Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΧ/ΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΛΟΓ/ΣΜΩΝ ΓΕΝΙΚΗ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Προετοιμάζοντας την Ευρώπη για Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα” ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ: Τα Εθνικά Γραφεία.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ Α. Ε
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Παγκοσμιοποίηση • Διεθνής εξάπλωση εταιριών • Αύξηση διεθνούς εμπορίου και επενδύσεων.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ?
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Oeko-Tex® Standard 100 ένα αρθρωτό σύστημα Κλωστές ραφής ύφασμα ύφασμα Ετικέτες Φόδρες Φερμουάρ Υποχρεωτικός ο έλεγχος κάθε επιμέρους υλικού.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Προστασία και εφαρμογή νομοθεσίας των εμπορικών σημάτων
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ.
ECOFASHION CREATIVE AD
Εφαρμογές της ΔΙ στον φαρμακευτικό κλάδο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Γενικός Διευθυντής ΣΕΠΕΕ
σήμα, βιομηχανικό σχέδιο ή
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 11 η Νικόλαος Καρανάσιος Βιομηχανική Ιδιοκτησία.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
Σχεδιασμός διαδικασιών
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Ενοτητα 6. χωρεσ υποδοχησ και προελευσησ
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
«ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Καταχώρηση πνευματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών Η Προστασία των Δικαιωμάτων της Διανοητικής Ιδιοκτησίας στους κλάδους της Κλωστοϋφαντουργίας και Ένδυσης Αθήνα 10 Μαρτίου 2010

ΕΤΑΚΕΙ Α.Ε. Ιδρύθηκε το 1986 για να καλύψει την ανάγκη για επιστημονική και τεχνολογική στήριξη του χώρου της κλωστοϋφαντουργίας και ένδυσης. Λειτουργεί ως ανεξάρτητη Ανώνυμη Εταιρία Δημοσίου Συμφέροντος και εποπτεύεται από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.

Υπηρεσίες: Έρευνα και Ανάπτυξη Μεταφορά τεχνολογίας Πιστοποίηση προϊόντων Ανάπτυξη προδιαγραφών Ανάλυση και αντιμετώπιση ειδικών τεχνικών προβλημάτων Εργαστηριακός έλεγχος ποιότητας Ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα κατάρτισης για τους εργαζόμενους και τα στελέχη των εταιριών

Χαρακτηριστικά των κλάδων Κ/Υ και Ένδυσης Πολύ Μικρές (οικογενειακές) επιχειρήσεις. Μεγάλες Βιομηχανικές μονάδες Προϊόντα ευρείας κατανάλωσης Εξειδικευμένα τεχνολογικά προϊόντα. Κλασικά ή τεχνολογικά προϊόντα που διαρκούν στο χρόνο Προϊόντα (μόδας) με μικρή διάρκεια ζωής Κοινές παραγωγικές διαδικασίες Προηγμένες μέθοδοι παραγωγής.

Εργαλεία για την προστασία της Διανοητικής Ιδιοκτησίας στην Κ/Υ και Ένδυση Εμπορικά σήματα Εμπορικά μυστικά Πιστοποιήσεις Ευρεσιτεχνίες Βιομηχανικά σχέδια

Εμπορικά σήματα Το προτιμούν οι περισσότεροι κατασκευαστές ενδυμάτων και σχεδιαστές, αλλά και παραγωγοί πρώτων υλών. Είναι σημαντικό εργαλείο τόσο για τις μικρές όσο και για τις μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου. Διαφοροποιεί την επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της και την “δένει” με τον καταναλωτή. Αντιπροσωπεύει την εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ποιότητα την οποία περιμένει ο καταναλωτής. Είναι μέσο επικοινωνίας και διαφήμισης και προώθησης μιας γκάμας προϊόντων ή υπηρεσιών.

Εμπορικά μυστικά Ποικίλουν από το πελατολόγιο και τους προμηθευτές μέχρι τις χρησιμοποιούμενες πρώτες ύλες και τις διαδικασίες παραγωγής, τα σχέδια υφασμάτων και ενδυμάτων, αλλά και τα εργαλεία πληροφορικής που ορισμένες εταιρείες έχουν αναπτύξει, και τα οποία τους παρέχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Εμπορικά μυστικά - Παραδείγματα Πολλές υφαντουργίες Jacquard φυλάνε σε ασφαλή σημεία τα σχέδια των υφασμάτων που παράγουν για να αποφύγουν αντιγραφές και απομιμήσεις. Η γνωστή εταιρεία ZARA έχει αναπτύξει ένα λογισμικό με το οποίο μπορεί να μικρύνει κατά πολύ τον κύκλο παραγωγής από το σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή του τελικού προϊόντος και την προώθησή του στα σημεία πώλησης.

Πιστοποιήσεις Οικολογικά σήματα: Πολλές εταιρείες προσπαθούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές με προϊόντα τα οποία διαθέτουν αναγνωρισμένα πιστοποιητικά ότι είναι απαλλαγμένα από ουσίες επιβλαβείς για την υγεία και έχουν παραχθεί με διαδικασίες φιλικές για το περιβάλλον. Εύκολα, μπορεί ο καταναλωτής να ελέγξει αν το πιστοποιητικό είναι έγκυρο.

Ευρεσιτεχνίες Αφορούν περισσότερο παραγωγικές διαδικασίες και λιγότερο προϊόντα. Δεν είναι εύκολο πάντα να θεωρηθεί ένα κλωστοϋφαντουργικό προϊόν νέο ή πρωτότυπο. Λίγα προϊόντα κυρίως προηγμένα τεχνολογικά κατασκευασμένα από πρώτες ύλες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά έχουν κατοχυρωθεί σαν ευρεσιτεχνίες.

Ευρεσιτεχνίες - Παραδείγματα Ιταλική εταιρεία κατασκεύασε ένα ύφασμα από φελλό, το οποίο είναι απαλό, ελαφρύ, δεν λεκιάζει, είναι αδιάβροχο και δεν καίγεται. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατασκευή ενδυμάτων, παπουτσιών και σε άλλες εφαρμογές. Καλύπτεται με διεθνές δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Δανέζικη εταιρεία ανέπτυξε και κατοχύρωσε μια διαδικασία επεξεργασίας υφασμάτων με ένζυμα. Χρησιμοποιείται για να δώσει στα υφάσματα τζιν την εικόνα του χρησιμοποιημένου. Η επεξεργασία αυτή χρησιμοποιείται από πολλές άλλες εταιρείες με την άδεια της κατόχου της ευρεσιτεχνίας.

Ευρεσιτεχνίες - Παραδείγματα Ιταλική εταιρεία τροποποίησε μια μηχανή έτσι ώστε τα σεντόνια που παράγει να μπορούν να σιδερώνονται εύκολα στις γωνίες τους που έχουν λάστιχο.

Βιομηχανικά σχέδια Παρόλο που αυτό το εργαλείο προστασίας είναι ίσως το πιο αντιπροσωπευτικό για την βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας και ένδυσης, έχει χρησιμοποιηθεί πολύ λίγο. Ο κύριος λόγος είναι η μικρή διάρκεια ζωής ενός σχεδίου αλλά και ο μεγάλος αριθμός νέων σχεδίων κάθε περίοδο. Επιπλέον η αντιγραφή κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων είναι σχετικά εύκολη υπόθεση και οι δημιουργοί επώνυμων και ακριβών προϊόντων μόδας θεωρούν ότι τις απομιμήσεις τις αγοράζουν εκείνοι που έτσι κι αλλιώς δεν ανήκουν στο πελατολόγιο τους.

Βιομηχανικά σχέδια Για μερικές επιχειρήσεις το κόστος καταχώρισης βιομηχανικών σχεδίων είναι μεγάλο. Για τους παραπάνω λόγους οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου προτιμούν τα εμπορικά σήματα για την προστασία των προϊόντων τους και τις πιστοποιήσεις για να αναδείξουν την ποιοτική υπεροχή τους.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ Β. ΚΛOΚΑΝΑΣ WWW.ETAKEI.GR RESEARCH@ETAKEI.GR