Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Advertisements

ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Μεταπτυχιακή διατριβή τ ο υ Χ ρ ή σ τ ο υ Τ σ α δ ή μ α
Θέματα Εισαγωγή σε βασικές αρχές προπονητικής
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
AΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ
Η κόπωση ως παράγοντας που επηρεάζει το λάκτισμα
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Σχεδιασμός προγραμμάτων ενδυνάμωσης στις αναπτυξιακές ηλικίες
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Χρυσοστόμου Χρυσόστομος (MSc)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2
Η Άσκηση ως Θεραπευτική Αγωγή σε Ασθενείς με Καρδιοπάθεια
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
 Για να πετύχουμε τους στόχους μας σε σχέση με την αερόβια άσκηση(π.χ. καύση λίπους, βελτίωση γενικής αντοχής) πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιά ένταση.
Φυσικοθεραπεία Καρδιοαγγειακών Παθήσεων Ενότητες 10-12: «Δευτερογενής Πρόληψη - Αποκατάσταση Καρδιοαγγειακών Παθήσεων» Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Συγκεντρωθείτε, Ρεε!!! Πέρκος, Ι., Στέφανος, PhD.
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
Το ιδανικό Φορμάρισμα για την βέλτιστη επίδοση ΞΕΝΙΑ ΑΡΓΕΙΤΑΚΗ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ. Προγραμματισμός – προετοιμασία. Η περίοδος προετοιμασίας πρέπει να περιλαμβάνει βελτίωση: όλων των μορφών της αντοχής.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Ελευθεριάδης Θεόδωρος 9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Ν. ΚΑΒΑΛΑΣ \ Ε.Π.Σ. ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΣΕ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ Γαλαζούλας Χρήστος Phd. Λέκτορας Προπονητικής της Καλαθοσφαίρισης.
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 8 εβδομάδων. ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της προπόνησης φυσικής κατάστασης ή αθλητικής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας είναι.
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
Διατροφικές Ανάγκες Αθλητών Μεγάλων Αποστάσεων. % Πρόσληψη Ημερήσιας Ενέργειας.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
3η Συνάντηση προπονητών εθνικών ομάδων 5-6 Νοεμβρίου 2106
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΣΤΙΒΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΤΗΣΙΑ & ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
ΕΠ.Α.Κ.Α.Β 8-9 Δεκεμβρίου 2017 Αναθεώρηση αγωνιστικού και προπονητικού σχεδιασμού στις αναπτυξιακές ηλικίες Σπύρος Κέλλης Μέλος Δ.Σ. ΣΕΓΑΣ Ομότιμος Καθηγητής.
Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σχεδιασμός προγραμμάτων αναερόβιας προπόνησης στην κολύμβηση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου Ο ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΠΑΛΑ Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου

Η ποδοσφαιρική απόδοση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες Η ποδοσφαιρική απόδοση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από αυτούς η αντοχή και οι τεχνικές δεξιότητες επηρεάζουν αποφασιστικά την απόδοση ενός ποδοσφαιριστή (Little,Williams 2007).

Εάν αυτές οι δυο ικανότητες μπορούσαν να βελτιωθούν ταυτόχρονα θα ήταν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα για την μεγιστοποίηση της φυσικής κατάστασης των ποδοσφαιριστών (Little, 2009).

φιλοσοφία Η φιλοσοφία της προπόνησης βασίζεται σε μια κυκλική διαδικασία και στη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην :

ΓΕΝΙΚΑ…………………. Για να πετύχουμε μια υψηλή απόδοση, η δομή του κάθε ΜΙΚ στην αγωνιστική περίοδο θα πρέπει να είναι προσανατολισμένη στις ειδικές απαιτήσεις του αγώνα της Κυριακής.

Η δυσκολία στον σχεδιασμό της ορθής προπονητικής επιβάρυνσης (ένταση, διάρκεια, ποσότητα) μέσα στον εβδομαδιαίο κύκλο είναι αρκετά δύσκολη

Επειδή η διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου είναι μεγάλη κρίνεται σκόπιμο ο διαχωρισμός σε δυο μικρότερους κύκλους προπόνησης πετυχαίνοντας έτσι τον καλύτερο έλεγχο της επιβάρυνσης , των στόχων, των μεθόδων και των προπονητικών περιεχομένων (Δόκας et al 1997).

1ος κύκλος της αγωνιστικής περιόδου διαρκεί όσο και ο πρώτος γύρος του πρωταθλήματος και ο κύριος στόχος πρέπει να είναι η βελτίωση και η σταθεροποίηση της φυσικής κατάστασης των ποδοσφαιριστών

2ος κύκλος διαρκεί μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και ο κύριος στόχος πρέπει να είναι η προσεκτική επιλογή των επιβαρύνσεων και η διατήρηση της φόρμας των ποδοσφαιριστών

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΒΟΜΑΔΙΑΙΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΒΟΜΑΔΙΑΙΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Σύμφωνα με τους Bizanz , Gerisch (1998) Στις πρώτη φάση του ΜΙΚ (1-2 ημέρες) σχεδιάζονται δραστηριότητες χαμηλής έντασης. Η μεσαία φάση αποτελείται από δραστηριότητες υψηλής έντασης δίνοντας έμφαση στην προπόνηση με μπάλα. Στην τελευταία φάση συνιστάται προπόνηση με στόχο την αξιοποίηση των αδυναμιών του αντιπάλου.

Μία με δυο ημέρες πριν τον αγώνα υπάρχει προοδευτική μείωση της έντασης και της ποσότητας της επιβάρυνσης με στόχο να επιτευχθεί η υπερπλήρωση του οργανισμού την ημέρα του αγώνα. Η μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της προπόνησης επιτυγχάνεται όταν το ερέθισμα συμπίπτει χρονικά με την πλήρη αποκατάσταση του οργανισμού. Η ποσότητα στην φάση της αγωνιστικής περιόδου μειώνεται σε σχέση με το επίπεδο που έφτασε στην περίοδο της προετοιμασίας.

Ανασκόπηση βιβλιογραφίας Αρκετοί ερευνητές υποστηρίζουν ότι η ικανότητα αντοχής στο ποδόσφαιρο βελτιώνεται παραδοσιακά μόνο μέσο δρομικής προπόνησης χωρίς μπάλα (Helgerud et al 2001).

Ο σπουδαιότερος λόγος γι αυτό είναι ότι η προπόνηση μέσο ποδοσφαιρικών παιχνιδιών δεν είναι ικανή να παρέχει επαρκής και αποτελεσματικούς μηχανισμούς βελτίωσης της φυσικής κατάστασης πολύ σημαντικούς για το ποδόσφαιρο (Wisloff, Helgerud & Hoff 1998).

Ακόμη ένας σημαντικός λόγος είναι ότι σε ένα προπονητικό περιβάλλον όλοι οι αθλητές εκτελούν το ίδιο έργο με παρόμοιες εντάσεις. Αυτό σημαίνει ότι λαμβάνουν όλοι την ίδια επιβάρυνση καθώς και τις ίδιες προπονητικές παραμέτρους (επαναλήψεις, διάρκεια, διάλειμμα), (Little & Williams, 2006).

Αντίθετα στην ποδοσφαιρική προπόνηση μέσο μικρών παιχνιδιών η ένταση μεταξύ των παιχτών είναι υψηλή και αρκετές φορές ακατάλληλη αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμών (Little, Williams, 2007).

Στις μέρες μας η χρησιμοποίηση των παιχνιδιών για την βελτίωση της φυσικής κατάστασης στο ποδόσφαιρο αυξήθηκε αρκετά με την υποστήριξη της επιστημονικής βιβλιογραφίας (Impellizzeri et al 2006., Aroso, Rebelo & Pereira 2004., Reilly, White 2004., Sassi, Reilly, 2004., Hoff et al, 2002., Balsom, 1995., Maclaren et al 1998., Miles, Maclaren, Reilly, 1993)

Τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια περιλαμβάνουν πολλά στοιχεία ενός αγώνα όπως πάσα, δεξιότητες, σκοράρισμα με διαφορετικό αριθμό παιχτών και ανταλλαγή ρόλων. (Jones & Drust, 2007,; Little 2009 ).

Οι προπονητικές εντάσεις οι οποίες χρησιμοποιούνται είναι κατάλληλες για την βελτίωση της αντοχής στο ποδόσφαιρο. Οι εντάσεις αυτές κυμαίνονται περίπου στο 90-95% της Μ.Κ.Σ (Hoff, Wisloff & Engen et al , 2002).

Εμπεριέχουν επίσης σημαντικά ερεθίσματα τεχνικής – τακτικής ,αλλά έχει αποδειχθεί ότι είναι το ίδιο αποτελεσματικά για την βελτίωση φυσικών παραγόντων όπως η αερόβια ικανότητα (Rampinini et al, 2007 .; Impellizzeri et al,2007.; Reilly & White, 2004).

Σύμφωνα με εμπειρικές μαρτυρίες επιτυχημένων ομάδων (Streyer, Hansen L & Hansen K, 2004)

''Προπονούμαστε όπως παίζουμε'' . ''Προπονούμαστε όπως παίζουμε'' . Σε αυτή την πρόταση βρίσκεται η βάση πάνω στην οποία πρέπει να δομηθούν τα προπονητικά προγράμματα που αφορούν στην ποδοσφαιρική προπόνηση. Οι ασκήσεις που σχεδιάζονται για την προπόνηση θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά, στη μορφή και τις κινήσεις που οι ποδοσφαιριστές εκτελούν στους αγώνες ''λειτουργική προπόνηση'' 

Τέλος μέσα από την προπόνηση των μικρών παιχνιδιών επιτυγχάνεται ταυτόχρονα ο υψηλός βαθμός παρακίνησης λόγω της επαφής με την μπάλα αλλά και ο συναγωνισμός μεταξύ των παιχτών (Hoff, Helgerund, 2004).