ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙ Σ ΑΓΩΓΗ ΕΙ Σ ΑΓΩΓΗ Η χρήση του διαδικτύου έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στο χώρο της ενημέρωσης, εκπαίδευσης, επικοινωνίας. Όμως εκτός από όλα τα θετικά που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου, υπάρχουν και διάφοροι κίνδυνοι που εγκυμονούν για τους νέους και όχι μόνο. ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ • Χωριστείτε σε ομάδες 4-5 ατόμων •Μοιραστείτε τους παρακάτω ρόλους 1.Μαθητής 2.Γονέας 3.Καθηγητής 4.Πολιτεία Ασχοληθείτε με το θέμα σε σχέση με το ρόλο που έχετε αναλάβει. • Κάνετε χρονοδιάγραμμα των εργασιών σας. • Χρησιμοποιείστε για την εργασία σας τις προτεινόμενες πηγές • Αποφύγετε την Αντιγραφή-Επικόλληση • Δημιουργείστε ή • παρουσίαση Power Point • Ελάχιστος αριθμός διαφανειών ή • Άρθρο για ένα περιοδικό • Διάρκεια παρουσίασης 10’-12’ • Η εργασία σας θα παραδοθεί σε εβδομάδες ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ασχοληθείτε με τα παρακάτω θέματα • Λέμε όχι ή ναι στη χρήση του διαδικτύου; • Ποιοι κινδυνεύουν από τη χρήση του διαδικτύου; • Ποιοι είναι οι κίνδυνοι από τη χρήση του διαδικτύου • Σχετική ορολογία (phishing, cyber bulling, ads, spam mails κλπ) • Προστασία > Του υπολογιστή μας > των νέων - Τι μπορούν να κάνουν για την προστασία των νέων από τους κινδύνους του διαδικτύου • Oι γονείς, • Oι εκπαιδευτικοί • Η πολιτεία ή οι φορείς • Οι ίδιοι οι νέοι • Σχεδιάστε (η κάθε ομάδα) μια αφίσα ή ένα φυλλάδιο για να ενημερώστε συνομήλικους σας σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο. ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Booklet.pdf ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Αρτιότητα στην απάντηση 35 % Δεν καλύφθηκε το θέμα Μέτρια κάλυψηΙκανοποιητική κάλυψη ΚαλήΠολύ καλή Πνεύμα συνεργασίας 15 % Φανερή απουσία συνεργασίας Ελάχιστη συνεργασία Μέτρια συνεργασία Καλή συνεργασία Άψογη συνεργασία Τρόπος παρουσίασης 35 % Πρόχειρες διαφάνειες και συνολική παρουσίαση Μέτριες διαφάνειες αλλά πρόχειρη συνολική παρουσίαση ή το αντίθετο Μέτριες διαφάνειες και μέτρια συνολική παρουσίαση καλές διαφάνειες αλλά μέτρια συνολική παρουσίαση ή το αντίθετο Πολύ καλές διαφάνειες και συνολική παρουσίαση Αφίσα ή φυλλάδιο 15 % Ε λάχιστα ενδιαφέρον Μέτρια ενδιαφέρον ικανοποιητικόκαλόΠολύ ενδιαφέρον ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ •Με την ολοκλήρωση της εργασίας οι μαθητές θα έχουν ενημερωθεί για τους κινδύνους της χρήσης του internet. •Η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα τόσο σοβαρό θέμα θα τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν το internet που αποτελεί πηγή πληροφόρησης, ενημέρωσης, διασκέδασης και επικοινωνίας αποφεύγοντας τις κακοτοπιές. •Οι μαθητές μαθαίνουν να αναζητούν και παρουσιάζουν πληροφορίες. •Αναζητούν τρόπους κινητοποίησης των συνομηλίκων τους. •Εφαρμόζουν τις γνώσεις τους από το μάθημα της πληροφορικής •Το παιχνίδι γίνεται μέθοδος μάθησης. •Εκφράζονται καλλιτεχνικά και αξιοποιούν την φαντασία τους. Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή
Η εργασία απευθύνεται σε μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, αλλά και σε μεγαλύτερους ή μικρότερους με μικρές προσαρμογές από τον διδάσκοντα ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των μαθητών. • Ο καθηγητής κινητοποιεί και εισάγει τους μαθητές στο θέμα χρησιμοποιώντας το υλικό στην ιστοσελίδα tion[]=IArticleShow::showArticle('45935') • Βοηθάει στη δημιουργία των ομάδων μαθητών και στην κατανομή των ρόλων • Βοηθάει τους μαθητές να κατανοήσουν το ρόλο τους • Καθορίζει τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για την παρουσίαση της εργασίας τους ανάλογα με την τάξη στην οποία φοιτούν. • Ενθαρρύνει τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν το υλικό τους με φαντασία για τη δημιουργία πρωτότυπου αποτελέσματος. •Θα χρειαστείτε 2 διδακτικές ώρες για την παρουσίαση του θέματος και τη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού και 4-5 εβδομάδες για την ολοκλήρωση της εργασίας των μαθητών. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Για τον καθηγητή ΣΤΟΧΟΙ