Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Alexander Moore.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Διεθνή κέντρα κατά των εξαρτήσεων
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ-ΑΓΡΟΤΗΣ Στον τομέα της οργάνωσης της αγροτικής παραγωγής, που ήταν και η βάση της βυζαντινής οικονομίας, φαίνεται πως τον 7ο και 8ο αιώνα επικράτησε.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΗΣ,
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 10 η Ανάκτηση Κόστους και Ιδιωτική Παροχή.
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΧΡΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Πολυμέρης Καλλίμαχος (Α.Μ 8250 ) Χατζητρανού Ελένη-Γεωργία( Α.Μ 8451)
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
FRANCHISE Πηγή franchice portal.gr. Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc (
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
OASIS PALACE.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Τα τέσσερα είδη επιχειρηματικότητας 1
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Είδη επιχειρήσεων.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση) Franchise είναι μέθοδος ανάπτυξης μιας επιχείρησης κατα την οποία η εταιρεία(franchisor) παρέχει στους επενδυτές(franchisees),το σύνολο των δικαιωμάτων βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας καθώς και την τεχνογνωσία προκειμένου αυτοί να ιδρύσουν την δική τους επιχείρηση πώλησης των προιόντων ή υπηρεσιών της εταιρείας.

Συζητώντας για το Franchise με υπεύθυνο καταστήματος “Todaylicious” απαντήθηκαν τα εξής ερωτήματα:

Πως ελέγχεται η συμμόρφωση προς το σύστημα Franchise;Τι συμβαίνει αν δεν έχετε συμμορφωθείτε;Ποσο χρόνο έχετε να διορθώσετε τυχόν προβλήματα; “Υπάρχουν υπεύθυνοι του Franchisor που ανα τακτά χρονικά διαστήματα και σε ανύποπτο χρόνο επισκέπτονται το κατάστημα για να ελέγξουν αν υπάρχει σωστή λειτουργία .Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σωστή λειτουργία υποδεικνύουν τον σωστό τρόπο.Αν όμως επισκεφθούν ακόμα μερικές φορές το κατάστημα και δεν έχει συμμορφωθεί στους κανόνες,πολυ πιθανόν να διακοπεί η συνεργασία”

Ποια είναι η διάρκεια της σύμβασης Franchise;Τι συμβαίνει κατα τη λήξη της;

Η εταιρεία προσφέρει εκπαίδευση προσωπικού; “Nαι,η εταιρεία προσφέρει εκπαίδευση προσωπικού.Αρχικά γίνεται εκπαίδευση σε όλο το προσωπικό στο κομμάτι των ροφημάτων απο τον Franchisor και σεμινάρια απο την LAVAZZA για ειδίκευση στους καφέδες.Στη συνέχεια,ο καθένας εξειδικέυεται ανάλογα με το πόστο που εργάζεται.”

Γιατι επιλέξατε Franchise και οχι no name; “Το Franchise παρέχει χαμηλή τιμή προμηθειών γιατι αγοράζονται πολύ μεγάλες ποσότητες προιόντων.Επίσης,το κατάστημα σου κατασκευάζεται απο συγκεκριμένη κατασκευαστική και με συγκεκριμένο τρόπο έτσι ακριβώς όπως πρέπει να είναι.Λόγω ισχυρού brand name δεν χρειάζεται να δαπανίσεις πάρα πολλά χρήματα για διαφημίσεις διότι είναι ήδη γνωστό απο την αγορά.Αντίθετα στο no name δεν έχεις την δυνατότητα να διαπραγματευτείς τόσο χαμηλές τιμές πρώτων υλών και προιόντων,είσαι υποχρεωμένος να κατασκευάσεις μόνος σου το κατάστημα και τέλος,το διαφημιστικό κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο διότι σαν ‘’’ονομα’’ δεν σε γνωρίζει κανείς.”

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις ενός λήπτη Franchise; Καταβολή ενός εφάπαξ ποσού(entry fee) προς τον δότη για τα δικαιώματα της εκμετάλλευσης του πακέτου Franchise. Αποτελεσματική προώθηση πωλήσεων χρησιμοποιώντας την προσωπική εργασία ως λήπτης Franchise. Διατήρηση του καλού image του δικτύου(τα προιόντα να είναι ίδια σε όλα τα καταστήματα όπως και η εξυπηρέτηση.Να μη διαφέρουν απο περιοχή σε περιοχή) Εναρμόνιση με τις οργανωτικές αρχές του δότη.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις του Franchisor προς εσάς; Να εφοδιάζει με προιόντα ή πρώτες ύλες εγκαίρως. Να παρέχει διαρκή υποστήριξη συμβουλέυοντας στον τομέα της οργάνωσης και της τεχνολογίας.

Ευχαριστώ το κατάστημα Todaylicious για τις πληροφορίες!