Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Advertisements

Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Στο διάλειμμα.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου.
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
Φυσικη Αγωγη για τισ μικρεσ ταξεισ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Το αγαπημένο μου μάθημα
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Στην τάξη μου.
«ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ» Μουσεία Παγκυπρίου Γυμνασίου 8 Νοεμβρίου - 31 Δεκεμβρίου
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Τα Γαλλικά στο Δημοτικό μας
1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Αγαπημένο μου παιδί....
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄ Συντονίστρια : Άντρη Μάκη Βοηθός συντονίστρια : Γιολάντα Κούκου 2008-2009

«ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» Ένα πρόγραμμα με τη χρήση σχοινιού κατά κύριο λόγο στο έδαφος για βελτίωση των κινητικών δεξιοτήτων των παιδιών (εκρηκτικότητα, συντονισμός, αντοχή), με απώτερο στόχο όλα τα παιδιά να μάθουν να παίζουν σχοινάκι και σκοπό να αγαπήσουν την άσκηση.

5. ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» 2.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» 1. ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ 4.ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 3.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 5ΛΕΠΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ 5. ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ 6.ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΕ ΚΟΝΚΑΡΔΑ

1. Ημεριδα αφιερωμενη στο σχοινακι Όλοι οι μαθητές του σχολείου πέρασαν από διάφορους σταθμούς. Ο κάθε σταθμός είχε και ένα παιχνίδι με σχοινάκι.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» Α΄ΜΕΡΟΣ (20΄ ΛΕΠΤΑ)   ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ (ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΑΝΩ Α1,Α2,Β1,Β2,Γ1,Γ2ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ Α3,Α4,Β3,Β4,Γ3,Γ4) «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ» ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ -ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΑΣΚΑΛΟ Β΄ΜΕΡΟΣ (60΄ΛΕΠΤΑ) ΚΥΚΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Α1, Α2, Β1, Β2, Γ1, Γ2) ΠΑΝΩ ΓΗΠΕΔΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ (με τα 2 πόδια πλάγια) ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ (Εναλλαγή ποδιού με το μπροστά πόδι να είναι πάντοτε μέσα στον κύκλο) ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΡΥΑΚΙ(Κουτσό πλάγια) ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΑΡΤΕΛΑ (Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο) ΚΥΝΗΓΗΤΟ (Μπροστά πίσω) ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΟΙ (Χειροκρότημα με τα πόδια) ΚΥΚΛΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Α3, Α4, Β3, Β4, Γ3, Γ4) ΚΑΤΩ ΓΗΠΕΔΟ 1. ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ (με τα 2 πόδια πλάγια)

2.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ «ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ»

Δεξιά και αριστερά με τα 2 πόδια περνώ το σχοινάκι σαν το λαγουδάκι Δεξιά και αριστερά με τα 2 πόδια περνώ το σχοινάκι σαν το λαγουδάκι και γίνομαι ένα υγιές και δυνατό παιδάκι!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Σαν πληγωμένος κόκορας από το σχοινάκι μου πηδάω δώθε –πέρα και γίνομαι πιο γρήγορος όπως τον αέρα!!! Πλάγια πηγαινοέρχομαι όπως το καβουράκι μα δέστε με πως πρόδευσα και έγινα ελαφάκι!! Δέστε με πως χοροπηδώ δέστε με πως καλπάζω η άσκηση με κάνει υγιή το γνωρίζω, το φωνάζω Το σχοινάκι μου περνώ πάω μπρος και πίσω όπως το βάτραχο πηδώ είμαι υγιής και δυνατός χρειάζεται να σας πείσω; Την υγεία μου προσέχω γι αυτό χοροπηδώ ακόμα και με τα πόδια μου εγώ χειροκροτώ!

Καταφέρνω και πηδώ σαν γυρίζει το σχοινί Ανοιγοκλείνω χέρια πόδια πάνω απ΄το σχοινάκι και κάνω την καρδιά μου δυνατή όπως το διαμαντάκι!!! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Αλματάκια κάνω πάνω από το σχοινάκι όπως τα καγκουρό και γίνομαι με την άσκηση παιδάκι δυνατό! Σε σχήμα σταυρού εγώ πηδώ πάνω απ το σχοινί γυμνάζομαι και γίνομαι δυνατό παιδί! ΕΥΓΕ!!! ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ Σχοινάκι σχοινάκι μαθαίνω να πηδώ και παίζω όλη μέρα χωρίς να σταματώ!! Καταφέρνω και πηδώ σαν γυρίζει το σχοινί Αισθάνομαι περήφανα που έχω γυμναστεί!! Κουτσό πάνω από το σχοινί σε σχήμα σταυρού πηδώ κατάφερα και έγινα επιδέξιος γι αυτό χαμογελώ

3.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 5ΛΕΠΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ Συγκεκριμένα προτείνεται να δοθεί περίπου ένα 5λεπτο την μέρα και όχι από το μάθημα της Φ.Α. για επίτευξη του στόχου που ορίζει η τάξη.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ….ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ Α. ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΑΚΙ ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ 1. Δεξιά και αριστερά με τα 2 πόδια δηλ με τα 2 πόδια πλάγια 2. Κουτσό πλάγια 3. Μπροστά πίσω 4. Χειροκρότημα με τα πόδια

5. Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο Β. ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟ 5. Πλάγια με ένα πόδι πάντοτε στο κύκλο 6. Εναλλαγή ποδιού με το μπροστά πόδι να είναι πάντοτε μέσα στον κύκλο 7. Ανοικτά –Κλειστά Ανοικτά τα πόδια πάνω και έξω από τον κύκλο και κλειστά και τα 2 πόδια στον κύκλο 8. Πηδήματα με τα 2 πόδια πάνω από τον κύκλο 9. Σταυρός με αλματάκια πάνω από τον κύκλο με 2 πόδια 10. Σταυρός με αλματάκια με κουτσό Γ. ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΣΧΟΙΝΙ 11. Ο Μύλος 12. Σχοινάκι (μόνος, διπλό τριπλό) 4 3 2 1 4 3 2 1

4.ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ Τα παιδιά πέρασαν από 5 σταθμούς. Διατροφή και καρδιά (παραμύθι). Λειτουργία της καρδιάς. Θεατρικό παιχνίδι και καρδιά (συναισθήματα). Φυσική δραστηριότητα και καρδιά (στηθοσκόπια). Μουσική και καρδιά (σύνθεση τραγουδιών).

5. ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

6. Επιβράβευση των παιδιών 6. Επιβράβευση των παιδιών Το κάθε παιδί που κατάφερε στο τέλος της χρονιάς να κάνει 20 συνεχόμενες αναπηδήσεις με το σχοινάκι έπαιρνε μια κονκάρδα όπου αναφερόταν το κατόρθωμά του.

Ο/Η κάτοχος αυτού του διπλώματος ξέρει πολύ καλά να παίζει σχοινάκι! Ο/Η κάτοχος αυτού του διπλώματος ξέρει πολύ καλά να παίζει σχοινάκι! ΕΥΓΕ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ Κ.Α. 2008-09