ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

ΦΡΟΥΤΟΠΟΙ-ΙΑ Εισηγήτρια Δήμητρα Μητρέντση – Μουσικοπαιδαγωγός
«Πώς θα μειώσουμε τα σκουπίδια»
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Ι. Α. e- Portfolio Είναι παιχνίδια…
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
ΟΜΑΔΑ playmobile.
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Πολυκάναλη Ηχογράφηση στο Audacity
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
« Για δες που τα όργανα ζωντανεύουν…»
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Λύρα και βιολοντσέλο Ομοιότητες και διαφορές
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ «Πορεια προσ την υπευθυνοτητα»
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΚΙΘΑΡΙΣ Η επτάχορδη ομηρική κιθαρίς Μεγαλοπρεπές έγχορδο όργανο με ξύλινο αντηχείο, που συνόδευε το τραγούδι («κιθαρωδεία») σε μουσικούς αγώνες και άλλες.
Εισαγωγή στην έννοια των μουσικών συνόλων
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Η ανακύκλωση στη ζωή μας
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΦΡΟΥΤΟΠΟΙ-ΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Δήμητρα Μητρέντση, Μουσικοπαιδαγωγός mitdimitra@hotmail.com https://www.facebook.com/dimitra.mitrentsi

ONIONOISE THE VEGETABLE ORCHESTRA www.vegetableorchestra.org Μια μοναδική 10μελής ορχήστρα, που χρησιμοποιεί αποκλειστικά όργανα φτιαγμένα από φρέσκα λαχανικά. Ιδρύθηκε το 1998 στη Βιέννη και παίζει κονσέρτα σε ολόκληρο τον κόσμο. Χωρίς κανένα περιορισμό στο είδος της μουσικής, που εκτελεί: Μοντέρνα, κλασική, house, ηλεκτρονική, τζαζ μουσική, κα

ΜΟΥΣΙΚΗ & ΜΟΥΣΙΚΟΙ Η μουσική δημιουργία είναι συνυφασμένη με την ιδιοκατασκευή μουσικών οργάνων. Το πρώτο μουσικό όργανο χρονολογείται στα 35.000 χρόνια πριν και ήταν ένας τύπος φλάουτου. www.lyravlos.gr Κέντρο Ελληνικής Μουσικής Κληρονομιάς

ελληνική λύρα φόρμιγξ διπλός αυλός

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ STOMP ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ GLASS HARP BODY MUSIC

ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ: ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ: ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟ ΗΘΟΠΟΙΙΑ ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΙΚΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΙΚΕΣ κα

ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ: ΠΙΡΟΥΝΕΣ & ΚΟΥΤΑΛΕΣ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ & ΒΑΖΑΚΙΑ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΠΡΟΚΕΣ & ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΟΥΤΙΑ, ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΔΟΧΕΙΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΛΑΣΤΙΧΟ ΠΟΤΙΣΜΑΤΟΣ ΞΥΛΑ, ΣΧΟΙΝΙΑ, ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΠΟΡΟΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΡΟΛΑ ΧΑΡΤΙΟΥ ΦΕΛΛΟΙ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙΑ & ΧΩΝΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙΑ κα

Αν αυτά μπορούν, τότε μπορώ κι εγώ…

FROM TRASH COMES TRIUMPH THE RECYCLED ORCHESTRA

Μπουκαλόφωνο

Σείστρο

Τυμπανάκι χεριού

Ξύλο της βροχής

Σάλπιγγα

Κρουστά Γάντια

ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ

ΛΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 1Ο ΛΑΪΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ «Μήλο μου κόκκινο», ακούμε και επεξεργαζόμαστε - Τι τραγούδι είναι αυτό; - Γιατί το ονόμασαν δημοτικό; - Ποιοι τα τραγουδούσαν αυτά τα τραγούδια; - Όταν ακούμε το δημοτικό τραγούδι, ξεχωρίζουμε δύο μέρη ποια είναι αυτά; - Τα λόγια ποιος τα έφτιαξε; - Αυτά τα τραγούδια πως έφτασαν στις μέρες μας από τα παλιά χρόνια; - Ποιός ταίριαζε τα λόγια με τη μουσική; - Οι άνθρωποι που μάθαιναν μουσική; - Που και πότε τα τραγουδούσαν οι άνθρωποι; Στο τέλος ξανακούμε το δημοτικό τραγούδι "Μήλο μου κόκκινο" και ζητάμε από τα παιδιά να προσέξουν τα λόγια και τη μουσική. Μιλάμε για τα μουσικά όργανα-οικογένειες-ταξινόμηση Ζωγραφίζουμε εικόνες από το τραγούδι Τραγουδάμε και ηχογραφούμε-ακούμε το αποτέλεσμα Μαθαίνουμε να το χορεύουμε Κάνουμε ορχήστρα με τα μικρά κρουστά μας

ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ Καλαματιανός 7/8 3 ρυθμικές ομάδες 1η τα-ι τα-τα 2η τι-τι-τι τα 3η τι-τι τι-τι Solo - Tutti Λεμονάκι Μυρωδάτο Άλλες επιλογές: Μωρή κοντούλα λεμονιά

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ BRAHMS MOZART

που μοιάζει μ’ αγκινάρα η μεγάλη μου καρδιά’’ 4 ΠΑΙΧΝΙΔΟΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ & ΛΑΧΑΝΙΚΑ Στίχοι: Άλκηστις Χαλικιά Μουσική: Μέλπω Χαλκουτσάκη Το σπίτι του άνω κάτω βρήκε ένα αβοκάντο βρήκε ένα αβοκάντο από μία πιπεριά, της είχε τάξει γάμο κι αγάπη αληθινή, αλλά με μια ντομάτα γυρνούσε ζουμερή. "Φεύγω δε μ’ αξίζεις" είπε η πιπεριά, ‘’σ’ άλλον εγώ θα δώσω τα νόστιμα φιλιά’’. Το αβοκάντο κλαίει και λέει με δάκρυα ‘’δε φταίω πιπεριά μου, που μοιάζει μ’ αγκινάρα η μεγάλη μου καρδιά’’ Γύρισε πιπεριά μου εσένα αγαπώ. Για σένα εγώ σαλάτα θα γίνω στο λεπτό. ΑΒΟΚΑΝΤΟ Αντριάνα Μπάμπαλη -ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ/ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ -ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

…και μια εναλλακτική επιλογή:

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ : 10 + 1 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ : ▪ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ▪ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ – ΚΟΙΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ (ΟΡΓΑΝΑ, ΗΧΟΙ, ΛΕΞΕΙΣ…) ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ▪ ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ ▪ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ▪ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ▪ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ▪ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΡΜΗΣΗΣ/ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ▪ ΕΝΟΤΗΤΑ, ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ▪ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ▪ ΑΥΤΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΗΤΡΕΝΤΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΗΤΡΕΝΤΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΦΡΟΥΤΟΠΟΙ-ΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ ‘’ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ’’ ΝΑΟΥΣΑ , 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014