Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
«Φυσική Αγωγή Α’ Γυμνασίου» Βιβλίο Καθηγητή
Οι πεντε ΜΕΛΙΝΑ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ ΘΑΛΕΙΑ ΚΩΤΟΥΛΑ ΕΛΕΝΑ ΚΟΒΑΝΗ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
TΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΒ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΦΟΥ EΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ Η ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Όραμα όταν λέμε συνάδελφοι εννοούμε.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
…4ο ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χίου…
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Σε σχολεία Λεμεσού και Πάφου Ονησίφορος Ιωάννου Επιθεωρητής Δημοτικής Εκπαίδευσης O.Ioannou07

Τι θα μας απασχολήσει Τι είναι Φυσική Αγωγή, τι Αθλητισμός και τι Πρωταθλητισμός. Ποιος ο ρόλος του κυπριακού Δημοτικού Σχολείου. Πώς αντιμετωπίζεται ο Αθλητισμός . Ποιες αλλαγές έγιναν στο Δημοτικό Σχολείο. Τι μπορεί να προσφέρει το σπίτι. Ποιες οι ανεπιθύμητες ενέργειες που σχετίζονται με τον Αθλητισμό. O.Ioannou07

Φυσική Αγωγή – Αθλητισμός - Υγεία Η Φυσική Αγωγή, όπως λέει και το όνομά της είναι «Αγωγή», «μάθημα». Αποτελεί μια συστηματική διαδικασία, μέσα από την οποία αναμένεται από τα παιδιά να αποκτήσουν και να χρησιμοποιήσουν κινητικές δεξιότητες και έννοιες, δεξιότητες χειρισμού και δεξιότητες ζωής. Στη διαδικασία αυτή υπάρχουν οι στόχοι, η πορεία επίτευξης και η αξιολόγηση. Ο Αθλητισμός αποτελεί εφαρμογή δεξιοτήτων που μαθαίνουμε στη Φυσική Αγωγή. Περιέχει συνήθως το στοιχείο του συναγωνισμού και ανταγωνισμού και εστιάζεται σε συγκεκριμένη δραστηριότητα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο αποτέλεσμα. Ο Πρωταθλητισμός είναι ακραία μορφή του Αθλητισμού, γιατί απευθύνεται στους πολύ λίγους και έχει στόχο την υπεροχή έναντι των άλλων. O.Ioannou07

Τι αναμένεται από το Δημοτικό Σχολείο Το Σχολείο οφείλει να: Προσφέρει Αγωγή Προσφέρει στα παιδιά εφόδια ζωής (προσπαθεί να τα ενδυναμώσει έτσι που να γίνουν υγιείς, αποδοτικοί πολίτες) Να είναι δημοκρατικό – σχολείο για όλα τα παιδιά Μέσα στα πιο πάνω πλαίσια γίνεται και η χρήση του αθλητισμού: Όλα τα παιδιά έχουν πρόσβαση στον Αθλητισμό και μέσα από αυτό αναμένεται να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής (άσκηση, συμπεριφορά, γνώσεις, αποφάσεις, δημιουργικότητα, λύση προβλημάτων...) O.Ioannou07

Πώς αντιμετωπίζεται ο Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο Πώς αντιμετωπίζεται ο Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο Γίνεται προσπάθεια να αξιοποιηθούν τα πλεονεκτήματα της ενασχόλησης με τον Αθλητισμό : Βελτίωση της σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής Υγείας άμεσα και μακροπρόθεσμα Τακτική συνήθεια που προσφέρει χαρά Συνήθεια που βελτιώνει την ικανότητα άμεσης λήψης αποφάσεων, ακόμα και κάτω από πίεση. Εκδήλωση μέσα από την οποία τονώνεται η αυτοεκτίμηση των παιδιών Γίνεται προσπάθεια σύνδεσης του σχολείου με τους ειδικούς (όλες οι Ομοσπονδίες έχουν πρόσβαση στα σχολεία). Tο Σωματείο θα καλλιεργήσει την εξειδίκευση, όχι το Δημοτικό σχολείο O.Ioannou07

Ποιες αλλαγές έγιναν στο Δημοτικό Σχολείο; Γνώσεις : Όλα τα παιδιά να γνωρίσουν τα οφέλη της άσκησης και ποικιλία παιχνιδιών, αθλημάτων και δραστηριοτήτων, έτσι που να έχουν δυνατότητα επιλογής. Εκδηλώσεις :Όλα τα παιδιά δικαιούνται ισότιμη συμμετοχή στις διάφορες εκδηλώσεις. Η προσπάθειά μας: όλα τα παιδιά να μετάσχουν, πριν φύγουν από το δημοτικό σε ομάδες αθλοπαιδιών και ημερίδες στίβου.(Ιστοσελίδες: IAAF, Eurohandball) Δημιουργικότητα – λύση προβλημάτων :Να τροποποιούν - βελτιώνουν κανονισμούς έτσι που να χαίρονται περισσότερο την κινητική ενασχόληση. Συμπεριφορά – Αποφάσεις :Μέσα από τη συμμετοχή μαθαίνουν να ακολουθούν κανόνες, να λύουν διαφορές, να δέχονται τη νίκη και την ήττα, να ελέγχουν τα συναισθήματά τους, να παίζουν τίμια, να δέχονται τις αποφάσεις των διαιτητών, να δέχονται τα παιδιά της άλλης ομάδας ως απαραίτητο στοιχείο για να γίνει ο αγώνας και όχι σαν αντιπάλους. O.Ioannou07

Τι μπορεί να προσφέρει το σπίτι Ευκαιρίες κινητικής απασχόλησης, κύρια στο άμεσο περιβάλλον τους (με αδέλφια, γείτονες, γονείς, τοπικό σωματείο...) Μη δίνεις συνέχεια οδηγίες, μη διδάσκεις, όταν παίζεις με το παιδί σου, προσπάθησε να είσαστε ισότιμοι. Επιλογή αθλήματος που αγαπούν τα παιδιά, όχι ματαιωμένες επιδιώξεις των γονιών. Προσδοκία των γονιών η συμμετοχή, η αγάπη προς τον αθλητισμό και όχι πίεση για πρωταθλητισμό. Ο Πρωταθλητισμός είναι μια δύσκολη και επίπονη επιλογή. Είναι μεγάλη επιτυχία να γίνεις πρωταθλητής, δεν είναι όμως αποτυχία να μη γίνεις (πρωταθλητής γίνεται μόνο ένας, πρωταθλητές ζωής μπορούν να γίνουν όλοι) Επιλογή αθλητικής ακαδημίας, προπονητή με παιδαγωγική προσέγγιση (μεγάλος χρόνος κινητικής δραστηριοποίησης και συμμετοχής, δάσκαλος-προπονητής με θετική προσέγγιση, γνώστης αντικειμένου...) O.Ioannou07

Ανεπιθύμητες ενέργειες που σχετίζονται με τον Αθλητισμό Επιδίωξη της νίκης με μη θεμιτά μέσα. Αλαζονεία στη νίκη Μη αποδοχή αποτελέσματος και θυμός στην ήττα (ένας είναι μόνο ο νικητής) Βία Χρήση παράνομων ουσιών Έλλειψη σεβασμού των αντιπάλων Μη τήρηση των κανονισμών Ακρότητες που πιθανό να επηρεάσουν την ομαλή ανάπτυξη (ψυχική, σωματική) των παιδιών. Ταύτιση αθλητισμού με νίκη και εξωτερικά κίνητρα (χρήματα, μετάλλια...) αντί με τη χαρά συμμετοχής O.Ioannou07

Το μήνυμα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Το μήνυμα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Πρόσβαση όλων των παιδιών στον αθλητισμό. Θαυμάζουμε τους πρωταθλητές, τους έχουμε ως παράδειγμα, αλλά δεν λυπούμαστε γιατί δεν μπορούμε να γίνουμε πρωταθλητές. Μαθαίνουμε να απολαμβάνουμε, τις χαρές του αθλητισμού. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ O.Ioannou07