση τζίρου Τομέα Παραγόμενων Δομικών 2011 vs 2008 (έναρξη κρίσης) 20% Aύξηση τζίρου Τομέα Παραγόμενων Δομικών Νέα προϊόντα 12% τζίρου vs 1% Διασπορά πελατολογίου: α) Θετικό ισοζύγιο νέων-χαμένων πελατών (+626) β) Μεγαλύτερος πελάτης <2,5% τζίρου - Πωλήσεις εντός Αττικής <50% τζίρου Ετήσιες επισφάλειες <1,5% τζίρου Μέσος χρόνος αποπληρωμής απαιτήσεων : από 236 σε 112 ημέρες Δυνατότητα αυτοχρηματοδότησης αναπτυξιακών ενεργειών Γερές βάσεις για το μέλλον

Συμπεράσματα Το επάγγελμα του πωλητή έχει επιστημονικοποιηθεί: πρόκληση εξέλιξης για παλαιότερους πωλητές προοπτική απασχόλησης & ευημερίας για νέες γενιές πτυχιούχων, π.χ. μηχανικών Οι υγιείς πωλήσεις αποτελούν το β’συστατικό του συστήματος επιτυχίας