Στο διάλειμμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
Μία μέρα! Une journée ! της Γιάννας de Jeanne. Μια μέρα στο σπίτι Στο σπίτι τα περνούσα και τα περνάω καλά αλλά μερικές φορές με ενοχλεί η μικρή αδερφή.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πάσχα!.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ο λύκος η αλεπού κι ο γάιδαρος
Στην τάξη μου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Στην τάξη μου.
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
Η γαλοπούλα.
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 2 Ο. Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ K1043 ♥ K75  A87 ♣ Q73 ♠ QJ7 ♥ AJ43  K92 ♣ AJ4 Β Δ Α Ν Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π 2 ♣ Π Α Γ Ο Ρ.
Μ. Αναγνωστάκη Το σκάκι Le fοu (=ο τρελός)!.
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Δημιουργικές εργασίες στη λογοτεχνία Δασκάλα: Έλενα Στράτη
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Talking about future plans
Future events (revision) Health and body
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
Το Σχολειό μου.
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Το Σχολείο μου.
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο διάλειμμα

Όταν είμαστε μέσα στην τάξη, καθόμαστε στη θέση μας πολύ φρόνιμα. Μαθηματικά 12+23= 17-5= 3 φορές το 5= 12+8+6= Όταν είμαστε μέσα στην τάξη, καθόμαστε στη θέση μας πολύ φρόνιμα. Κάνουμε ότι λέει η δασκάλα μας. Είμαστε σπουδαίοι, καταπληκτικοί!

Ύστερα βγαίνουμε από την τάξη και πηγαίνουμε στην αυλή. Χτύπησε το κουδούνι! Ώρα για διάλειμμα παιδιά! Να πάρετε το κολατσιό σας για να φάτε ! Όταν χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα, η δασκάλα μας λέει να πάμε στην αυλή. Τότε φοράμε το μπουφάν μας και μετά παίρνουμε από την τσάντα μας κάτι για να φάμε. Ύστερα βγαίνουμε από την τάξη και πηγαίνουμε στην αυλή.

Τώρα όλοι θα φάμε και θα παίξουμε!!

Αφού φάω, μερικές φορές πηγαίνω μόνος μου κοντά στο φράχτη και βλέπω τα λουλούδια και τους θάμνους.

Πολλές φορές, έρχονται κοντά μου τα άλλα παιδιά Πολλές φορές, έρχονται κοντά μου τα άλλα παιδιά. Θέλουν να είναι φίλοι μου και να παίζουμε ή να τρέχουμε μαζί. Με αγκαλιάζουν. Είναι καλοί φίλοι.

Άλλες φορές, πηγαίνω εγώ κοντά στα παιδιά Άλλες φορές, πηγαίνω εγώ κοντά στα παιδιά. Μου αρέσει πολύ να είμαι με τους φίλους μου μαζί, θέλω κι εγώ να παίξω με τη μπάλα.

Θέλω κι εγώ να παίξω ποδόσφαιρο με το μπουκάλι.

Μερικές φορές δεν ξέρω πώς να ζητήσω από τους φίλους μου να παίξουμε Μερικές φορές δεν ξέρω πώς να ζητήσω από τους φίλους μου να παίξουμε. Δεν ξέρω τι να κάνω! Είμαι μόνος μου και θέλω να παίξω.

Τότε, βγάζω το παπούτσι μου και το πετάω Τότε, βγάζω το παπούτσι μου και το πετάω. Η κάλτσα μου γίνεται βρώμικη και το πόδι μου θα πονέσει από τις πετρούλες και τα σκουπίδια που θα πατήσω. Ωχ! Ωχ!

Οι φίλοι μου λυπούνται που δεν έχω παπούτσι, και η δασκάλα λυπάται Οι φίλοι μου λυπούνται που δεν έχω παπούτσι, και η δασκάλα λυπάται. Έρχονται και με βοηθούν να το φορέσω. Μήπως νομίζουν πως είμαι μικρό μωρό;

Εγώ είμαι μεγάλο παλικάρι Εγώ είμαι μεγάλο παλικάρι! Όταν είμαι στο σχολείο θα φοράω τα παπούτσια μου για να είναι καθαρά τα πόδια μου και να μην πονάνε.

Όταν θέλω να παίξω, μπορώ να πάω κοντά σε ένα παιδάκι και να του κρατήσω το χέρι. Θα καταλάβει ότι θέλω να είμαστε μαζί. Μπορώ να του πω «Έλα να τρέξουμε!» και όλα θα είναι εντάξει.