Παιδιά ελάτε να παίξουμε

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας
Advertisements

Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Στο διάλειμμα.
Παιχνίδια που ταξιδεύουν στο χρόνο
Δημιουργικές δραστηριότητες
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Παραδοσιακά παιχνίδια
ΤΟ ΣΚΟΙΝΑΚΙ Σόνια Παγουλάτου.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΑΝΔΡΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΒΕΝΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Στην τάξη μου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Δειγματική διδασκαλία
Κινητικα παιχνιδιΑ Εύα Ιωαννίδου.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Παιχνίδια με Μπάλα Εύα Ιωαννίδου.
Παιχνίδια με διάφορους τύπους κυνηγητού
Στη μνήμη της μητέρας μου, Ιωάννας Σπ. Τριπόδη-Παρτσαδάκη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Στη μνήμη της μητέρας μου, Ιωάννας Σπ. Τριπόδη-Παρτσαδάκη
Παιχνίδια αλτικής και σκυταλοδρομίας στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΛΚΟΥ… …ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΑ ΜΑΥΡΟΚΩΣΤΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΕΝΕΣΗ. ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Το παιχνίδι και η κίνηση αποτελούν ζωτική ανάγκη για κάθε νεαρή ζωή μέσα στη φύση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Κινητικά Παιχνίδια στο φυσικό περιβάλλον
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Το Σχολειό μου.
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθήνα 2008 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης

Παιδιά ελάτε να παίξουμε Αθήνα 2008 Παιδιά ελάτε να παίξουμε Παιχνίδια γνωριμίας/επικοινωνίας Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης

Παιδιά ελάτε να παίξουμε Ανάρτηση στην ιστοσελίδα του 2ου Π.Ε.Κ. Αθηνών στις 17.9. 2008 Παιδιά ελάτε να παίξουμε Παιχνίδια γνωριμίας/επικοινωνίας Συγγραφείς: Γεωργία Κολιοπούλου, εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής Νικόλαος Τριπόδης, σχολικός σύμβουλος φυσικής αγωγής, www.tripodis.gr Συνεργασία: Ευθαλία Κοντογιαννοπούλου, εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής Επιμέλεια κειμένου: Νίκη Ευσταθοπούλου, φιλόλογος Ανδρονίκη Σκουλά, εκπαιδευτικός γαλλικής φιλολογίας Εικονογράφηση: Σταύρος Κευγάς, γραφίστας Επεξεργασία εικόνας: Σταμάτιος Τριπόδης, μοντέρ, τεχνολόγος μουσικής και ακουστικής Η δημοσίευση φωτογραφιών, η μερική ή ολική ανατύπωση από το βιβλίο απαγορεύονται χωρίς την έγγραφη άδεια των συγγραφέων

Καλημέρα Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ένα παιδί βρίσκεται έξω από τον κύκλο και γυρίζει γύρω από αυτόν. Όταν αγγίξει ένα άλλο παιδί στην πλάτη φεύγουν ο καθένας τους προς αντίθετη κατεύθυνση και όταν συναντηθούν σταματούν, δίνουν τα χέρια, λένε καλημέρα και τρέχουν να καλύψουν την άδεια θέση του κύκλου . Όποιος φτάσει πρώτος κερδίζει, ενώ ο άλλος παραμένει έξω από τον κύκλο και το παιχνίδι ξαναρχίζει. Παραλλαγή Αντί για καλημέρα τα παιδιά λένε το όνομά τους. Α΄- Β΄ Τάξη

Ο κύκλος Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ο δάσκαλος ορίζει το “πρώτο” παιδί του κύκλου που λέει το όνομά του. Το δεύτερο παιδί λέει το όνομά του και επαναλαμβάνει το όνομα του πρώτου παιδιού. Το τρίτο παιδί, με την σειρά του, λέει το όνομά του και επαναλαμβάνει τα ονόματα που άκουσε και ούτω καθεξής. Αν κάποιο παιδί ξεχάσει ένα όνομα, πηγαίνει τελευταίο. Παραλλαγή: “Ο ξεχασιάρης” μπορεί να ζητήσει βοήθεια από τους άλλους μέχρι δύο ή τρεις φορές. Α΄- Β΄ Τάξη

Ό,τι μου αρέσει Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Το πρώτο παιδί λέει με λένε Σταμάτη και το κέντρο είναι για όποιον του αρέσει το ποδήλατο και μπαίνει στο κέντρο του κύκλου μαζί με αυτούς που τους αρέσει το ποδήλατο. Επιστρέφουν στη θέση τους και συνεχίζει το επόμενο παιδί στον κύκλο, λέγοντας το όνομά του και ό,τι του αρέσει περισσότερο. Α΄- Β΄ Τάξη

Τα ζωάκια Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, αίσθηση αποδοχής από την ομάδα. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Το πρώτο παιδί φωνάζει το γράμμα Α και ένα όνομα που αρχίζει από Α. Τα παιδιά που ακούν το όνομά τους, μιμούνται ένα ζώο. Το παιχνίδι συνεχίζεται με τα επόμενα παιδιά και τα υπόλοιπα γράμματα της αλφαβήτου. Παραλλαγή Κάθε παιδί λέει με τη σειρά το όνομά του και ο δάσκαλος τού ζητά να μιμηθεί ένα ζώο. Α΄- Β΄ Τάξη

Χτυπήματα, παλαμάκια, δάχτυλα Στόχος Ανάπτυξη επικοινωνίας εκπαιδευτικού/παιδιών, εκμάθηση ρυθμού 2/4. Σενάριο Ο δάσκαλος και τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Τους δείχνει να χτυπούν δύο φορές τα χέρια στους μηρούς, δύο φορές παλαμάκια και δύο φορές τα δάχτυλα, δίνοντας το ρυθμό. Ξεκινώντας από τα δεξιά, κάθε παιδί τη στιγμή που εκτελεί τα χτυπήματα με τα δάχτυλα, λέει το όνομά του. Α΄- Β΄ Τάξη

Η μπάλα στο κέντρο Στόχος Ανάπτυξη επικοινωνίας εκπαιδευτικού/παιδιών, χειρισμός μπάλας. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ο δάσκαλος στέκεται στο κέντρο του κύκλου, κρατώντας τη μπάλα. Πετάει τη μπάλα σε ένα παιδί και το ρωτάει πως σε λένε. Το παιδί λέει το όνομά του και επιστρέφει τη μπάλα. Το παιχνίδι μπορεί να παιχθεί με εναλλαγές παιδιών στο κέντρο. Παραλλαγή Καθισμένοι οκλαδόν, πέταμα της μπάλας πάνω από το κεφάλι. Καθισμένοι σε εδραία θέση με ανοιχτά πόδια, κυλώντας τη μπάλα. Α΄- Β΄ Τάξη

Ανταλλαγή μπάλας Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, χειρισμός μπάλας. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ανταλλάσσουν τη μπάλα φωνάζοντας το όνομα του παιδιού στο οποίο πρόκειται να ρίξουν τη μπάλα. Α΄- Β΄ Τάξη

Η μπάλα στον αέρα Στόχος Αίσθηση αποδοχής από την ομάδα, χειρισμός μπάλας. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Κάθε παιδί με τη σειρά του πηγαίνει στο κέντρο του κύκλου, πετά τη μπάλα ψηλά και την ξαναπιάνει. Όση ώρα η μπάλα είναι στον αέρα, τα υπόλοιπα παιδιά φωνάζουν το όνομά του. Α΄- Β΄ Τάξη

Οι τρεις μπαλιές Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Κάθε παιδί με τη σειρά του πηγαίνει στο κέντρο του κύκλου και πετά τη μπάλα ψηλά τρεις φορές. Την τρίτη φορά φωνάζει το όνομα ενός παιδιού, του πετά τη μπάλα, και αλλάζουν θέσεις. Α΄- Β΄ Τάξη

Τικ, τακ, τοκ Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, ακουστική αντίληψη, συντονισμός, ταχύτητα αντίδρασης. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ο δάσκαλος ορίζει τις τρεις λέξεις-κλειδιά, τικ, τακ, τοκ που αντιστοιχούν σε μια ορισμένη κατεύθυνση. Το τικ δεξιά, το τακ αριστερά και το τοκ απέναντι. Κάθε παιδί λέει το όνομά του και μια λέξη-κλειδί και δείχνει ένα συμμαθητή του που βρίσκεται στην κατεύθυνση που δηλώνει η λέξη-κλειδί. Το παιχνίδι συνεχίζεται και όποιος μπερδευτεί βγαίνει από το παιχνίδι. Α΄- Β΄ Τάξη

Δείχνω το παιδί Στόχος Αίσθηση αποδοχής από την ομάδα, ακουστική και οπτική αντίληψη, συντονισμός με την ομάδα. Σενάριο Τα παιδιά τρέχουν ελεύθερα στο χώρο. Ο δάσκαλος φωνάζει ένα όνομα και το παιδί που ακούει το όνομά του μένει ακίνητο και σηκώνει τα χέρια. Τα παιδιά σταματούν το τρέξιμο, δείχνουν το παιδί και φωνάζουν το όνομα του. Παραλλαγή Τα παιδιά τρέχουν ν’ ακουμπήσουν το παιδί με το χέρι τους. Α΄- Β΄ Τάξη

Τα ζευγάρια Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, ικανότητα συντονισμού και συνεργασίας. Σενάριο Τα παιδιά τρέχουν ελεύθερα στο χώρο. Με το σύνθημα του δασκάλου, σχηματίζουν ζευγάρια που περπατούν μαζί συγχρονισμένα. Κάθε φορά σχηματίζουν διαφορετικά ζευγάρια. Α΄- Β΄ Τάξη

Ο θηρευτής (ο πνίχτης*) Ο θηρευτής (ο πνίχτης*) Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, ακουστική αντίληψη, συντονισμός, ταχύτητα αντίδρασης. Σενάριο Ο δάσκαλος ορίζει ένα παιδί για το ρόλο του θηρευτή. Ο θηρευτής κυνηγά τα παιδιά για να τα πιάσει. Όταν πλησιάζει ένα παιδί, αυτό για να ξεφύγει, φωνάζει το όνομα άλλου παιδιού. Τότε ο θηρευτής τρέχει να πιάσει το παιδί που ακούστηκε το όνομά του. Όποιο παιδί πιαστεί ή φωνάξει όνομα που δεν υπάρχει, βγαίνει από το παιχνίδι. Παραλλαγή Το παιδί που ακούει το όνομά του γίνεται θηρευτής. Προτείνεται μετονομασία του παιχνιδιού για προληπτικούς λόγους, λόγω της μικρής ηλικίας των παιδιών. Α΄- Β΄ Τάξη

Το κουβάρι Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, ακουστική αντίληψη, προσοχή. Σενάριο Τα παιδιά σχηματίζουν κύκλο. Ένα παιδί κρατά την άκρη ενός κουβαριού, λέει το όνομά του και τι του αρέσει περισσότερο και πετά το κουβάρι στο παιδί που βρίσκεται στα δεξιά του. Το παιχνίδι συνεχίζεται με κάθε παιδί να κρατά το νήμα και να πετά το κουβάρι μέχρι να φτάσει στο τελευταίο παιδί. Εκείνο το πετά στο προηγούμενο. Ξαναμαζεύοντας το κουβάρι, ο καθένας προσπαθεί να θυμηθεί τα στοιχεία που του είχε δώσει ο άλλος. Παραλλαγή Αντί σε κύκλο, τα παιδιά είναι στοιχισμένα σε ευθεία γραμμή, ή σε διάταξη “ζικ-ζακ”. Α΄- Β΄ Τάξη

Ο τυφλός Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, προσανατολισμός στο χώρο, αντιληπτική ικανότητα. Σενάριο Τα παιδιά πιασμένα από τα χέρια σχηματίζουν ένα μικρό κύκλο και γυρίζουν γύρω-γύρω. Ο δάσκαλος επιλέγει ένα παιδί, του δένει τα μάτια και το βάζει στο κέντρο του κύκλου (ο τυφλός). Όταν ο τυφλός πει αλτ, τα παιδιά σταματούν να γυρίζουν και εκείνος δείχνει ένα παιδί το οποίο μπαίνει στο εσωτερικό του κύκλου. Ο τυφλός προσπαθεί να το πιάσει και να το αναγνωρίσει με το ψηλάφισμα. Αν το αναγνωρίσει, του παραχωρεί τη θέση του. Παραλλαγή Το παιδί που μπαίνει στον κύκλο μιμείται τις φωνές διαφόρων ζώων. Αν ο τυφλός το αναγνωρίσει, τότε το παιδί παίρνει τη θέση του. Α΄- Β΄ Τάξη

Μπιζζζ Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, αντιληπτική ικανότητα. Σενάριο Σε μια μικρή ομάδα ο δάσκαλος ορίζει ένα παιδί να «τα φυλάει». Αυτό, με γυρισμένη την πλάτη προς τα παιδιά, βάζει το δεξί του χέρι με ανοιχτή την παλάμη κάτω από την αριστερή του μασχάλη, ενώ με το αριστερό του χέρι κρατάει κλειστά τα μάτια (ή αντίστροφα). Ένα παιδί το χτυπάει στην παλάμη. Αυτός που «τα φυλάει» ανοίγει τα μάτια και προσπαθεί ν’ ανακαλύψει ποιος τον χτύπησε, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά στριφογυρίζουν το δάχτυλο τους λέγοντας μπιζζζ…(ήχος μέλισσας). Αν το ανακαλύψει, του παραχωρεί τη θέση του. Α΄- Β΄ Τάξη

Ποιος με άγγιξε Στόχος Ανάπτυξη γνωριμίας/επικοινωνίας παιδιών, αντιληπτική ικανότητα. Σενάριο Τα παιδιά κάθονται σε δυο ομάδες αντικριστά, εκτός από δύο (οι αρχηγοί), που ο καθένας τους στέκεται πίσω από την αντίπαλη ομάδα. Οι αρχηγοί έχουν δώσει στο κάθε παιδί της ομάδας τους ένα μυστικό, συνθηματικό όνομα. Ο αρχηγός της μιας ομάδας κλείνει τα μάτια ενός παιδιού της αντίπαλης ομάδας και καλεί ένα παιδί από την ομάδα του με το μυστικό του όνομα. Αυτό σηκώνεται, αγγίζει στο κεφάλι το παιδί με τα κλειστά μάτια και επιστρέφει γρήγορα στη θέση του. Ο αρχηγός ελευθερώνει τα μάτια του παιδιού και αυτό προσπαθεί να μαντέψει ποιο παιδί τον άγγιξε. Αν το αναγνωρίσει, τότε αυτό πηγαίνει στην αντίπαλη ομάδα και παίρνει νέο συνθηματικό όνομα από τον αρχηγό της. Νικήτρια είναι η ομάδα που θα μείνει με τα περισσότερα παιδιά. Α΄- Β΄ Τάξη

Βιβλιογραφία Ραντούλου, Β. (1986), 100 Παιχνίδια στο Μάθημα της Φυσικής Αγωγής, Θεσσαλονίκη: SALTO. ΥΠ.Ε.Π.Θ. (2006), Φυσική Αγωγή Α & Β Δημοτικού, Βιβλίο Εκπαιδευτικού, Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β. Gustafson, M., Wolfe, S., King, C. (1993), Τα ωραιότερα παιχνίδια, Θεσσαλονίκη: «Ονειροχώρα-Παιχνίδια χωρίς σύνορα», Πρόγραμμα Καλλιπάτειρα, 6ο Διαπολιτισμικό και Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου-Κορδελιού, http//6dim-diap- elefth.thess.sch.gr.