ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Καθηγητής Πληροφορικής
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
«Ασφαλές Διαδίκτυο» ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Δ.Δ.Ε. Β΄Αθήνας Τρίτη 4/2/2015 ΓΕ.Λ. Φιλοθέης πρόγραμμα Comenius Regio: «Εκφοβισμός των εφήβων: Τρόποι πρόληψης και αντιμετώπισης.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τίτλος Δραστηριότητας
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού. Είδη - Μορφές 1. υλικό για το διδάσκοντα: βιβλίο του καθηγητή, οδηγίες για τη διδασκαλία, θεωρητικό πλαίσιο και οδηγίες.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙ Σ ΑΓΩΓΗ ΕΙ Σ ΑΓΩΓΗ Η χρήση του διαδικτύου έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στο χώρο της ενημέρωσης, εκπαίδευσης, επικοινωνίας. Όμως εκτός από όλα τα θετικά που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου, υπάρχουν και διάφοροι κίνδυνοι που εγκυμονούν για τους νέους και όχι μόνο. ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ • Χωριστείτε σε ομάδες 4-5 ατόμων •Μοιραστείτε τους παρακάτω ρόλους 1.Μαθητής 2.Γονέας 3.Καθηγητής 4.Πολιτεία Ασχοληθείτε με το θέμα σε σχέση με το ρόλο που έχετε αναλάβει. • Κάνετε χρονοδιάγραμμα των εργασιών σας. • Χρησιμοποιείστε για την εργασία σας τις προτεινόμενες πηγές • Αποφύγετε την Αντιγραφή-Επικόλληση • Δημιουργείστε ή • παρουσίαση Power Point • Ελάχιστος αριθμός διαφανειών ή • Άρθρο για ένα περιοδικό • Διάρκεια παρουσίασης 10’-12’ • Η εργασία σας θα παραδοθεί σε εβδομάδες ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ασχοληθείτε με τα παρακάτω θέματα • Λέμε όχι ή ναι στη χρήση του διαδικτύου; • Ποιοι κινδυνεύουν από τη χρήση του διαδικτύου; • Ποιοι είναι οι κίνδυνοι από τη χρήση του διαδικτύου • Σχετική ορολογία (phishing, cyber bulling, ads, spam mails κλπ) • Προστασία > Του υπολογιστή μας > των νέων - Τι μπορούν να κάνουν για την προστασία των νέων από τους κινδύνους του διαδικτύου • Oι γονείς, • Oι εκπαιδευτικοί • Η πολιτεία ή οι φορείς • Οι ίδιοι οι νέοι • Σχεδιάστε (η κάθε ομάδα) μια αφίσα ή ένα φυλλάδιο για να ενημερώστε συνομήλικους σας σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο. ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Booklet.pdf ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Αρτιότητα στην απάντηση 35 % Δεν καλύφθηκε το θέμα Μέτρια κάλυψηΙκανοποιητική κάλυψη ΚαλήΠολύ καλή Πνεύμα συνεργασίας 15 % Φανερή απουσία συνεργασίας Ελάχιστη συνεργασία Μέτρια συνεργασία Καλή συνεργασία Άψογη συνεργασία Τρόπος παρουσίασης 35 % Πρόχειρες διαφάνειες και συνολική παρουσίαση Μέτριες διαφάνειες αλλά πρόχειρη συνολική παρουσίαση ή το αντίθετο Μέτριες διαφάνειες και μέτρια συνολική παρουσίαση καλές διαφάνειες αλλά μέτρια συνολική παρουσίαση ή το αντίθετο Πολύ καλές διαφάνειες και συνολική παρουσίαση Αφίσα ή φυλλάδιο 15 % Ε λάχιστα ενδιαφέρον Μέτρια ενδιαφέρον ικανοποιητικόκαλόΠολύ ενδιαφέρον ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ •Με την ολοκλήρωση της εργασίας οι μαθητές θα έχουν ενημερωθεί για τους κινδύνους της χρήσης του internet. •Η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα τόσο σοβαρό θέμα θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν το internet που αποτελεί πηγή πληροφόρησης, ενημέρωσης, διασκέδασης και επικοινωνίας αποφεύγοντας τις κακοτοπιές. •Οι μαθητές μαθαίνουν να αναζητούν και παρουσιάζουν πληροφορίες. •Αναζητούν τρόπους κινητοποίησης των συνομηλίκων τους. •Εφαρμόζουν τις γνώσεις τους από το μάθημα της πληροφορικής •Το παιχνίδι γίνεται μέθοδος μάθησης. •Εκφράζονται καλλιτεχνικά και αξιοποιούν την φαντασία τους. Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή

Η εργασία απευθύνεται σε μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, αλλά και σε μεγαλύτερους ή μικρότερους με μικρές προσαρμογές από τον διδάσκοντα ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών. • Ο καθηγητής κινητοποιεί και εισάγει τους μαθητές στο θέμα χρησιμοποιώντας το υλικό στην ιστοσελίδα tion[]=IArticleShow::showArticle('45935') • Βοηθάει στη δημιουργία των ομάδων μαθητών και στην κατανομή των ρόλων • Βοηθάει τους μαθητές να κατανοήσουν το ρόλο τους • Καθορίζει τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για την παρουσίαση της εργασίας τους ανάλογα με την τάξη στην οποία φοιτούν. • Ενθαρρύνει τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν το υλικό τους με φαντασία για τη δημιουργία πρωτότυπου αποτελέσματος. •Θα χρειαστείτε 2 διδακτικές ώρες για την παρουσίαση του θέματος και τη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού και 4-5 εβδομάδες για την ολοκλήρωση της εργασίας των μαθητών. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Για τον καθηγητή ΣΤΟΧΟΙ