ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΙΜΗ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΤΙΜΗ-ΜΙΣΘΟΣ) ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΕΙΔΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ: Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΥΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ STATUS LIFE-STYLE (ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ) ΣΤΥΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΡΥΘΜΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
MARKETING-MIX=ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (4 ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ) ΠΡΟΪΟΝ ΤΙΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΠΟΣ
ΠΡΟΪΟΝ-ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝ: ΤΙΜΗ: ΣΧΕΔΙΟ/ΜΕΓΕΘΟΣ/ΧΡΩΜΑ ΥΛΙΚΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΜΗ: ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕΘΟΔΟΙ/ΟΡΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΜΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΦΥΛΛΑΔΙΑ-ΠΡΟΣΠΕΚΤΟΥΣ ΔΩΡΑ-ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
ΤΟΠΟΣ: LOCATION-LOCATION AND LOCATION! ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΩΡΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ: -Προσβασιμότητα - Ορατότητα - Χώροι στάθμευσης ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ/ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ