Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ - Δυνατότητες Ανάπτυξης Τουρισμού Θεσσαλονίκης Οκτώβριος 2006.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
Μια Εκδρομή στο Ναυπλιο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Αναχώρηση από τη Ν. Ερυθραία στις 8.00.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Ιανουάριος 2011 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών Περίοδος: Αύγουστος – Οκτώβριος 2010 Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δημογραφικά Στοιχεία Στοιχεία για Δαπάνες Στοιχεία για Δραστηριότητες Αξιολόγηση Εμπειριών Δείγμα: ~600 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών

Σκοπός Ταξιδιού

Προετοιμασία Ταξιδιού Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη Αποφασίσατε το ταξίδι σας στη Θεσσαλονίκη ημέρες πριν

Κράτηση 29% κράτηση online Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Κάνατε την κράτησή σας 29% κράτηση online

Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο Πρόσβαση Ταξί, Μ.Ο.: € 18.45 68%: Εύκολη πρόσβαση στην Θεσσαλονίκη 66%: Εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο

Τι κάνει την Θεσσαλονίκη ‘Μοναδική’ ? Οι άνθρωποι! Νυχτερινή ζωή Διασκέδαση Ατμόσφαιρα Φιλοξενία Ιστορία / αξιοθέατα Πολιτισμός Φαγητό Water front Επίσης: Τίποτα μοναδικό Σκουπίδια Ηχορύπανση

Δαπάνες => € 105.11 ημερησίως Διάρκεια παραμονής: 4,49 ημέρες Θα ψωνίσετε στο αεροδρόμιο; - 50%: όχι - 21%: ναι

Αξιοθέατα

Αξιοθέατα Γνωρίζετε ότι υπάρχουν καθαρές παραλίες στα 30 λεπτά από το κέντρο της Θεσσαλονίκης; Έχετε επισκεφθεί την Χαλκιδική; Εάν ναι, που;

Απόψεις Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση Συνολική Αξιολόγηση 2010: 7.9

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money

Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους; Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση 2010 2006 Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

Θεσσαλονίκη: 2010 vs 2006 2010 2006 Καταστήματα Εγκαταστάσεις Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Συμπεριφορά Αναψυχή - Διασκέδαση Πολιτισμός Πρόσβαση από Αερ/μιο Αεροδρόμιο - Λιμάνι Ασφάλεια στην Πόλη ΜΜΜ Πλατείες, Πεζοδρόμια Σήματα & Πληροφόρηση Θεσσαλονίκη Αθήνα Πάρκα, «Πράσινο» Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση

Θεσσαλονίκη vs Αθήνα (2010) Ταξί Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Ανά κατηγορία Με ποιο τρόπο κάνατε την κράτησή σας; Δαπάνες

Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Αξιολόγηση Ξενοδοχείων κατά Κατηγορία Συνολική Αξιολόγηση: 7.9 Αξίζει μια ακόμα επίσκεψη ή / και μια σύσταση σε τρίτους;

Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ταξί Εγκαταστάσεις Ξένοι Value for Money Καταστήματα Εστιατόρια Bar / Café Ξενοδοχείο Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money Εγκαταστάσεις Value for Money

Έλληνες vs ξένοι Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9% Έλληνες Ξένοι Πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη 8.4% 30.9% Πληροφορίες μέσω διαδικτύου 12.4% 26.7% Κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο 66.9% 40.9% Κράτηση μέσω διαδικτύου 19.7% 36.1% Ναι, εύκολη πρόσβαση στη Θεσσαλονίκη 77.8% 59.7% Ναι, εύκολη πρόσβαση στο ξενοδοχείο 70.2% 61.5% Σύνολο δαπανών € 434.31 € 506.83 Ναι, αξίζει μια ακόμα επίσκεψη 94.5% 84.2% Όχι, δεν αξίζει άλλη επίσκεψη 0.4% 4.2%

Απόδοση Ξενοδοχείων

% change YTD November 2010/2009

Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη Occupancy (%) 2008 2009 2010 ARR (€)

Ευρώπη – Μεσόγειος - Θεσσαλονίκη RevPAR 2008 2009 2010

Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Η Θεσσαλονίκη σε σχέση με Ευρώπη & Μεσόγειο Occupancy ARR RevPAR Europe 2008 – 2009 Europe 2009 – 2010 Med 2008 – 2009 Med 2009 - 2010

Ξενοδοχειακή Βιομηχανία της Θεσσαλονίκης Πληρότητα (%) Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) RevPar (Ευρώ) 2010 2009 2008 2007 Πηγή: GBR Consulting – ΕΞΘ

Η Απόδοση των Ξενοδοχείων στην Θεσ/κη & 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – YTD November 2010 Occupancy (%) ΑRR RevPAR 2010 2009 Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Η Θεσσαλονίκη σε σύγκριση με 10 Ευρωπαϊκές πόλεις – Δ% 2010/2009 Μέση Τιμή Δωματίου (ARR, Ευρώ) Πληρότητα 10 πόλεις: Antwerp Birmingham Cologne Dusseldorf Edinburgh Glasgow Gothenburg Hamburg Manchester Salzburg Θεσσαλονίκη 10 πόλεις RevPar (Ευρώ) Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Dr. Άρης Ίκκος, ISHC