BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας
Advertisements

ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Κανονισμοί χειροσφαίρισης
Διευκρινήσεις στους Νέους Κανονισμούς Υδατοσφαίρισης Αθήνα:08/11/2005 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
Δημιουργικές δραστηριότητες
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του από τον
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
Το ποδοσφαιρικό παιχνίδι βασίζεται σε ένα σύνολο κανόνων, που είναι γνωστοί ως Κανόνες Παιχνιδιού, και παίζεται με τη χρήση μιας φουσκωμένης ελαστικής.
Παραδοσιακά παιχνίδια
Τι σου κάνει το μυαλό….
Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου Ελένη Μαρτσέλου
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :

ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
ΜΠΡΙΤΖ! ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΓΚ-ΠΟΝΓΚ
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗ HANDBALL
ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ. Αλλαγές κανονισμών  Πέντε αλλαγές στους κανονισμούς του μπάσκετ θα εφαρμοστούν από τη νέα αγωνιστική περίοδο. Βασικότερη.
Ένα παραολυμπιακό άθλημα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΟΥΡΑΣ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Μπότσια.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ  ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ  ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ  ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Επιτραπέζια Αντισφαίριση. EΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ [Πινγκ Πονγκ]  Προέλευση: Δεκαετία 1890 στην Αγγλία  Στην δεκαετία του 1920 δημιουργήθηκαν οι πρώτοι.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Πετοσφαίριση Volleyball
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Slalom.
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
Η Ιστορία του μπάσκετ ή καλαθοσφαίρισης
ΝΙΚΟΣ ΠΑΦΙΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΛΑΒΟΣ
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΑΓΩΝΩΝ (ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ CEV)
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Γιαννακοπούλου Γεωργία Θεοκλήτου Φοίβη
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!

Οι διαστάσεις του είναι: Μπότσια To Μπότσια παίζεται σε επίπεδη λεία επιφάνεια (συνήθως παρκέ ή mondoflex), όπως ακριβώς διαθέτουν τα κλειστά γυμναστήρια. Οι διαστάσεις του είναι: 12,5m μήκος 6m πλάτος Εμπεριέχει: 6 σχεδιασμένα «κουτιά» Τη γραμμή V Ένα σταυρό

(με εξαίρεση το ομαδικό, που παίζεται σε 6 σετ) To Μπότσια παίζεται με: μία άσπρη μπάλα που λέγεται Jack, και αποτελεί τον στόχο έξι κόκκινες μπάλες και έξι μπλέ μπάλες Αντιμέτωπες βρίσκονται πάντα δύο πλευρές, η κάθε μία απο τις οποίες αποτελείται από: Έναν παίκτη, δηλαδή ένας εναντίον ενός (σε ατομικό επίπεδο) ή Δύο παίκτες, δηλαδή δύο εναντίον δύο (στα ζευγάρια) ή Τρεις παίκτες, δηλαδή τρεις εναντίον τριών (στο ομαδικό). Νικήτρια αναδεικνύεται η πλευρά που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους στα 4 σετ που διαρκεί το παιχνίδι. (με εξαίρεση το ομαδικό, που παίζεται σε 6 σετ)

1 2 3 4 5 6 Ας δούμε καλύτερα τον αγωνιστικό χώρο. Τα έξι κουτιά στα οποία κάθονται οι παίκτες αριθμούνται 1-6. Η γραμμή “V” χωρίζει το γήπεδο σε δύο περιοχές. Η άσπρη μπάλα πρέπει να σταματήσει μετά τη γραμμή “V” για να θεωρείται έγκυρη. Ο σταυρός χρησιμοποιείται για να τοποθετηθεί η άσπρη μπάλα όταν βγει εκτός γηπέδου και όταν το παιχνίδι πάει στην παράταση. 1 2 3 4 5 6

Το Παιχνίδι Για πιο γρήγορη και εύκολη κατανόηση, θα παρουσιαστεί πως παίζεται το ατομικό. Για τις διαφορές του ατομικού με τα ζευγάρια και το ομαδικό, καθώς και για τους υπόλοιπους κανονισμούς που αφορούν κατηγοριοποιήσεις, παραβάσεις, χρόνο κτλ, μπορείτε να διαβάσετε τους επίσημους κανονισμούς του παιχνιδιού. Πριν αρχίσει το παιχνίδι, γίνεται κλήρωση με νόμισμα. Ο παίκτης που θα κερδίσει διαλέγει αν θα πάρει τις κόκκινες ή τις μπλε μπάλες. Ο παίκτης που θα παίξει με τις κόκκινες μπάλες, θα καθίσει στο κουτί 3, και θα ρίξει την άσπρη μπάλα στο 1ο και στο 3ο σετ. Ο παίκτης που θα παίξει με τις μπλε μπάλες, θα καθίσει στο κουτί 4, και θα ρίξει την άσπρη μπάλα στο 2ο και στο 4ο σετ.

Και στις δύο περιπτώσεις συνεχίζει ο αντίπαλος παίκτης. ΤΟ ΣΚΟΡ 3:42 4:10 5:00 3:03 4:45 2:43 1:52 3:52 4:29 2:33 2:56 3:22 5:00 4:51 Το παιχνίδι αρχίζει με την υπόδειξη του διαιτητή να παιχτεί η άσπρη μπάλα απο τον παίκτη με τις κόκκινες μπάλες. Και στις δύο περιπτώσεις συνεχίζει ο αντίπαλος παίκτης. Στη πρώτη περίπτωση, δηλαδή αν ο άλλος παίκτης έχει κι άλλες μπάλες, για να ρίξει μια δική του μπάλα πιο κοντά στον στόχο και να περάσει η σειρά στον άλλον παίκτη. Στη δε δεύτερη, δηλαδή αν ο άλλος παίκτης δεν έχει άλλες μπάλες, συνεχίζει για να μαζέψει περισσότερους πόντους. (Στο παράδειγμα η κόκκινη μπάλα «κολλάει» στην μπλέ, άρα θα συνεχίσει ο μπλέ μέχρι να αλλάξει υπέρ του η κατάσταση, ή να του τελειώσουν οι μπάλες). Οταν παιχτούν όλες οι μπάλες των αντιπάλων, ο παίκτης με την πιο κοντινή μπάλα στην άσπρη παίρνει εναν πόντο για κάθε μπάλα πιο κοντά στην άσπρη, απο την πλησιέστερη του αντιπάλου. Μόλις σταματήσει να κυλάει η μπλέ μπάλα, ο διαιτητής ελέγχει τις αποστάσεις των δύο μπαλών απο τον στόχο, και δείχνει στον παίκτη που έχει τις μπάλες ίδιου χρώματος με την πιο μακρινή, να παίξει την επόμενή του μπάλα. (Στο παράδειγμά μας πιο κοντά στον στόχο είναι η μπλέ μπάλα, άρα θα παίξει ο παίκτης με τις κόκκινες). Και αυτή η μπάλα δεν βρήκε στόχο και βγήκε έξω, με συνέπεια να πάει στις «νεκρές», και να πρέπει να συνεχίσει ο ίδιος παίκτης. Ο παίκτης με τις μπλέ μπάλες κατάφερε να αλλάξει την κατάσταση, χτυπώντας την άσπρη μπάλα και την κόκκινη, και φέρνοντας ταυτόχρονα τη δική του μπλέ πιο κοντά στον στόχο, με συνέπεια να παίζει τώρα ο κόκκινος. Πρώτος πόντος Δεύτερος πόντος Ο παίκτης με τις μπλέ μπάλες, παρότι έφερε μια μπλέ μπάλα πιο κοντά στον στόχο απο τις κόκκινες, θα συνεχίσει να παίζει, γιατί όλες οι κόκκινες μπάλες έχουν παιχτεί. Δύο είναι οι επιλογές του. Είτε θα αρκεστεί στο σκορ όπως είναι αυτή τη στιγμή (1-0), και θα ρίξει αλλού τις υπολοιπές του μπάλες, ή θα προσπαθήσει να μαζέψει κι άλλους πόντους, παίρνοντας το ρίσκο να αλλάξει την υπέρ του κατάσταση αν αστοχήσει και φέρει μια κόκκινη μπάλα πιο κοντά στον στόχο. Ο παίκτης με τις μπλέ μπάλες, με την τέταρτη μπάλα του δεν κατάφερε να πλησιάσει τον στόχο, με την πέμπτη του μπάλα πήρε άλλο ενα πόντο, και με την έκτη, που ήταν και η τελευταία του, δεν ρίσκαρε και την έριξε μπροστά του. Μόλις η άσπρη μπάλα σταματήσει, ο διαιτητής υποδεικνύει στον ίδιο παίκτη να ρίξει μία από τις έξι κόκκινες μπάλες, και παράλληλα αρχίζει να μετράει αντίστροφα ο χρόνος (5 λεπτά) που έχει στη διάθεσή του ο παίκτης (ο χρόνος σταματάει την στιγμή που θα ακινητοποιηθεί η μπάλα). Στο παράδειγμά μας, ο παίκτης με τις μπλέ μπάλες κέρδισε το σετ με 2-0. Υπενθυμίζεται οτι νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους μετα την ολοκλήρωση και των τεσσάρων σετ. 2-0 είναι το τελικό σκόρ, αφού η τρίτη πλησιέστερη μπάλα στον στόχο είναι άλλου χρώματος από τις δυο πρώτες. Η προσπάθεια του κόκκινου δεν βρήκε στόχο, με συνέπεια η μπάλα του να βγεί έξω, και να πάει στο κουτί για τις «νεκρές», τις μπάλες δηλαδή που ακυρώνονται. Με την τελευταία του βολή, ο παίκτης με τις κόκκινες κατάφερε να σπρώξει μια δική του μπάλα πιο κοντά στον στόχο! Συνεχίζει ο μπλέ. Ο ίδιος παίκτης θα συνεχίσει να ρίχνει μπάλες, μέχρι κάποια δική του μπάλα να βρεθεί πιο κοντά στην άσπρη απο την πιο κοντινή του αντιπάλου, ή μέχρι να του τελειώσουν οι έξι μπάλες. Μόλις σταματήσει να κυλάει η κόκκινη μπάλα, ο διαιτητής δείχνει στον άλλο παίκτη να ρίξει μια μπλέ μπάλα, και παράλληλα ξεκινάει να μετράει αντίστροφα και ο δικός του διαθέσιμος χρόνος.

Γρηγόρης Πολυχρονίδης Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για να παρακολουθήσετε αυτή την παρουσίαση. Ελπίζω να σας βοήθησε να κατανοήσετε αυτό το παιχνίδι, και να μπορείτε στο μέλλον να παρακολουθήσετε με μεγαλύτερη ευχαρίστηση αγώνες Μπότσια. Γρηγόρης Πολυχρονίδης www.gregpoly.com