Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη. Και την Ιταλία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη. Και την Ιταλία.
Advertisements

2.7 Χημική αντίδραση.
Θα σας εξηγήσω εγώ παιδιά μου! Κι εγώ το ένιωσα. Τι φταίει άραγε;
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
Μεταπτυχιακό μάθημα Κοσμικής Ακτινοβολίας Ε. Χριστοπούλου-Μαυρομιχαλάκη Αν. Καθ. Πανεπιστημίου Αθηνών Διάλεξη 6: Επιδράσεις στο Γήινο Περιβάλλον Κοσμικές.
Του περιβάλλοντος συνείδηση η οικονομική οδήγηση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΟΖΟΝ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Το φωτοχημικό νέφος είναι μια μορφή ρύπανσης της ατμόσφαιρας που εμφανίζεται σε μεγάλες πόλεις, όπως η Αθήνα. Πρόκειται για μια κατάσταση που.
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Όξινη βροχή Όξινη βροχή ονομάζεται το φαινόμενο των ασυνήθιστα όξινων μετεωρολογικών κατακρημνισμάτων, όπως π.χ. βροχή, χαλάζι, χιόνι, ομίχλη, πάχνη, ως.
Ατμοσφαιρική ρύπανση.
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Μετεωρολογια – Κλιματολογία
Xημικές Ουρές (Chemtrails) μερικά νέα στοιχεία για τον Κόσμο και την Ελλάδα
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
καυσαέρια: υγεία & περιβάλλον
Φωτοχημικό νέφος 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Project 3 – Ακραία Καιρικά Φαινόμενα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
Δήμητρα Αντρέου Δήμητρα Αντρέου Γεωργία Ιωαννίδη Γεωργία Ιωαννίδη Ευαγγελία Ζαχαριουδάκη Ευαγγελία Ζαχαριουδάκη Άγια Σκέινεχ Άγια Σκέινεχ Ιούλιος του 1969.Οι.
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
Project 3 – Ακραία Καιρικά Φαινόμενα ● Θέμα :Υπερκύτταρες καταιγίδες-Σίφωνες ● Ομάδα 1: ● Λαζινός Ηλίας ● Μπουτσιουρής Παναγιώτης ● Συρόπουλος Νικόλαος.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Βιολογία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ Μια εργασία των : Βασιλείου ΔημήτρηΔημητρούλη ΖήνωναΤσάνη ΒασίληΜιχαήλ Παναγιώτη.
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΗΧΙΔΗΣ. Μικροβιολογία: είναι ειδική Επιστήμη που ασχολείται με όλους τους μικροοργανισμούς, μελετά και ερευνά αυτούς, πάντοτε σε σχέση με τον.
ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ - ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
AΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
Απόβλητα, διαχείριση και παραγωγή.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Φράγματα, δρόμοι, πόλεις, μπάζωμα ρεμάτων κ.α.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Η κοσμική σκόνη.
Από τον Παναγιώτη Ψυχογιό
1.8 Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια φυσιολογική μέρα πάνω από την Μάγχη

Και την Ιταλία

Γαλλία Αγγλία Χημικά ίχνη Πειράματα ελέγχου του κλίματος πάνω από την Μάγχη

Αγγλία Γαλλία Χημικά ίχνη

…και πάνω από την Ιταλία (Σαρδηνία)

Χημικά ίχνη

Νότια Ιταλία

Τι είναι οι χημικές γραμμές ; Είναι γραμμές εναιωρήματος από : βάριο αλουμίνιο και πολυμερή ( ινίδια ) πυριτίου που απελευθερώνονται κατά χιλιάδες τόνους σε όλους τους ουρανούς του κόσμου από αεροπλάνα με κατάλληλο εξοπλισμό

Εξοπλισμός απελευθέρωσης των χημικών ουσιών

Αεροπλάνα που ψεκάζουν τις χημικές ουσίες

Άλλα παραδείγματα

Δεν είναι αεροσκάφη αερογραμμών. Τα αεροσκάφη αερογραμμών δεν πετάνε σε σχηματισμούς, ούτε ακολουθούν τέτοιες πορείες.

Δεν κάνουν σχέδια … Δεν σβήνουν και επανεκκινούν τους κινητήρες …

Οι κυβερνήσεις, όταν ρωτήθηκαν από πολίτες ή οργανώσεις :  γενικά αγνόησαν το ερώτημα ( Ιταλία, Γαλλία,... )  όταν απάντησαν, έδωσαν αόριστες απαντήσεις, όπως  ότι είναι μέρος των ερευνών για το φαινόμενο του θερμοκηπίου (USA)  ότι είναι μέρος των ερευνών για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας ( Γερμανία ) Στην πραγματικότητα ερευνούν τον τρόπο ελέγχου του κλίματος κατά βούληση.

Παρεμπόδιση βροχής πάνω από την Αδριατική

Προσπάθεια ελέγχου ενός κυκλώνα

Η ικανότητα ελέγχου του κλίματος ισοδυναμεί με την κατοχή ενός όπλου μαζικής καταστροφής απείρως πιο ισχυρού και αποτελεσματικού από τα πυρηνικά όπλα :  τα πυρηνικά όπλα καταστρέφουν και μολύνουν με ακτινοβολία τα πάντα στην περιοχή δράσης τους : τα έμβια όντα, το έδαφος και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές ( πετρέλαιο, μεταλλεύματα κλπ. )  η ξηρασία, οι πλημμύρες, οι κυκλώνες καταστρέφουν «μόνο» τα έμβια όντα, αλλά αφήνουν ανέγγιχτες τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, στην διάθεση των « κυρίαρχων του κλίματος »  επίσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς την συγκατάθεση της κοινής γνώμης ( η δράση του όπλου δεν μπορεί να διακριθεί από μια φυσική καταστροφή ). Αν πχ. ξηρασία πλήξει μια περιοχή, αυτή θα αποδοθεί σε φυσικά αίτια και όχι σε ένα κράτος που θέλει να οικειοποιηθεί τον πλούτο της περιοχής αυτής.

Εικόνες από το έδαφος, λίγο μετά τον ψεκασμό των χημικών ουσιών

Στην συνέχεια ο άνεμος τα διασκορπίζει, και σε λίγες ώρες ( ) ….. σχηματίζονται τεχνητά σύννεφα από σκόνη, που κρύβουν τον ήλιο

Τα τεχνητά σύννεφα ιριδίζουν εξαιτίας της σκόνης που τα δημιούργησε

Έχουν σχήμα και σύσταση διαφορετική από τα φυσικά σύννεφα …

…ανάλογα με τις ουσίες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τους

…και της επεξεργασίας στην οποία υποβάλλονται ( σύννεφα βομβαρδισμένα με μικροκύματα – Project H.A.A.R.P)

Σύννεφα με τρύπες…

... από τις οποίες τι πέφτει ;

Ίχνη χημικής σκόνης που σχηματίζουν σκιές οι οποίες δεν θα έπρεπε να υπάρχουν

Σύννεφα που σχηματίζουν : γωνίες !!! σφαίρα !! ;;;

Τα χημικά προϊόντα για την παραγωγή των τεχνητών σύννεφων μπορούν να αγοραστούν ελεύθερα από το διαδίκτυο…

…και μπορείτε να βρείτε εξειδικευμένες συμβουλές !!!

Προφανώς, οι σκόνες αυτές απελευθερούμενες στην ατμόσφαιρα είναι πάρα πολύ επικίνδυνες για την υγεία. Αυτό συμβαίνει διότι :  Όλες προκαλούν αναπνευστικά προβλήματα  Τα πολυμερή είναι ινίδια πυριτίου, και η εισπνοή πυριτίου προκαλεί την σιλίκωση  Η σκόνη αλουμινίου  βραχυπρόθεσμα, επιδρά αρνητικά στην μνήμη και στην ικανότητα συγκέντρωσης  μακροπρόθεσμα, προκαλεί συμπτώματα παρόμοια με την νόσο Alzheimer  Η σκόνη βαρίου προκαλεί  χρόνια κόπωση ( μέσω χρόνιας αύξησης του μυικού τόνου )  καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος, αυξάνοντας την πιθανότητα νόσησης

Για να μάθετε περισσότερα μπορείτε να αναζητήσετε στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τις λέξεις Scie chimiche και Chemtrail. Στο YouTube υπάρχουν πολλά σχετικά film και ειδικότερα ένα που διδάσκει τον τρόπο διάκρισης των απλών και αθώων σύννεφων συμπύκνωσης (Contrail), που παράγονται από τα αεροσκάφη σε συγκεκριμένες ατμοσφαιρικές συνθήκες, από τα χημικά ίχνη (Chemtrail) που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο του κλίματος. Καλές ιστοσελίδες εισαγωγής στο αντικείμενο είναι : στα ιταλικά : συμπληρωματική ιστοσελίδα αφιερωμένη στα χημικά ίχνη στα αγγλικά : περιέχει μια μεγάλη συλλογή links πάνω στο αντικείμενο Παρακαλώ να διαδώσετε το ντοκουμέντο αυτό !!