Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αγορά ενέργειας στον Ελλαδικό χώρο – Ρύθμιση ΝΟΜΕ
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 Νοικοκυρεύουμε την οικονομία Στηρίζουμε την ανάπτυξη και την κοινωνική πολιτική Υπουργός Οικονομικών 15 Σεπτεμβρίου 2010.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2011 & ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΕΤΙΑΣ
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Σύστημα Bonus • Κατηγορία Β: Στόχοι Εταιρείας : Συντελεστής Βαρύτητας:
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
Η τιμή των προϊόντων καπνού ως εργαλείο της αντικαπνιστικής πολιτικής στην εποχή της κρίσης Τομέας Οικονομικών της Υγείας 1 Γιάννης Κυριόπουλος MD, MPH,
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Ο Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων Θανόπουλος Γιάννης
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας έρευνα της Λαρισαϊκής αγοράς φθινόπωρο 2009.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
1/ Anastasia Pseiridis | Assistant Professor Hellenic Republic University of Central Greece Department of Regional Economic.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας Στατιστικά Στοιχεία Κλάδου Ζωής για το έτος 2013.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Η Διεθνής Κρίση και η Ανεργία Μια Αμφ ί δρομη Σχ έ ση.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – Μ.Β.Α.» Χίος, Δεκέμβριος 2013 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Global Sales Barometer (GSB) © Αποτελέσματα 2011 για την Ελλάδα

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Online συμπλήρωση σε 12 χώρες (ΕΕ, Αυστραλία, ΗΠΑ, Χιλή, Ινδία) – αρχές του 2012 Στελέχη πωλήσεων σε Β2Β και B2C αγορές Εστάλησαν s Ελήφθησαν 410 ερωτηματολόγια (15% βαθμός ανταπόκρισης) Χρησιμοποιήθηκαν τα 250 τα οποία ήταν πλήρως συμπληρωμένα Ερευνητική μεθοδολογία 2

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Εν γένει, τα ελληνικά τμήματα πωλήσεων εμφανίζονται να αποδίδουν πολύ χαμηλά στις ακόλουθες 5 περιοχές: 1.Προσέλκυση ταλαντούχων πωλητών 2.Κτίσιμο δεξιοτήτων στους διευθυντές πωλήσεων 3.Κατανομή πόρων πωλήσεων 4.Σχεδιασμός συστημάτων ανταμοιβής 5.Υποκίνηση πωλητών Σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες, πάντως, τα ελληνικά τμήματα πωλήσεων φαίνεται ότι θα πρέπει να βελτιώσουν ακόμα περισσότερες περιοχές: Περιοχές βελτίωσης ελληνικών τμημάτων πωλήσεων 3

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © 4 Περιοχές προς βελτίωση 7-βαθμια κλίμακα όπου «-3 = Πολύ χειρότερα από τους ανταγωνιστές» και «3 = Πολύ καλύτερα από τους ανταγωνιστές»

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Ανταμοιβή πωλητών στην Ελλάδα 5 *Όλα τα ποσά είναι μεικτά

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Πώς μεταβλήθηκαν οι στόχοι (σε αξία πωλήσεων) που ανατέθηκαν το 2011 στους πωλητές της εταιρείας σας εν συγκρίσει με τους στόχους του 2010; 6

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Μέση % μεταβολή στους στόχους πωλήσεων (σε αξία) μεταξύ 2010 και Η μέση % αύξηση είναι κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες μεγαλύτερη της μέσης % μείωσης.

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Αναφορικά με το 2011, τι ποσοστό (%) των πωλητών της εταιρείας σας πέτυχαν τους στόχους πωλήσεων που τους είχαν ανατεθεί; • Κατά μέσο όρο, μόνον το 45% των πωλητών των εταιρειών στην Ελλάδα πέτυχαν τους στόχους στο • Το ποσοστό αυτό είναι το χαμηλότερο διεθνώς! • Μάλιστα, είναι ενδιαφέρον ότι: • μόνον σε 5 εταιρείες το 100% των πωλητών επέτυχε τους στόχους του • υπήρξαν περιπτώσεις 11 εταιρειών όπου κανένας πωλητής δεν επέτυχε το στόχο του. 8

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Τι % της προσπάθειας πωλήσεων της εταιρείας σας κατανεμήθηκε σε κάθε μία από τις ακόλουθες δραστηριότητες κατά το 2011; 9 Οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται ότι στοχεύουν κυρίως στην διατήρηση και ανάπτυξη υπαρχόντων πελατών, γεγονός που αντανακλά τη δυσκολία εύρεσης και απόκτησης νέων πελατών αλλά ίσως και την εσωστρέφεια των επιχειρήσεων.

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Σύγκριση με άλλες χώρες 10 Μάλιστα η τάση αυτή των ελληνικών επιχειρήσεων τις κατατάσσει πρώτες στον κόσμο σε αντιδιαστολή με τις εταιρείες σε άλλες χώρες που αναζητούν νέους πελάτες σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Αριθμός καναλιών πώλησης Κατά μέσο όρο, οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν 2,4 διαφορετικά κανάλια πωλήσεων, κατατάσσοντας τες έτσι στο παγκόσμιο μέσο όρο μεταξύ των 12 χωρών που μελετήθηκαν. 11

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Τι % των πωλήσεων της εταιρείας σας συνεισέφερε το κάθε ένα από τα ακόλουθα κανάλια πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2011; 12 Στην πλειοψηφία τους, οι ελληνικές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το ιδιόκτητο δυναμικό πωλήσεων ως βασικό κανάλι πώλησης, γεγονός που τις κατατάσσει στην 3 η θέση διεθνώς. Δεν έχουν, ακόμη, υιοθετήσει όπως φαίνεται μια πολυκαναλική στρατηγική πωλήσεων ενώ σύγχρονα κανάλια όπως το m-commerce δε χρησιμοποιούνται σχεδόν καθόλου.

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Τι % των πωλήσεων της εταιρείας σας αντιστοιχεί σε κάθε έναν από τους ακόλουθους τύπους πελατών στους οποίους πωλείτε απ’ ευθείας; 13 Είναι ενδιαφέρον ότι το % των πωλήσεων που αντιστοιχεί σε λιανέμπορους είναι το μεγαλύτερο μεταξύ όλων των χωρών, σηματοδοτώντας έτσι μια εξάρτηση των ελληνικών εταιρειών από το λιανεμπόριο. Εντυπωσιακό είναι, τέλος, το εύρημα ότι το % των πωλήσεων που προέρχεται από κρατικούς/δημόσιους οργανισμούς είναι από τα χαμηλότερα σε διεθνές επίπεδο.

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Αναφορικά με το 2011, παρακαλώ υποδείξτε τα συνολικά έξοδα πωλήσεων ως ποσοστό (%) των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας σας Κατά μέσο όρο, ο λόγος εξόδων πωλήσεων ως προς τις συνολικές πωλήσεις ανέρχεται στο 22% Αυτό κατατάσσει τις ελληνικές επιχειρήσεις στην 5 η υψηλότερη θέση και πάντως πάνω από το 18% που χαρακτηρίζει τις αποτελεσματικές εταιρείες διεθνώς. 14

Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Εν συγκρίσει με τον προϋπολογισμό εξόδων πωλήσεων του 2010, πώς έχει μεταβληθεί ο προϋπολογισμός εξόδων πωλήσεων στην εταιρεία σας για το 2011; 15 Προφανώς λόγω της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων (53%) μείωσε τον προϋπολογισμό εξόδων πωλήσεων για το 2011.