ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Εθισμός στο διαδίκτυο.
….για πολλές ώρες…..
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, PLAYSTATION, PSP…. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Γιατί επιλέξαμε αυτό το θέμα Αυξάνονται οι μαθητές που κάθονται πολλές ώρες στον ΗΥ Είναι η νέα εκκολαπτόμενη εξάρτηση της εποχής. Στην Αμερική, Ιαπωνία, Κορέα υπάρχουν κλινικές απεξάρτησης από τον ΗΥ και το διαδίκτυο Ηλεκτρoνικά ναρκωτικά ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ

Για την υλοποίηση του προγράμματος λήφθηκαν υπόψην: Οι ανάγκες των μαθητών Οι γνώσεις και οι εμπειρίες των μαθητών Η ενεργός συμμετοχή των μαθητών Η προσπάθεια εμπλοκής όλου του σχολείου Η εμπλοκή γονιών/κηδεμόνων και της κοινότητας Οι δραστηριότητες οργανώνονταν τόσο σε σχολικό όσο και μη σχολικό χρόνο.

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΒΗΜΑ Στον κυπριακό χώρο ελάχιστα ερευνητικά δεδομένα υπήρχαν πριν από ένα χρόνο! Σερφάραμε αναγκαστικά στον παγκόσμιο ιστό για άντληση πληροφοριών.

ΣΗΜΑΔΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΥ Αίσθημα ενοχής όταν είναι στον ΗΥ Αποτυχημένες προσπάθειες για μείωση του χρόνου απασχόλησης Απώλεια της αίσθησης του χρόνου Απόρριψη παρέας, οικογένειας και παραμέληση ευθυνών για παραμονή στον υπολογιστή Αίσθημα νευρικότητας και κατάθλιψης όταν δεν είναι στον ΗΥ Ψευδείς ισχυρισμοί για το πόσες ώρες είναι στον υπολογιστή Σε κατάσταση θυμού και στεναχώριας καταφύγιο είναι ο υπολογιστής

Κυριότερες Δραστηριότητεs Επίσκεψη στο σχολείο μας και συνάντηση με ομάδα μαθητών του προγράμματος, του κ. Κωνσταντίνου Λουκαϊδη, λειτουργού εκπαιδευτικής έρευνας και αξιολόγησης του ΥΠΠ. Το θέμα της συνάντησης ήτανε η εγκυρότητα και αξιοπιστία των ερωτηματολογίων που επρόκειτο να χορηγήσουμε. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρωτοστατούμε στον κυπριακό χώρο όσον αφορά την κατάρτιση και χορήγηση ερωτηματολογίου γι αυτό το θέμα.

Συμμετοχή του σχολείου μας με μαθητές στην <<Ημερίδα Ασφαλούς Διαδικτύου και Κοινωνική Δικτύωσης>> που οργάνωσε η cytanet τιμώντας την Παγκόσμια Ημέρα για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

Διάλεξη στους μαθητές του Ομίλου <<Ναι στη ζωή, Όχι στις Εξαρτήσεις>>,από την συντονίστρια του Ινστιτούτου Νευροεπιστήμης και Τεχνολογίας Cyber&ethics κα.Γεωργία Σιήτη με θέμα την Εξάρτηση και Προστασία από το Διαδίκτυο. Παρουσιάστηκαν φιλμάκια και ακολούθησε συζήτηση.

Σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Γονέων διοργανώσαμε απογευματινή διάλεξη για γονείς και μαθητές, στο θέατρο του σχολείου μας, με θέμα Ασφαλής Πλοήγηση στο Διαδίκτυο και Προστασία από το Ηλεκτρονικό Έγκλημα. Κύριοι ομιλητές ήταν ο κ. Γιώργος Κάρκας και κ. Αλέξης Μαύρος του Γραφείου Καταπολέμησης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Αρχηγείου Αστυνομίας.

Κατάρτιση και χορήγηση ερωτηματολογίου σε μαθητές του σχολείου μας για να διερευνήσουμε τις επιδράσεις και επιπτώσεις της κατάχρησης του ΗΥ στους τομείς: σωματικής υγείας σχολικής επίδοσης συμπεριφοράς Κοινωνικότητας

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΗΡΑΜΕ 92 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΣΥΝΟΛΟ 350 ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ ME TYXAIA ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ 39 ΗΤΑΝ ΑΓΟΡΙΑ 42,4% 53 ΗΤΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙΑ 57,6% 32 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α ΤΑΞΗΣ 34,8% 60 ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ 65,2% ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ 32 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ SPSS ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ SPSS: STATISTICAL PACKAGE FOR THE SOCIAL SCIENCES ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΩ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΝΕΤΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ 1 1 ΣΠΑΝΙΑ 14 15,2% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 8 8,7% 3 ΣΥΧΝΑ 39 42,4% 4 ΠΑΝΤΑ 18 19,6% 5 ΠΟΤΕ 13 14,1%

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 6 1 ΣΠΑΝΙΑ 21 22,8% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 15 16,3% 3 ΣΥΧΝΑ 26 28,3% 4 ΠΑΝΤΑ 11 12,0% 5 ΠΟΤΕ 19 20,7%

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΞΕΝΥΧΤΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 13 1 ΣΠΑΝΙΑ 22 23,9% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 20 21,7% 3 ΣΥΧΝΑ 21 22,8% 4 ΠΑΝΤΑ 7 7,6% 5 ΠΟΤΕ 22 23,9%

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΕΡΩΤΗΣΗ 15 1 ΣΠΑΝΙΑ 12 13,0% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 11 12,0% 3 ΣΥΧΝΑ 32 34,8% 4 ΠΑΝΤΑ 24 26,1% 5 ΠΟΤΕ 13 14,1%

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ ΕΡΩΤΗΣΗ 16 1 ΣΠΑΝΙΑ 17 18,5% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 12 13,0% 3 ΣΥΧΝΑ 21 22,8% 4 ΠΑΝΤΑ 8 8,7% 5 ΠΟΤΕ 33 35,9%

ΣΥΝΑΝΤΑΤΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΡΩΤΗΣΗ 4 1 ΣΠΑΝΙΑ 29 31,5% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 10 10,9% 3 ΣΥΧΝΑ 18 19,6% 4 ΠΑΝΤΑ 4 4,3% 5 ΠΟΤΕ 31 33,7% BIASED

ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕINAI ΤΟ WORLD OF WARCRAFT ΑΠΟ 92 ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΙ 27

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ 23 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 1 NAI 62 67,4% 2 OXI 30 32,6%

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ MSN ΚΑΙ ΥΟUΤUBE ΕΡΩΤΗΣΗ 24G MSN 83,7% YOUTUBE 79,0% FACEBOOK 59,8% HI5 50,0%

ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΕΡΩΤΗΣΗΣ 27A Valid Values 1 NAI 68 73,9% 2 OXI 21 22,8% Missing Values System 1 1,1%

ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΗΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙΣ ΔΙΕΓΕΡΤΙΚΑ ΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΦΕ, ΠΟΚΑ κτλ ΕΡΩΤΗΣΗ 27C ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 1 NAI 50 54,3% 2 OXI 41 44,6% ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Η.Υ. ΕΡΩΤΗΣΗ 32 1 ΣΠΑΝΙΑ 32 34,8% 2 ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ 19 20,7% 3 ΣΥΧΝΑ 21 22,8% 4 ΠΑΝΤΑ 7 7,6% 5 ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ 12 13,0% Missing Values System 1 1,1%

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΤA ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤO ΔΕΙΓΜΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΠΩΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΥ

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΑΔΙΠΠΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ