1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Advertisements

CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Νέα Προγράμματα Σπουδών: Σταδιακή εισαγωγή στη Δημοτική Εκπαίδευση
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δημιουργία Παρουσίασης
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Σεμινάρια Επιθεωρητών Φιλολογικών Μαθημάτων Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012 Σόνια Κούμουρου, Σύμβουλος Λογοτεχνίας Βασιλική Σελιώτη, Φιλόλογος, Γραφείο Α.Π.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp «Η Βιβλιοθήκη ως Κέντρο Πληροφόρησης» Διεθνείς Συνεργασίες και Τοπικά Δίκτυα Εργαστήριο.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995 – 2001: 92 πιλοτικά σχολεία σε όλη την Ελλάδα, 2 σχολεία στην Κύπρο 2001 – 2003: 20 σχολεία στα Χανιά Κρήτης 2003 – 2004: 20 σχολεία στη Ζάκυνθο 20 σχολεία στην Καβάλα διακοπή 20 σχολεία στη Δράμα 2007 – 2008: δύο επιμορφωτικοί κύκλοι σε συνεργασία με την ΟΙΕΛΕ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ Σ :

2 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Συγκροτείται από πέντε εργαστήρια: εργαστήριο εικαστικών εργαστήριο μουσικής εργαστήριο θεάτρου εργαστήριο χορού-κίνησης εργαστήριο οπτικοακουστικής έκφρασης (οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται, παρακολουθούν και τα πέντε εργαστήρια). ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ Σ :

3 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός» Εργαστήριο Οπτικοακουστικής Έκφρασης

4 Οπτικοακουστική Παιδεία στο σχολείο  Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι εκπρόσωποι του γερμανικού εξπρεσιονισμού και ποιες οι πιο σημαντικές ταινίες τους ;  Τι γνωρίζετε για την κίνηση της κάμερας στο έργο του Μ. Αντονιόνι ; ουφ « η εφιαλτική εκδοχή » : ● Οι δραστηριότητες οπτικοακουστικής παιδείας πραγματοποιούνται στο πλαίσιο πολλών διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, χωρίς ειδικές γνώσεις. ● Οι δραστηριότητες οπτικοακουστικής παιδείας μέσα στην τάξη, είναι ομαδικές, προϋποθέτουν συζήτηση μεταξύ των παιδιών και λήψη ομαδικών αποφάσεων. Η «δική μας» πρόταση:

5 Οπτικοακουστική Παιδεία στο σχολείο ● Οι δραστηριότητες οπτικοακουστικής παιδείας αποκαλύπτουν στα παιδιά τις πολλές, διαφορετικές, υποκειμενικές οπτικές που μπορούν να εκφραστούν σχετικά με την πραγματικότητα γύρω μας. Η «δική μας» πρόταση (συνέχεια):

6 Ι. Γνωριμία με την καλλιτεχνική Οπτικοακουστική Έκφραση : Φωτογραφία Κινηματογράφος Κινούμενο Σχέδιο Δημιουργική Ηχογράφηση Κόμιξ Βίντεο-αρτ κ.ά. •Εξοικείωση με σημαντικά έργα και ανάπτυξη κριτικού λόγου (μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου) •Εξοικείωση με τα μέσα και τα εργαλεία έκφρασης (παραγωγή ΟΑ έργου)

7 ΙΙ. Γραμματισμός στα ΜΜΕ : Ενημέρωση Συνεντεύξεις Ρεπορτάζ Διαφήμιση κ.ά. •Ανάπτυξη κριτικού λόγου (μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου) •Δυνατότητα αξιοποίησης των μέσων και των εργαλείων από τα παιδιά (παραγωγή ΟΑ έργου) •ο ι κατηγορίες των Μέσων •οι τεχνολογίες των Μέσων •οι γλώσσες των Μέσων •οι αναπαραστάσεις(ιδεολ.) •οι φορείς - παραγωγοί •οι αποδέκτες – “κοινό”

8 Ευκαιρίες για διαθεματικές δραστηριότητες : Παραγωγή ΟΑ έργου:  Φωτογραφική και ηχητική καταγραφή -από τους μαθητές- ως προέρευνα και τεκμηρίωση των κάθε είδους θεμάτων του Προγράμματος Σπουδών: λαϊκή αγορά, αρχαιολογικά μνημεία, οργανισμοί κοινής ωφέλειας, συγκοινωνίες κ.λπ.

9 Ευκαιρίες για διαθεματικές δραστηριότητες : Παραγωγή ΟΑ έργου:  Καταγραφή και παράθεση συνεντεύξεων, ηχογραφημένων ή μαγνητοσκοπημένων, -από τους μαθητές- ως πολύπτυχο πληροφόρησης και προσέγγισης ενός θέματος από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

10 Ευκαιρίες για διαθεματικές δραστηριότητες : Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου:  Μελέτη ενός θέματος μέσα από επιλεγμένα αποσπάσματα έτοιμων οπτικοακουστικών προϊόντων κινηματογραφικές ταινίες, ντοκιμαντέρ, τηλεοπτικά ρεπορτάζ, τηλεοπτικά αφιερώματα κ.λπ.

11 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: Τσάπλιν, Το Τσίρκο, 1928.

12 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: Τσάπλιν, Το Τσίρκο, 1928.

13 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: Β. Ντε Σίκα, Κλέφτης ποδηλάτων, 1947.

14 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: Β. Ντε Σίκα, Κλέφτης ποδηλάτων, 1947.

15 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: «Η ιστορία της καμήλας που δάκρυσε»

16 Μελέτη έτοιμου ΟΑ έργου: “SUPERSIZE ME”

17 Παραγωγή ΟΑ έργου:

18 Παραγωγή ΟΑ έργου:

19 Παραγωγή ΟΑ έργου:

20 Παραγωγή ΟΑ έργου:

21 Παραγωγή ΟΑ έργου:

22 Παραγωγή ΟΑ έργου: Όπως συνήθως τα βλέπουμε:

23 Παραγωγή ΟΑ έργου: Όπως δεν θα τα βλέπαμε ποτέ:

24 Παραγωγή ΟΑ έργου: ως στοιχεία ενός κοινωνικού στιγμιότυπου:

25 Παραγωγή ΟΑ έργου: ως ήρωες ενός παιδικού παραμυθιού:

26 Παραγωγή ΟΑ έργου: ως αντικείμενα διαφήμισης: