ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ) Αυτοαξιολόγηση - Αξιολόγηση
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Αναδόμηση Σχεδίου Μαθήματος ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ 5 ΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Σενάριο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Kidspiration
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Πηγές : « Η Καινοτομία των Ερευνητικών Εργασιών στο Νέο Λύκειο ». Μέρος Πρώτο.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
ΠΡΌΤΑΣΗ ΚΑΤΑΝΟΜΉΣ ΤΡΙΩΡΩΝ Επιμέλεια Αγγελική Τρικαλίτη.
ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΔΑΡΒΙΝΟΥ Ο Δαρβίνος γεννήθηκε στην Αγγλία το 1809, έτος δημοσίευσης της εργασίας του Λαμάρκ Αν και ως μαθητής ενδιαφερόταν για τη μελέτη.
Ερευνητικές Εργασίες Α΄Λυκείου Μιχάλης Φωτιάδης ΠΕ17 Μηχανολόγος Ημερίδα στο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκεια Ευαγγελικής Σχολής
Διδακτική Πληροφορικής
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
8 η Θεματική Ενότητα Θεωρία της Εξέλιξης. Στο κοινό λεξιλόγιο θεωρία σημαίνει υπόθεση ή ακόμα και φαντασία. Στην επιστήμη όμως Θεωρία σημαίνει διατύπωση.
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ. Στ Στ. Θέματα προς Συζήτηση Ζ. Ζ. Δυσκολίες, Προοπτικές, Δράσεις Α. Α. Εισαγωγή στο Πρόβλημα, «Μακροσκοπική» Επισκόπηση.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Βιολογία Γυμνασίου.
της Ερευνητικής Εργασίας
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ερευνητικές Εργασίες στο Σχολείο με τη Μέθοδο Project
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΔΟΜΗ ΤΕΛ ΕΡΓΑΣΙΑΣ -ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: «Η Φυσική Επιλογή ως Vera Causa» Η διαδικασία εξέλιξης των ειδών στον πλανήτη και οι θέσεις των φυσικών και ανθρωπιστικών επιστημών Υπεύθυνοι καθηγητές: Α. Ι. Καλαμάτας – Μαρία Κακαρίδου

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ : Βασικός σκοπός της έρευνας είναι να προσεγγίσουν οι μαθητές/τριες τις αντιλήψεις για τη ζωή και τα φαινόμενα που σχετίζονται με αυτή, καθώς και τις γνώσεις γύρω από τους ζωντανούς οργανισμούς, από την εποχή του Δαρβίνου και την πρόταση της φυσικής επιλογής ως την μόνη «αληθή αιτία» («Vera Causa») στη διαδικασία εξέλιξης των ειδών, ως τις μέρες μας, με τις θέσεις των φυσικών επιστημών συγκριτικά και με αυτές των ανθρωπιστικών.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Ποιοι είναι οι βασικοί άξονες της Δαρβινικής θεωρίας; Γιατί οι πληθυσμοί των διάφορων ειδών δεν  αυξάνονται από γενιά σε γενιά με ρυθμό γεωμετρικής προόδου αλλά, αν εξαιρεθούν οι εποχικές διακυμάνσεις, τα μεγέθη των πληθυσμών παραμένουν σχετικά σταθερά; Γιατί στους πληθυσμούς ατόμων ενός είδους υπάρχει μια τεράστια ποικιλομορφία όσον αφορά τα φυσικά χαρακτηριστικά των μελών τους; Πως αναδεικνύεται το νευτώνιο μοντέλο ορθής επιστημονικής θεωρίας («Vera Causa») μέσα από τη σύγχρονη διάγνωση του Δαρβινικού κειμένου; Κατά πόσο η θεωρία αυτή, γίνεται αποδεκτή από τις ανθρωπιστικές επιστήμες, όπως Θεολογία και η Φιλοσοφία;

20/09/2012 - Έναρξη του προγράμματος Εισαγωγή Χωρισμός ομάδων

Ομάδα 1: W.A.T.CH Καμπουρόπουλος Γιάννης Παντελής Διονύσης Χιωτέλλης Βύρων Βρουλιώτης Ραφαήλ

Ομάδα 2: B.R.A.V- O Βελισσαρίου Μαρία Πουργιάζου Γαρουφαλάνθη Αντωνιάδης Μιχάλης Ποδηματής Μαρίνος Ρουκουνιώτη Ειρήνη

Ομάδα 3: Τσακανιά Σωτηρία Μυρογιάννη Στέλλα Δουμούζη Ευδοξία Βασίλαρος Παναγιώτης Κυρβουγιούκης Νέστορας

Ομάδα 4: Mare Grosso Λεβεντέλης Δημήτρης Μιχαήλ Γιώργος Σίμος Στέλιος Κουντουρέλλη Χαρά

Τα ντοκουμέντα που συμβουλευτήκατε και θα αξιοποιήσετε ως βιβλιογραφία Στο ημερολόγιό σας, χρειάζεται να περιλαμβάνονται τα παρακάτω στοιχεία: Η ημερομηνία Τα ντοκουμέντα που συμβουλευτήκατε και θα αξιοποιήσετε ως βιβλιογραφία Οι έρευνες που κάνατε και ο βηματισμός τους Οι επισκέψεις που κάνατε, Τα προβλήματα που συναντήσατε Τα συναισθήματά σας Η οργάνωση της επόμενης ερευνητικής σας δραστηριότητας ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ …… ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ……

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Όνομα: ……………….., Επώνυμο: ……………………………… Προσωπικό Ημερολόγιο Φύλλο 1ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Όνομα: ……………….., Επώνυμο: ……………………………… Ονοματεπώνυμο των Μελών της Ομάδας: ………………………………, ………………………., …………………., ……………………………………., …………………………, ……………………………, Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικών: …………………………………………., …………………………………… Θέμα: …………………………………………… Τι σχετικό με το θέμα έχετε μάθει στο σχολείο, τι έχετε ακούσει από άλλες πηγές, ποιες εμπειρίες και ποια ενδιαφέροντα, σας οδήγησαν να το επιλέξετε; 1... 2... 3...

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Προσωπικό Ημερολόγιο Ονοματεπώνυμο ……………………………. Ημερομηνία …../…./….. Εργασία για…. ………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… Χώρος Τάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι με δυσκόλεψε Τι μου άρεσε Τι με ενθουσίασε ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικά) …………………………..……

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Προβληματική ΟΜΑΔΑ …… Σύντομη Παρουσίαση της Προβληματικής ……………………………….. ……………………………………….. ……………………………… ………………………………………… …………………………………………… ………………….. Πλαίσια Αναφοράς / Πτυχές της Προβληματικής Μέθοδοι/Ερευνητικά Εργαλεία

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Ερευνητική Δραστηριότητα ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ημερομηνία …../…./…. Σύντομη Παρουσίαση της Ερευνητικής Δραστηριότητας ……………………. ………………. …………….. Ερωτήματα/Προβληματισμοί …………………….. …………………………… Ντοκουμέντα/Μαρτυρίες ……………………….. ………………………………… Μέθοδος/Εργαλεία Έρευνας …………………………. ………………………………. Απολογισμός/Συμπεράσματα ………………………………

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Απολογισμός Ερευνητικής Δραστηριότητας ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ Εργασία για…. Ποιος έκανε κάτι ιδιαίτερο; ………………………………….. ………………………… Περιγραφή της Διαδικασίας …………………………………… ……………………………… Ο Μιχάλης ……….., Η Κατερίνα ………, Ο ………. ……………., Η ………….. …………, Χώρος Τάξη, Αίθουσα Η/Υ Απολογισμός Τι μας δυσκόλεψε Τι μας άρεσε Τι μας ενθουσίασε ………………………………………………. ………………………………………………….. Παρατηρήσεις ή παραινέσεις των εκπαιδευτικών (Προαιρετικές) …………………………..……

Οργάνωση Έκθεσης-Φακέλου ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΟΜΑΔΑΣ Οργάνωση Έκθεσης-Φακέλου ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Αναφορές των ντοκουμέντων (Πληροφορίες που θα συμπεριληφθούν στη βιβλιογραφία ) Περιεχόμενο των ντοκουμέντων (λέξεις κλειδιά και/ή σημαντικές πληροφορίες Οριστική θέση μέσα στην Ερευνητική Εργασία N° 1 Γράφημα ……………… 1ο Μέρος (τίτλος) 1.1 N° 2 Χαρτόνι Εργασίας (σχηματική αποτύπωση) ………………. N° 3 N° 4 N° 5 N° 6 N° 7 N° 8

27/09/10 - Εκπαιδευτικό Συμβόλαιο Δηλώνω ότι θα συνεισφέρω με όλες τις δυνάμεις ώστε να ολοκληρωθεί το Πρόγραμμα με θέμα: «Η Φυσική Επιλογή ως Vera Causa» Η διαδικασία εξέλιξης των ειδών στον πλανήτη και οι θέσεις των φυσικών και ανθρωπιστικών επιστημών ΟΝΟΜΑ ΤΑΞΗΣ – ΟΜΑΔΑΣ ……………………………………………………………………………………………………………….. Αποδεχόμαστε τους παρακάτω κανόνες της ομάδας: Προσπάθεια  Αλληλοβοήθεια  Ομαδικό πνεύμα  Σεβασμός προς τους συμμαθητές και τους καθηγητές  Ησυχία και συνεργασία  Όλοι να συμμετέχουν (να εκφράζουν γνώμη)  Διάλογος και όχι μονόλογος  Ευχάριστη ατμόσφαιρα  Καθοδηγητικός συμβουλευτικός ο ρόλος του εκπαιδευτικού  Διαμόρφωση αίθουσας από πριν και μετά το project  ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που συμφωνείτε με τους παραπάνω κανόνες βάλτε ένα × στο κύκλο. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να συμπληρώσετε κι άλλους κανόνες, να τους γράψετε παρακάτω: 1. 2.

4/10/2012 – προβληματική – Δαρβίνος - Βιογραφία Οι βασικοί άξονες της Δαρβινικής θεωρίας Οι αντιλήψεις περί των φαινομένων της ζωής από την αρχαιότητα έως το Δαρβίνο Οι αντιλήψεις περί των φαινομένων της ζωής στις θρησκείες των λαών

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία Αποτελέσματα από: Συγγραφέας=MAYR  Populations, species and evolution: an abridgment of animal species and evolution Mayr, Ernst - 1970 . -- 591.38 ΜΑΥ  Principles of systematic zoology. - (Biological science series) Mayr, Ernst Ashlock, Peter D., - c1991 . -- 591.012 ΜΑΥ   The growth of biological thought:diversity, evolution and inheritance Mayr, Ernst - 1982 . -- 570.9 MAY  Τι είναι η εξέλιξη : από τα βακτήρια στον άνθρωπο: γεγονότα, αποδείξεις και αλήθειες Mayr, Ernst Diamond, Jared M., - 2005 . -- 576.8 MAY . -- 576.8 MAY  Αυτή είναι η βιολογία :η επιστήμη του έμβριου κόσμου Mayr, ErnstΛαντζούνη , Μαρίνα , Σμοκοβίτη , Βασιλική Μπέττυ , - 2002 . -- 570 MAY  Η ανάπτυξη της βιολογικής σκέψης: ποικιλότητα, εξέλιξη και κληρονομικότητα Mayr, Ernst Σφενδουρακης , Σπύρος , - 2008 . -- 570.9 MAY . -- 570.9 MAY

Ομάδα 1: W.A.T.CH Οι βασικοί άξονες της Δαρβινικής θεωρίας Εργασία: Καμπουρόπουλος Γιάννης Παντελής Διονύσης Χιωτέλλης Βύρων Βρουλιώτης Ραφαήλ Εργασία: Οι βασικοί άξονες της Δαρβινικής θεωρίας

Ομάδα 2: B.R.A.V- O Βελισσαρίου Μαρία Πουργιάζου Γαρουφαλάνθη Αντωνιάδης Μιχάλης Ποδηματής Μαρίνος Ρουκουνιώτη Ειρήνη Εργασία: Οι αντιλήψεις περί των φαινομένων της ζωής από την αρχαιότητα έως το Δαρβίνο

Ομάδα 3: The magnificent five Τσακανιά Σωτηρία Μυρογιάννη Στέλλα Δουμούζη Ευδοξία Βασίλαρος Παναγιώτης Κυρβουγιούκης Νέστορας Εργασία: Δαρβίνος - Βιογραφία

Ομάδα 4: Mare Grosso Λεβεντέλης Δημήτρης Μιχαήλ Γιώργος Σίμος Στέλιος Κουντουρέλλη Χαρά Εργασία: Οι αντιλήψεις περί των φαινομένων της ζωής στις θρησκείες των λαών