Καλώς Ορίσατε στο ΝΜΣ1 2010-11 IST/UH.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Κινησιολογικές Μελέτες
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Εισαγωγική διάλεξη στο NMS1
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Μια εισαγωγή.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Κλινική Αξιολόγηση ΝΜΣ 1 ΟΜΣΣ Γ. Κρεκούκιας MSc.
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Νευρολογική Εξέταση & Νευροδυναμική
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενεργητικές και Παθητικές Κινήσεις
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Διδακτικά σενάρια.
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
Δομές Δεδομένων (Data Structures) 3o Εξάμηνο Σπουδών Διδάσκων: Απόστολος Παπαδόπουλος και
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΕΠΑΣ ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Μάλαξη με δακτυλική πίεση (trigger point)
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Στάδια διαπίστευσης Καρκαλούσου Πέτρου. Τι προσφέρει η διαπίστευση σε ένα εργαστήριο Διευκολύνει την εφαρμογή ενός αποτελεσματικού συστήματος ποιότητας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
1.
Προδιαγραφές σωστής εφαρμογής
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλώς Ορίσατε στο ΝΜΣ1 2010-11 IST/UH

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Αναγνώριση του προγραμματισμού που χρειάζεται για το ΝΜΣ1 Aναγνώριση των απαιτήσεων για το πρακτικό μέρος του ΝΜΣ1 Πρόσβαση στα videos του Clinics in Motion Αναγνώριση των απαιτήσεων της γραπτής εργασίας Ιστορική αναδρομή στο manual therapy Βασικές αρχές του manual therapy Σημαντικά ονόματα στο manual therapy και η προσφορά τους IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΝΜΣ1 IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΝΜΣ1 Βασικές Αρχές Ακολουθείτε τις οδηγίες για το εργαστήριο Κατάλληλη ενδυμασία (φόρμα, shorts κτλ) Δεν επιτρέπεται να βγείτε για να αλλάξετε Κομμένα νύχια Μαζεμένα μαλλιά Όχι κοσμήματα Όλοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι να γίνουν μοντέλα Σεβασμός IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Ανάλυση κάθε μέρα μαθήματος Χρήσιμο στο διάβασμα Υλικό Εκμάθησης ΝΜΣ1 Προετοιμασία Οδηγός Μαθήματος Αξιολόγηση Πακέτο Βοήθειας Ανάλυση κάθε μέρα μαθήματος Χρήσιμο στο διάβασμα Υλικό Εκμάθησης IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Πηγές Βιβλιογραφία Camtasia Powerpoint videos – Real Player Clinics in Motion Anatomy TV Τεστ ανατομίας Οστά Εργασίες IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Βιβλιογραφία Σύνδεσμοι στη βιβλιογραφία στο Πακέτο Βοήθειας Στο τμήμα Learning Resources της ιστοσελίδας του ΝΜΣ1 Χρησιμοποιείστε αυτή τη λίστα για να έχετε πρόσβαση στο LRC Προτεινόμενη βιβλιογραφία: Οδηγός μαθήματος/Πακέτο Βοήθειας IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

PowerPoint Videos Ανατομίας Είστε υπεύθυνοι για το μεγαλύτερο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Ανεξάρτητη Μάθηση Μαθήματα 30 διδακτικών μονάδων απαιτούν 300 ώρες ενασχόλησης 80 από αυτές διδάσκονται 220 ώρες απαιτούνται από ανεξάρτητη μελέτη Κατά τη διάρκεια των 15 εβδομάδων διδασκαλίας θα πρέπει να δεσμεύσετε περίπου 14 ώρες ανεξάρτητης μελέτης/εβδομάδα για το ΝΜΣ1. Αυτό περιλαμβάνει το χρόνο για ανασκόπηση. 42 ώρες πρέπει να αφιερωθούν στη μελέτη της ανατομίας οπότε προτείνουμε: το λιγότερο 2 ώρες/εβδομάδα για μελέτη της ανατομίας και την προετοιμασία για τα σεμινάρια IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Clinics in Motion Λεπτομερή videos πολλών από τις τεχνικές που διδάσκουμε Υπάρχουν παραπάνω από ένας τρόποι να κάνουμε πράγματα στη νευρομυοσκελετική φυσικοθεραπεία Κάποια από αυτά που διδάσκεστε θα είναι ίδια με τα videos και κάποια διαφορετικά Ούτε σωστό, ούτε λάθος, απλά διαφορετικό Δεν θα επεκταθούμε σε γνώση μη ανάλογη του επιπέδου σας IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Anatomy TV

Τεστ Ανατομίας Βρίσκονται στο υλικό εκμάθησης και αντιστοιχούν στο μάθημα ανατομίας της εβδομάδας Υπάρχουν για να ελέγξετε τις γνώσεις σας Είναι ανώνυμα Οι απαντήσεις δίνονται στο τέλος Μπορείτε να ανατρέξετε πίσω και να προσπαθήσετε όσες φορές θέλετε Αυτά τα τεστ θεωρούνται πολύτιμο τμήμα των ανατομικών σας γνώσεων και συνεπώς θα είναι συνδεδεμένα με διάφορες πηγές IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Οστά Η σχολή μπορεί να σας δανείσει οστά έναντι κάποιας αμοιβής Μπορείτε να δανειστείτε ανά ζευγάρια για να μειώσετε το κόστος Στο σετ επίσης περιλαμβάνονται γωνιόμετρο, σφυράκι αντανακλαστικών και μετρομεζούρα που μπορεί να χρειαστείτε Αγοράστε τα δικά σας μόνο εάν είναι καλής ποιότητας Τα οικονομικότερα δεν έχουν τα απαραίτητα σημεία IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

8η εβδομάδα: εργασία Μορφοποιημένη Ομαδική εργασία Σχετικά με την παθολογία της ΟΜΣΣ Παραγωγή εγγράφου χρησιμοποιώντας την σελίδα ομάδας WIKI YouTube video Παραγωγή podcast για να ενημερώσετε τον ασθενή σας σχετικά με την παθολογία στην οσφύ του IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 5η εβδομάδα 7η εβδομάδα 8η εβδομάδα Πρόσβαση στη ιστοσελίδα της ομάδας από την αριστερή στήλη εργαλείων στην κεντρική ιστοσελίδα του ΝΜΣ1 7η εβδομάδα Ολοκληρώστε το έγγραφό σας σχετικά με την παθολογία της ΟΜΣΣ ώστε να αξιολογηθεί από τους εκπαιδευτικούς. Τελική προθεσμία την Παρασκευή το απόγευμα. Δανειστείτε μια ψηφιακή βιντεοκάμερα για να δημιουργήσετε το podcast 8η εβδομάδα Αξιολογήστε το podcast που δημιουργήσατε πριν από το μάθημα χρησιμοποιώντας τα κριτήρια αξιολόγησης Τα Podcasts θα αξιολογηθούν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό σύστημα ψηφοφορίας ΒΡΑΒΕΙΑ!!! IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Φόρμα Παθολογίας Ονοματολογία παθολογίας Αιτιολογία Επιδημιολογία  περιγραφή  Κλινικά συμπτώματα ως αποτέλεσμα της παθολογίας  Ιατρικές εξετάσεις/διαγνωστικά εργαλεία  χειρουργική/Συντηρητική/πολυ-παραγοντική αντιμετώπιση  Αναφορές IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Τι καλύπτεται από το ΝΜΣ1 Ανατομία, βιομηχανική και παθολογία της ΟΜΣΣ, λεκάνης και κάτω άκρου Αξιολόγηση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού Αποκατάσταση ασθενών με νευρομυοσκελετική δυσλειτουργία κάτω ήμισυ του κορμού IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Μορφές Θεραπείας Τι κάνουμε-ως νευρομυοσκελετικοί φυσικοθεραπευτές/είναι διαθέσιμα σε εμας- σχετικά με την αποκατάσταση ασθενών; Σε ομάδες των 2 καταγράψτε όσα μπορείτε περισσότερα. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Εργαλεία Αποκατάστασης IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Χειρισμοί IST/UH ΝΜΣ1 2010-11 There is an ever growing toolbox from which we can select treatments for our patients. Our focus today will be on manual therapy i.e. hands on treatment.

Αρθρική Κινητοποίηση IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Τεχνικές Μυϊκής Ενέργειας IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Άσκηση IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Μάλαξη Συνδετικού Ιστού IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Συμβουλές IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Στρατηγικές Αποκατάστασης Αρθρική κινητοποίηση Χειρισμοί Άσκηση, μυϊκή ανισορροπία Τεχνικές μυϊκής ενέργειας Απελευθέρωση τοποθέτησης μάλαξη Κλπ κλπ κλπ What sort of treatment strategies are you aware of…discuss with the person sitting next to you IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Ιστορική Αναδρομή Από την εποχή του Ιπποκράτη και του Γαληνού Χρήση τεχνικών στη μέση ανατολή Οι πρακτικοί κατηγορήθηκαν για μαγεία κατά τη διάρκεια του μεσαίωνα Τέλη 19ου αιώνα: ο Still εισήγαγε την οστεοπαθητική 1920 Atkinson 1960…Cyriax, Kaltenborn 1970…Maitland, Kendal, Elvey 1980 και μετά…έκρηξη ονομάτων και τεχνικών που ασχολήθηκαν με νευρο-μυο-σκελετική ολοκληρωμένη θεραπεία This time line will hopefully begin to set a context for you. As such the evolution of manual therapy is still in its infancy and no doubt through the passage of time during your course things will continue to develop/be modified and new ideas will be born IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ /GURUS Mennell /Cyriax Kaltenborn Maitland McKenzie Butler / Gifford Mulligan Sarhmann / Janda McConnell Edwards Still The musculoskeletal theme at the University of Herts has based it’s philosophy upon the works of Geoff Maitland. It offers useful teaching aids and is widely used in clinical practice. It is useful to integrate others peoples work where we can but you may find exposure to some of these influences for the first time whilst on clinical placement. With so much to know it is unavoidable that some aspects of neuro-musculo-skeletal are left to postgraduate courses IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MAITLAND Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Σκεπτικό: Υποκειμενική Αξιολόγηση Κλινική Αξιολόγηση Κλινική Διάγνωση Παρέμβαση Επαναξιολογηση Η κινητοποίηση χωρίζεται σε βαθμούς I - IV IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MAITLAND Κινητοποίηση & Χειρισμοί Εισήγαγε πολλές έννοιες Η απλούστερη: κίνηση μιας δομής σε σχέση με μια διπλανή της για να την χαλαρώσει, ελευθερώσει, βελτιώσει την κινητικότητά της Η κινητοποίηση ελέγχεται πάντα από τον ασθενή Χειρισμός (Manipulation) / υψηλή ταχύτητα, μικρή μετατόπιση Λαμβάνει υπ’ όψη και συνδετικό ιστό IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MCKENZIE Νεοζηλανδός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Εισήγαγε έννοιες για την αποκατάσταση σπονδυλικών προβλημάτων Βασισμένος γύρω από το «δίσκο» Αξιολόγηση για την αναγνώριση του προβλήματος Κλειδί στη θεραπεία είναι η αυτό-θεραπεία IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

MULLIGAN Νέοζηλανδός Βασισμένος στους Maitland και McKenzie, δημιούργησε τη δική του θεραπεία Κινητοποίηση με κίνηση Σπονδυλικών και περιφερικών αρθρώσεων IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

BUTLER Αυστραλός Επηρεάστηκε από τους προκάτοχούς του Αξιολόγηση και αποκατάσταση κινητικότητας νευρικών ιστού και των περιβαλλόμενων ιστών Ένθερμος υποστηρικτής της κλινικής λογικής Θιασώτης του βιο-ψυχο-κοινωνικού μοντέλου αποκατάστασης IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

SAHRMANN Αμερικάνος Επηρεάστηκε από τους προκάτοχους του Εισήγαγε την έννοια της μυϊκής δυσλειτουργίας/ανισορροπίας ως την αιτία του πόνου Άσκηση για να επανεκπαιδευτεί η μυική ισορροπία IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Κλινική Λογική Είναι ο όρος κάτω από τον οποίο λύνουμε ένα πρόβλημα Πρέπει να συνδυάσουμε την επιστημονική μας γνώση με το πρόβλημα του ασθενή Our tool box is large… as you have begun to see. We need to have a strategy which helps us identify our patients problems, develop a unique management package and assess the outcome with a view to potentially changing future strategies for the benefit of future patients. This strategy will be explored throughout the course. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΕΡΕΥΝΗΤΗΚΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ Έρευνα Πρακτική εφαρμογή Επιλογή του καλύτερου (αποτελέσματα κλινικής εμπειρίας/πρακτική με ερευνητική απόδειξη) Evidence based practice is a driving force both from a best practice perspective where the interests of the patient are foremost in the mind of the clinician but are also driven by economics. Historically Physiotherapy has been very under represented but with the development of masters programmes things are changing rapidly. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΟΣΤΕΟΠΑΘΗΤΙΚΗ/ΧΕΙΡΟΠΡΑΚΤΙΚΗ & ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ Each Profession is illustrated above…which is which? Take a look and lets see if we can identify the different professions. Which is the osteopath? The chiropractic? And us, which one are we? For every difference there are many similarities especially if you just take a snap shot of treatment techniques for spinal dysfunction. Physiotherapists are unique in their multidisciplinary training and general medical training. Skills acquired in each field are transferable and strengthen our patient management approach IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Οι πληροφορίες και οι τεχνικές πρέπει να μοιράζονται Οι διαφορές έγκεινται στην εκπαίδευση και τη φιλοσοφία Over time a number of assessment and treatment procedures / concepts have been developed and been adopted by various similar professions. Information sharing has become more widespread with journals being multidisciplinary and the access to information being easier than ever before. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΕΞΕΛΙΞΗ Το επάγγελμά μας είναι σχετικά νεαρό Ολοένα και βρίσκουμε νέες στρατηγικές Συνδυάζουμε γνώσεις προς την ολοκλήρωση του ανθρώπινου «πάζλ» Προχωράμε From massage and exercise therapy we are now entering a dynamic and exciting phase in the history of manual therapy. There is a focus on the integration of knowledge, function, pathology, pain physiology to treatment strategies and modalities. IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Αναγνώριση των πλεονεκτημάτων του να βοηθούμε όλα τα συστήματα Χρήση όλων των εργαλείων μας για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων ενός ασθενή Η μελλοντική έρευνα θα μας βοηθήσει να κατηγοριοποιήσουμε/συνδυάσουμε εργαλείο και κατάσταση IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Εξέλιξη με την πάροδο του χρόνου-από τον Ιπποκράτη έως σήμερα Έχουμε μπει σε ένα ρυθμό απόκτησης νέας γνώσης Οι gurus έρχονται και παρέρχονται Η έρευνα επιφέρει αλλαγή και η αλλαγή επηρεάζει την έρευνα Θα διδαχθείτε κυρίως τις τεχνικές του Maitland στο ΝΜΣ1 IST/UH ΝΜΣ1 2010-11

Reference List Maitland G et al (2001). Maitland’s vertebral manipulation. 6th Ed. Butterworth Heinemann McKenzie R (1988). Treat your own back. 4th Ed. Spinal Publication Ltd Mulligan B. R (1995). Manual therapy, ‘nags’, ‘snags’ ‘MWM’s etc. 3rd Ed. Plane View Services Ltd. Butler D (2000). The sensitive nervous system NOI Group Publications Sahrmann S (2002). Diagnosis and treatment of movement impairment syndromes. 1st Ed. Elsevier IST/UH ΝΜΣ1 2010-11