ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ 2011-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Έρευνα για τις Δημοτικές Εκλογές στη Λαμία του Νοεμβρίου του 2010 Οκτώβριος 2010.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΚΟΥΙΖ 2010 ΕΥΚΟΛΟ. ΕΡΩΤΗΣΗ Ε1 Σε ποια αεροπορική «μετεμψυχώθηκαν» αυτές τις δύο?
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Έρευνα για τις Εκλογές Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας του Νοεμβρίου του 2010 Οκτώβριος 2010.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Αριθμοί. Γενικές Παρατηρήσεις – Συνθήκες Τα ερωτηματολόγια δόθηκαν σε ένα δείγμα 54 πρωτοετών φοιτητών του Τμήματος Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Βασικές Αρχές Μέτρησης
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Συντελεστές ΑΝΑΘΕΤΟΥΣΑ ΑΡΧΗ  Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου ΔΙΑΡΚΕΙΑ  24 μήνες (9/2011 – 8/2013) ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ  Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, ΤΕΠΑΚ  Center for the Advancement of Research and Development in Educational Technology (CARDET) ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ  Δρ Στέλιος Στυλιανού, ΤΕΠΑΚ, Επιστημονικός Υπεύθυνος  Δρ Δήμητρα Μηλιώνη, ΤΕΠΑΚ  Δρ Χαράλαμπος Βρασίδας, CARDET  Δρ Μιχαλίνος Ζεμπύλας, CARDET

ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ερευνητικά Ερωτήματα 1.Ποιες οι μορφές της βίας και εγκληματικότητας και πώς εκδηλώνονται; 2.Ποια είναι η επικράτηση (ένταση, έκταση, συχνότητα, τύπος παρουσίασης) αυτών των προβολών; 3.Πώς είναι κατανεμημένες οι προβολές αυτές (ανά είδος προγράμματος, μέρα προβολής, ώρα προβολής, τηλεοπτικό οργανισμό); 4.Ποιες είναι οι αναπαραστάσεις (προφίλ) των θυτών και των θυμάτων κατά άτομα και κατά ομάδες πληθυσμού; 5.Ποια είναι η σχέση μεταξύ της τηλεοπτικής πραγματικότητας, δηλαδή του περιεχομένου των προβολών, και των πραγματικών δεικτών, όπως καταγράφονται από τα δεδομένα της Αστυνομίας Κύπρου και/ή της Στατιστικής Υπηρεσίας; 6.Ποιος ο ρόλος της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης για την καταστολή της παρουσίασης και πώς καλύτερα μπορεί να τον επιτύχει; 7.Ποιες τάσεις ρατσισμού και φανατισμού ανιχνεύονται στα τηλεοπτικά προγράμματα και είναι δυνατόν να υποθάλπουν τα φαινόμενα βίας και εγκληματικότητας;

ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ερευνητικές Δράσεις  Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας και Εννοιοποίηση  Ποιοτική Ανάλυση Περιεχομένου Προγραμμάτων  Συνεντεύξεις Βάθους, Ομάδες Εστίασης και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων  Ποσοτική Ανάλυση Περιεχομένου 1000 Προγραμμάτων  Τηλεφωνική Δημοσκόπηση 1000 ατόμων

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Δειγματοληψία  Σύμπαν ενδιαφέροντος  Περίοδος 9/2010 – 6/2011  8 κανάλια × 303 μέρες × 24 ώρες = ώρες μετάδοσης  Μέθοδος  Μη αναλογική στρωματοποίηση κατά κανάλι  Αναλογική στρωματοποίηση κατά μέρα της εβδομάδας και ωριαία ζώνη  Τυχαία επιλογή στοιχείων μέσα στα στρώματα (μέθοδος τυχαίου λεπτού)  Τελικό Δείγμα  Αριθμός προγραμμάτων στο δείγμα = 1000  Συνολική διάρκεια = ώρες  Μέση διάρκεια = λεπτά

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Προγράμματα στο δείγμα κατά μέρα της εβδομάδας ΔΕΤΡΤΕΠΕΠΑΣΑΚΥΣύνολο ΡΙΚ ΡΙΚ MEGA ANT SIGMA PLUS LTV ALPHA Σύνολο

Ε1ΜΥΘΟΠΛΑΣΤΙΚΗ με πλάνα βίας Ε2»»»» εγκληματικότητας Ε3»» »» ρατσισμού Ε4»» »» φανατισμού Ε5»»»» φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων Ε6»» με αναφορές βίας Ε7»» »» εγκληματικότητας Ε8»» »» ρατσισμού Ε9»»»» φανατισμού Ε10 »»»» φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων Ε11ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ με πλάνα βίας Ε12»» »» εγκληματικότητας Ε13»» »» ρατσισμού Ε14»» »» φανατισμού Ε15»» »» φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων Ε16»» με αναφορές βίας Ε17»» »» εγκληματικότητας Ε18»» »» ρατσισμού Ε19»» »» φανατισμού Ε20»» »» φυσικών καταστροφών ή ατυχημάτων ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Είδη Σκηνών (ενότητες οργάνου καταγραφής)

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Αποτελέσματα Καταγραφής  Βία  Εγκληματικότητα  Ρατσισμός  Φανατισμός  Καταστροφές/Ατυχήματα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΑΡΙΘΜΟΣΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΚΗΝΩΝ(σκηνές ανά ώρα) Βία Εγκληματικότητα Ρατσισμός* Φανατισμός* Φυσικές καταστροφές και ατυχήματα *Λόγω χαμηλής επικράτησης οι κατηγορίες «ρατσισμός» και «φανατισμός» δεν αναλύθηκαν περαιτέρω. ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Αποτελέσματα Καταγραφής

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ανάλυση Σκηνών Βίας Ε1—Μυθοπλαστικό Περιεχόμενο με Πλάνα Βίας  ΔΡΑΣΤΕΣ  Η ηλικία των δραστών είναι σε σημαντικό βαθμό μεγαλύτερη από ότι στην πραγματικότητα  Υπεραντιπροσώπευση γυναικών  ΘΥΜΑΤΑ  Υπεραντιπροσώπευση ατόμων μέσης ηλικίας  Υπεραντιπροσώπευση γυναικών

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ανάλυση Σκηνών Βίας Ε11—Πραγματικό Περιεχόμενο με Πλάνα Βίας  ΔΡΑΣΤΕΣ  Ρεαλιστική κατανομή ηλικίας  Ρεαλιστική κατανομή φύλου  ΘΥΜΑΤΑ  Ρεαλιστική κατανομή ηλικίας  Ρεαλιστική κατανομή φύλου  ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ανάλυση Σκηνών Βίας Ε16—Πραγματικό Περιεχόμενο με Αναφορές Βίας  ΔΡΑΣΤΕΣ  Ρεαλιστική κατανομή ηλικίας  Ρεαλιστική κατανομή φύλου  ΘΥΜΑΤΑ  Υπεραντιπροσώπευση θυμάτων πολύ μεγάλης και πολύ μικρής ηλικίας (τάση των συντακτών να προβάλλουν περισσότερο τη θυματοποίηση πιο ευαίσθητων ομάδων)  Αρκετά ρεαλιστική κατανομή φύλου  ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Βίας κατά Μέρα της Εβδομάδας

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Εγκληματικότητας κατά Μέρα της Εβδομάδας

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Φυσικών Καταστροφών/Ατυχημάτων κατά Μέρα της Εβδομάδας

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής κατά Μέρα της Εβδομάδας: Σύνοψη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Βίας κατά Ωριαία Ζώνη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Εγκληματικότητας κατά Ωριαία Ζώνη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Φυσικών Καταστροφών/Ατυχημάτων κατά Ωριαία Ζώνη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής κατά Ωριαία Ζώνη: Σύνοψη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Βίας κατά Είδος Προγράμματος

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Εγκληματικότητας κατά Είδος Προγράμματος

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Φυσικών Καταστροφών/Ατυχημάτων κατά Είδος Προγράμματος

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής κατά Είδος Προγράμματος: Σύνοψη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Βίας κατά Κανάλι

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Εγκληματικότητας κατά Κανάλι

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής Φυσικών Καταστροφών και Ατυχημάτων κατά Κανάλι

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Πυκνότητα Προβολής κατά Κανάλι: Σύνοψη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ: Τρέιλερ Πυκνότητα Προβολής Πλάνων Βίας κατά Ωριαία Ζώνη

ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ: Τρέιλερ Πυκνότητα Προβολής Πλάνων Βίας κατά Κανάλι

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Δειγματοληψία  Πληθυσμός ενδιαφέροντος  Άτομα 18+  Μέθοδος  Δειγματοληπτικό πλαίσιο: Τηλεφωνικός κατάλογος  Αναλογική στρωματοποίηση κατά επαρχία και τύπο περιοχής  Συστηματική τυχαία δειγματοληψία νοικοκυριών  Απλή τυχαία δειγματοληψία ατόμων  Τελικό Δείγμα  Ν = 1000  Όργανο Μέτρησης  Τυποποιημένο ερωτηματολόγιο

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Ώρες Παρακολούθησης Κυπριακής Τηλεόρασης

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Επικράτηση Παρακολούθησης Κυπριακής Τηλεόρασης κατά Είδος Εκπομπής

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Απόψεις για το Βαθμό Προβολής Στοιχείων Τηλεοπτικού Περιεχομένου: Στην κυπριακή τηλεόραση προβάλλεται...

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Αντιλήψεις για το Ρόλο της ΑΡΚ: η ΑΡΚ...

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Απόψεις για το Ρόλο της ΑΡΚ: η ΑΡΚ πρέπει...

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Απόψεις για την Κυπριακή Τηλεόραση και την Κυπριακή Κοινωνία

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Παρακολούθηση Τηλεόρασης μετά τις 2100 (καθημερινές) και μετά τις 2200 (Σαββατοκύριακα) από Παιδιά κάτω των 12 Ετών

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ  Δειγματοληψία  3 σειρές ατομικών συνεντεύξεων με άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις (Ν = )  1 ομάδα εστίασης με άτομα με εξειδικευμένες γνώσεις (Ν = 6)  2 ομάδες εστίασης με άτομα από το γενικό πληθυσμό (Ν = 5 + 6)  Σκοπός  Βελτίωση του οργάνου ποσοτικής μέτρησης  Αντιλήψεις και απόψεις για το ρόλο της ΑΡΚ  Όργανο  Σχέδιο ημιδομημένης συνέντευξης  Κυριότερα Ευρήματα  Βλέπε σύνοψη εισηγήσεων για το ρόλο της ΑΡΚ

Εισηγήσεις για το Ρόλο της ΑΡΚ 1. Καθορισμός στόχων για βελτίωση του τηλεοπτικού προϊόντος που να είναι εξειδικευμένοι (δηλαδή να αναφέρονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες περιεχομένου, π.χ., πλάνα φυσικής βίας) και μετρήσιμοι (δηλαδή να είναι διατυπωμένοι κατά τρόπο που να επιτρέπει αξιολόγηση βαθμού επίτευξης με ποσοτικά κριτήρια, π.χ., αριθμός σκηνών ανά ώρα). 2. Προώθηση νομοθεσίας που να υποχρεώνει τα τηλεοπτικά κανάλια να προβάλλουν (α) συγκεκριμένα είδη προγραμμάτων (π.χ., προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά) σε συγκεκριμένες ζώνες και (β) προγράμματα ή σποτ γραμματισμού στα μέσα. 3. Διασφάλιση αυστηρής αμεροληψίας στον έλεγχο του τηλεοπτικού περιεχομένου και στην επιβολή κυρώσεων ή άλλων διορθωτικών μέτρων. 4. Αντικατάσταση των δεικτών τηλεθέασης με δείκτες ποιότητας και αξιολόγηση και κατάταξη των καναλιών με βάση αυτούς τους δείκτες.

Εισηγήσεις για το Ρόλο της ΑΡΚ 5. Εγκαθίδρυση συστήματος παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου από την ίδια την ΑΡΚ (πέρα από την ανταπόκρισή της σε καταγγελίες πολιτών). 6. Δημιουργία Παρατηρητηρίου Τηλεόρασης. 7. Συνομολόγηση κώδικα καλής πρακτικής ή άλλης συμφωνίας μεταξύ των τηλεοπτικών καναλιών για αυτοπεριορισμό ορισμένων κατηγοριών περιεχομένου. 8. Εφαρμογή περιορισμών στην αδειοδότηση τηλεοπτικών οργανισμών. 9. Δημοσιοποίηση των κυρώσεων που επιβάλλονται για προβολή ακατάλληλου περιεχομένου. 10. Αύξηση του ύψους και της σοβαρότητας των κυρώσεων για προβολή ακατάλληλου περιεχομένου.

Εισηγήσεις για το Ρόλο της ΑΡΚ 11. Ενίσχυση της βεβαιότητας επιβολής κυρώσεων. 12. Εξασφάλιση αμεσότητας στην εφαρμογή των κυρώσεων. 13. Εφαρμογή συστήματος εναλλακτικών κυρώσεων (π.χ., υποχρεωτική μετάδοση διορθωτικών προγραμμάτων). 14. Θέσπιση συστήματος θετικών κυρώσεων (π.χ., βραβείων, επιχορηγήσεων) για άτομα και τηλεοπτικούς οργανισμούς. 15. Εφαρμογή κριτηρίων επαγγελματικής επάρκειας δημοσιογράφων, υποχρεωτική επανακατάρτιση δημοσιογράφων και άλλων στελεχών των ΜΜΕ και σύνδεσή της με την εγγραφή τους ως μέλη στις επαγγελματικές τους οργανώσεις.

Εισηγήσεις για το Ρόλο της ΑΡΚ 16. Σχεδιασμός και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για στελέχη τηλεοπτικών καναλιών με εμπλοκή επαγγελματιών στο χώρο των ΜΜΕ, ακαδημαϊκών και των ίδιων των τηλεοπτικών οργανισμών. 17. Προώθηση μεταπτυχιακών σπουδών (π.χ., με υποτροφίες) για τα στελέχη των τηλεοπτικών καναλιών. 18. Διοργάνωση διαλέξεων και διαδραστικών εργαστηρίων προς το κοινό με στόχο το γραμματισμό στα μέσα. 19. Προώθηση διαντίδρασης μεταξύ δημοσιογράφων και περιθωριοποιημένων ομάδων. 20. Συνεργασία της ΑΡΚ με άλλους φορείς (π.χ., αστυνομία, δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, πανεπιστήμια). 21. Στελέχωση της ΑΡΚ με επαγγελματίες από το χώρο των ΜΜΕ, της εκπαίδευσης, των επιστημών και των τεχνών.

Αρχή Ραδιοτηλεόρασης Κύπρου Τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, ΤΕΠΑΚ Center for the Advancement of Research and Development in Educational Technology