ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2009 2 0 0 9.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
ΕΝΤΟΛΕΣ.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Εμβόλια Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις των φύλλων εργασίας για τα Εμβόλια, που μπορεί να χρησιμεύσουν για ανάρτηση στον πίνακα, όταν συζητείται η άσκηση.
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Τ ρ ί γ ω ν α Ιωάννης Τάσιου.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΡΩΜΑ ΜΑΘΗΜΑ 21 Ο. Β Δ Α Ν ♠ AΚJ108 ♥ 854  72 ♣ AJ10 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 1 ♦ Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 1 ♦ Dealer η Ανατολή που ανοίγει 1 ♦
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Θέση και μετατόπιση x2=8 Δx=8-3=5 x1=3 x1=-2 x2=3 Δx=3-(-2)=5
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( ) Επιθεωρήσεις : 14  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 7 (50%) και Μη Ικανοποιητικά 7 (50%) Μη Συμμορφώσεις : 160  Διορθωτικές.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Πατήστε στα ποσά για ερώτηση
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Άσκηση 7 Οι πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου ΑΒC είναι x-14, x, x+4 και η περίμετρος του είναι 80m. Να υπολογίσετε την τιμή του x και στη συνέχεια να επαληθεύσετε.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ποια είναι η πρωτεύουσα του Μπουργκίνα Φάσο Α. Αντίς Αμπέμπα Β. Κάιρο Γ. Αθήνα Δ. Ουγκαντούγκου.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
Συμβολικά: αν = α ·α · α · · · α
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2009 2 0 0 9

2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας Τάξη Β, τμήμα 1ο 13/01/2009 Μάρθα Μανέλα

Παιχνίδι σε ομάδες 2 ομάδες, 4 θρανία σε κάθε ομάδα. Ένα θρανίο από κάθε ομάδα παίζει σε μία φάση του παιχνιδιού. Σε κάθε φάση ζητείται η απάντηση σε μια ερώτηση. Οι μαθητές του θρανίου που παίζει συνεργάζονται για να απαντήσουν στην ερώτηση. Κάθε σωστή απάντηση δίνει 2 βαθμούς. Το πρώτο θρανίο που απαντά σωστά δίνει 1 επιπλέον βαθμό στην ομάδα του. Λάθος απάντηση θρανίου: 0 βαθμοί. Διόρθωση από άλλο μέλος της ομάδας δίνει 1 βαθμό.

Ερώτηση χωρίς βαθμολογία (για όλους) Ο χάρακας μετρά εκατοστόμετρα. Τι μήκος έχουν οι διπλανές γραμμές (ευθύγραμμα τμήματα);

1ο θρανίο από κάθε ομάδα: Το πρώτο τμήμα είχε μήκος 34 εκ., ενώ το δεύτερο 47 εκ. Ξεκινώντας από το μήκος του μικρότερου τμήματος, συμπληρώστε το μήκος του μεγαλύτερου. Το συμπλήρωμα είναι 13 εκ. Υπολογίστε ΝΟΕΡΑ το συμπλήρωμα.

2ο θρανίο από κάθε ομάδα: Αν η αξίζει 5 πόντους, το αξίζει 10 πόντους και το αξίζει 2 πόντους, να υπολογίσετε ΝΟΕΡΑ την αξία που έχει το μοτίβο: Το μοτίβο αξίζει 34 πόντους.

3ο θρανίο από κάθε ομάδα: Αν η αξίζει 5 πόντους, το αξίζει 10 πόντους και το αξίζει 2 πόντους, να υπολογίσετε ΝΟΕΡΑ την αξία που έχει το μοτίβο: Το μοτίβο αξίζει 56 πόντους.

4ο θρανίο από κάθε ομάδα: Το πρώτο μοτίβο άξιζε 34 πόντους ενώ το δεύτερο 56. Ξεκινώντας από την αξία του δεύτερου, πόσους πόντους πρέπει να αφαιρέσουμε για να βρούμε την αξία του πρώτου. Πρέπει να αφαιρέσουμε 22 πόντους. Υπολογίστε ΝΟΕΡΑ το συμπλήρωμα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Με στόχο το 100 Για τις επόμενες δραστηριότητες συνεργαστείτε με το διπλανό σας. Απαντήστε νοερά στις ερωτήσεις που θα τεθούν. Γράψτε τις απαντήσεις στο φύλλο εργασίας.

ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ; Δηλαδή έχουμε μαζέψει περίπου 70 πακέτα με ρούχα! Έχουμε μαζέψει 68 πακέτα με ρούχα! ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ; Πόσα περίπου πακέτα με ρούχα πρέπει να φτιάξουν ακόμη; Πόσα πακέτα με ρούχα πρέπει να φτιάξουν ακόμη;

Ελέγξτε το αποτέλεσμα που βρήκατε. Για τον έλεγχο, αν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αριθμογραμμή, ή κάντε πράξεις.

- 8 32 - 60 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 - 60 32 - 8 92 ή 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 Δηλαδή: 100 - 68 = 32 ή 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 +2 68 +30 ή 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 +30 68 98 +2 Δηλαδή: 68 + 32 = 100

Για να γίνουν 100 τα πακέτα με τα παιχνίδια, χρειαζόμαστε ακόμα 32. ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ; Πόσα περίπου πακέτα με παιχνίδια πρέπει να φτιάξουν ακόμη; Πόσα πακέτα με παιχνίδια έχουν φτιάξει μέχρι τώρα;

Ελέγξτε το αποτέλεσμα που βρήκατε. Για τον έλεγχο, αν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αριθμογραμμή, ή κάντε πράξεις.

70 68 68 8 60 68

Στα βιβλία έχουμε φτιάξει τα πιο πολλά πακέτα Στα βιβλία έχουμε φτιάξει τα πιο πολλά πακέτα. Λείπουν 21 μόνο για να γίνουν 100. ΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ; Πόσα περίπου πακέτα με βιβλία έχουν φτιάξει μέχρι τώρα; Πόσα πακέτα με βιβλία έχουν φτιάξει μέχρι τώρα;

Ελέγξτε το αποτέλεσμα που βρήκατε. Για τον έλεγχο, αν θέλετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αριθμογραμμή, ή κάντε πράξεις.

+70 + 9 21 21 + 80 - 1 Δηλαδή: 21 + 79 = 100 Επαλήθευση: 100 – 21 = 79 0 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 - 1 21 + 80 Δηλαδή: 21 + 79 = 100 Επαλήθευση: 100 – 21 = 79

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

3 7 Π ό σ ε ς σ ε λ ί δ ε ς έ χ ει ν α δ ι α β ά σ ει α κ ό μ η ; Έ χ ει ν α δ ι α β ά σ ει α κ ό μ η 2 3 σ ε λ ί δ ε ς .

7 5 ε κ. 6 0 ε κ. 3 0 ε κ. 1 5 ε κ. Θ α δ ι α ν ύ σ ει 7 5 ε κ.

ΕΡΓΑΣΙΑ Συνεργάσου με τον διπλανό σου και γράψτε ένα πρόβλημα που το ζητούμενό του να είναι το συμπλήρωμα του 57 ως προς το 100. Στη συνέχεια ανταλλάξτε προβλήματα με ένα άλλο θρανίο και λύστε το δικό τους.