…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Η Εταιρεία Η HYDROFUN είναι εμπορική, κατασκευαστική εταιρεία και η πρώτη στην Ελλάδα η οποία ειδικεύεται στα συστήματα κλιματισμού εξωτερικών χώρων. Με.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Marketing ( newsletters)
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Η ER-LAC,οδηγός στον κλάδο των χρωμάτων, προέβλεψε έγκαιρα τις εξελίξεις.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Προτάσεις πολιτών για την βελτίωση της αγοράς του Νομού Κορινθίας.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ENIAIO ΛYKEIO ΛYKEIO ΛINOΠETPAΣ / ΑΠΕΗΤΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΟΥ ΓPAΦIKEΣ TEXNEΣ, Γ’ ΛYKEIOY KAΘHΓHTHΣ: Πολυδώρου Bάσος MEPOΣ/KEΦAΛAIO: Σχεδιασμός για Oργανισμούς.
Επισκόπηση.
Προώθηση / Επικοινωνία
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Radio ads rule! Listen in! 1. Το ΡΑΔΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ 100% ΤΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. 2.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρηματικος σχεδιασμος
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση

«ΚΙΝΗΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» Η Κινητή Διαφήμιση, όπως εξάλλου υποδηλώνει το όνομά της, είναι μια μορφή διαφήμισης με επικολλημένες αφίσες που τοποθετούνται σε ειδικό όχημα. Τα πλεονεκτήματά της ΚΙΝΗΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Δυνατότητα επιλογής δρομολογίου Χρονική διάρκεια (24 ώρες την ημέρα) Ανάδειξη του μεγέθους και των δραστηριοτήτων της διαφημιζόμενης Εταιρίας Μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα Χαμηλότερο κόστος Καθημερινά promotion

car Τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερη απήχηση, έχουν οι κινητές διαφημίσεις σε αυτοκίνητα Smart. Το αυτοκίνητο Smart είναι: πρακτικό, ευέλικτο με πρωτότυπο σχεδιασμό παρέχουν περισσότερες δυνατότητες μεγιστοποίησης προβολής του μηνύματος σας στην εξωτερική διαφήμιση. ελκυστικό προς το κοινό κέντρισε αμέσως το μάτι του καταναλωτή αποδείχθηκε θαυμάσιο και πολλαπλό μέσο «Κινητής Διαφήμισης», διότι έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιείτε με τεράστια επιτυχία σε happenings, promotions, launching νέων προϊόντων όπως επίσης με ποικίλους και διαρκείς διαγωνισμούς Impact και αναγνωσιμότητα. Είναι Ιδανικά για όλες τις ανάγκες επικοινωνίας.

advertise Το φαινόμενο Κινητής Διαφήμισης με Smart, σήμερα παίζει πρωταρχικό ρόλο στα διαφημιστικά μέσα. Τα αυτοκίνητα Smart από μόνα τους έχουν δυνατό (brand name) και ελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού. Κάθε καμπάνια σχεδιάζεται λεπτομερώς, με ειδικά ολόσωμα αυτοκόλλητα που καλύπτουν εξ ολοκλήρου το Smart, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες και τα λογότυπα του πελάτη. Συχνά, η Smart Κινητή Διαφήμιση ενός προϊόντος αποτελεί ένα βασικό κομμάτι της καμπάνιας της εκάστοτε διαφημιζόμενης εταιρίας. Είναι ευέλικτα αυτοκίνητα λόγω μεγέθους και διαθέτουν φανταχτερά χρώματα, είναι τα απαραίτητα συστατικά επιτυχίας για να τραβήξουν εύκολα την προσοχή. Παράλληλα, το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα δίνει στην Κινητή Διαφήμιση σημαντικό προβάδισμα, αφού ο οδηγός αναπόφευκτα, έχει όλο το χρόνο στη διάθεσή του για να την προσέξει.

Εμείς… Η PANORAMIX σήμερα είναι πρωτοπόρος στο λανσάρισμα της “Έξυπνης Κινητής Διαφήμισης” στην Κύπρο και παραμένει leader στο χώρο αυτό. Η επιτυχία της εταιρείας μας στηρίζεται στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση. Έτσι λοιπόν βεβαιωνόμαστε για την άριστη ποιότητα των “Smart Υπηρεσιών” πριν και μετά την προβολή της καμπάνιας. Αυτή τη στιγμή Διαθέτουμε: 12 Smart οχήματα Οδηγούς των Smart Προκαθορισμένα ή με επιλογή του πελάτη δρομολόγια

‘’Smart’’ Works

Μια επένδυση που στηρίζετε στην πρωτοπορία των “Smart μηνυμάτων”, Εμείς στην Panoramix, πιστεύουμε ότι η «κινητή διαφήμιση» είναι επένδυση. Μια επένδυση που στηρίζετε στην πρωτοπορία των “Smart μηνυμάτων”, στην φρεσκάδα της εικόνας και στη δύναμη της επικοινωνίας, έτσι ώστε η διαφήμιση να βρει το στόχο της.