Πάνω από 50 χρόνια δράσης για τα ζώα στην Ελλάδα Operating in the UK as:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Συμμετοχή σε διεθνή Εκθέσεις- στρατηγικό εργαλείο για Εξαγωγικό Μάρκετινγκ τουρισμού.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Ήσυχες γραφικές παραλίες ή πολυσύχναστα τουριστικά θέρετρα;
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ
Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
TA XIONOΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΖΥΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πάνω από 50 χρόνια δράσης για τα ζώα στην Ελλάδα Operating in the UK as:

Tουριστική Βιομηχανία-Διαχείριση Αδέσποτων Μπορεί η εικόνα του αδέσποτου πληθυσμού μιας χώρας να επηρεάσει την επιλογή ή όχι της χώρας ως τουριστικό προορισμό;

Tουριστική Βιομηχανία-Διαχείριση Αδέσποτων «Παντού υπάρχουν αδέσποτοι σκύλοι. Οι περισσότεροι από αυτούς φαίνονται ακίνδυνοι αλλά ποτέ δεν ξέρεις». [Γυναίκα, ηλικίας 55-64] «Είδαμε πολλά αδέσποτα σκυλιά. Είχε πραγματικά μια αρνητική επίδραση πάνω μου. Λατρεύω τα ζώα. Να διαμένω σε ένα όμορφο θέρετρο 5 αστέρων και ταυτόχρονα να βλέπω ένα ζώο να λιμοκτονεί μου είναι πραγματικά δύσκολο». [Γυναίκα, ηλικίας 18-24] «Εξορμώντας στο νησί, είδα πολλές αδέσποτες γάτες και σκύλους. Τα περισσότερα ήταν σε κακή κατάσταση και πεινούσαν. Η εμπειρία ήταν απαίσια. Ένιωσα άσχημα. Ήθελα να σταματήσει το αυτοκίνητο για να βοηθήσω όσα ζώα μπορούσα». [Άνδρας, ηλικίας 25-34] «Είχα μια άλλη τραυματική εμπειρία σήμερα το πρωί. Ένα κουτάβι έκλαιγε όλη τη νύχτα. Ερευνώντας, το βρήκα δεμένο σε ένα δέντρο με το μισό του σώμα σε νερό. Το ζώο ήταν φοβισμένο. Δεν είχα ιδέα τι να κάνω και δεν μπορούσα να τον αφήσω εκεί αβοήθητο. Το ελευθέρωσα και προσπάθησα να το ταϊσω. Ήταν πολύ χαρούμενο που βρήκε κάποιον και δεν με άφηνε ούτε δευτερόλεπτο. Τελικά αναγκάστηκα να το ξεγελάσω και έτσι με άφησε να φύγω. Δεν είμαι σίγουρη αν έκανα σωστά αλλά ελεύθερο ίσως είχε καλύτερη τύχη. Βρίσκω αυτό το ταξίδι μια πολύ οδυνηρή εμπειρία και ανυπομονώ να φύγω. Όλη αυτή η κατάσταση μου ραγίζει την καρδιά» [Γυναίκα, ηλικίας 30-45] Τα γαϊδούρια που μας ανεβοκαατεβάσανε δεν αναπαύονται στη σκιά, δεν είχαν πρόσβαση σε νερό και ήταν συχνά υπερφορτωμένα. Τα καημένα πρέπει να κάνανε πάνω από 4 δρομολόγια την ημέρα…»

Πρωταρχικά Συμπεράσματα • Οι ταξιδιώτες ανησυχούν για την προσωπική τους ασφάλεια και αντιλαμβάνονται ότι η εξαθλιωμένη εικόνα των αδέσποτων θα μπορούσε να τα καταστήσει επικίνδυνα. • Μακράν η μεγαλύτερη ανησυχία είναι συναισθηματικής φύσεως. Η επίδραση που έχει η εικόνα εξαθλιωμένων ζώων σε τουρίστες κατά την διάρκεια των διακοπών τους, τους προδιαθέτει αρνητικά επηρεάζοντας τις μελλοντικές αποφάσεις τους σχετικά με πιθανούς τουριστικούς προορισμούς ή με επαναληπτική επίσκεψη της ίδιας χώρας. YouGov/Spana survey CANDi International, and the Humane Research Council U.S. and Canada

Σημαντικά Στατιστικά • Το 34% των τουριστών δήλωσε ότι θα αναφέρουν την εμπειρία τους στο ξενοδοχείο ή στον ταξιδιωτικό πράκτορα. • Το 30% των ερωτηθέντων θα μοιραστούν την εμπειρία τους σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και / ή να αποθαρρύνουν την οικογένεια και τους φίλους τους από το να επίσκεφθούν τον συγκεκριμένο προορισμό. • Ένα άλλο 22% θα μοιραστεί την εμπειρία στο TripAdvisor ή Virtual Tourist ενώ το 17% θα το μοιραστούν σε άλλο ίστοτοπο ανάλογου περιεχομένου. • Μελέτες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που συνδέονται με την τουριστική βιομηχανία ανέφεραν ότι το 92% του συνόλου των καταναλωτών εμπιστεύνονται το “word of mouth” σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή διαφήμισης. • Τα 66% των καταναλωτών 26 χωρών λένε ότι προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες από ‘επιχειρήσεις’ που εφαρμόζουν προγράμματα ανταποδοτικής κοινωνικής ευθύνης. Η ευζωία του αδέσποτου πληθυσμού στους τουριστικούς προορισμούς είναι δείγμα ανταποδοτικής κοινωνικής ευθύνης και λειτουργεί θετικά στην εμπειρία πολλών τουριστών από την χώρα. YouGov/Spana survey CANDi International, and the Humane Research Council U.S. and Canada Nielsen’s March 2012 Global Social Responsibility Report

Σημαντικά Στατιστικά Zero-ing In Countries US- Καναδάς Παρά το ασταθές οικονομικό κλίμα των τελευταίων ετών, είναι σαφές ότι δύο αγορές παραμένουν αρκετά σταθερές, αν όχι σχεδόν εύρωστες: η βιομηχανία φροντίδας κατοικίδιων ζώων φροντίδα και η βιομηχανία τουρισμού. Η γενιά των baby boomers έχει πλέον συνταξιοδοτηθεί και ο κόσμος είναι ένα μικρότερο μέρος. Τα ταξίδια και ο τουρισμός αντιπροσώπευαν το 9,1% του παγκόσμιου ΑΕΠ το 2011, σύμφωνα με το World Travel και Τουρισμού (WTTC). Το WTTC αναμένει μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, αποτελούν παραδοσιακά pet loving χώρες. Η αγορά προϊόντων φροντίδας κατοικίδιων ζώων παγκοσμίως αυξάνεται και το 2012 έφτασε τα $94 δις. Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν τα $56.7 ενώ ο Καναδάς τα $3.6 δις. Οι αναλυτές μιλούν πλέον για pet humanisation. Αυτά οι δύο οικονομικοί παράγοντες, δείχνουν ότι οι αποφάσεις αγοράς τουριστικών προορισμών επηρεάζονται και από την αγάπη τους για τα ζώα. 41% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα ήταν λιγότερο πιθανό να ταξιδέψει σε μια χώρα όπου υπάρχει μεγάλος αδέσποτος πληθυσμός. YouGov/Spana survey CANDi International, and the Humane Research Council U.S. and Canada Nielsen’s March 2012 Global Social Responsibility Report

Σημαντικά Στατιστικά Zero-ing In Countries Μεγάλη Βρετανία Πάνω από το 52% των Βρετανών δηλώνουν ότι αν έβλεπαν ένα ζώο να κακοποιείται, δεν θα επέλεγαν να επισκέφθούν ξανά τη χώρα. Το 22% έχουν δει τα ζώα να κακοποιούνται ενώ βρίσκονταν σε διακοπές στο εξωτερικό. 28% των Βρετανών έχουν λάβει μέρος σε δραστηριότητα που είχε σχέση με ζώο κατά τη διάρκεια των διακοπών όπως σαφάρι με καμήλα ή ιππασία με άλογο αλλά και μεταφορά - βόλτα με εργαζόμενα ιπποειδή. Το 75% δηλώνουν ανησυχία για την ευημερία αυτών των ζώων. YouGov/Spana survey CANDi International, and the Humane Research Council U.S. and Canada Nielsen’s March 2012 Global Social Responsibility Report

ΕΟΤ: Στρατηγική 3ετίας

Αγορές - Στόχοι

Στόχος Να εδραίωσουμε την Ελλάδα ως φιλοζωικό, τουριστικό προορισμό.

H υπουργός Τουρισμού κα. Όλγα Κεφαλογιάννη… • «Στόχος μας είναι η ολική αποκατάστασή της εικόνας της Ελλάδας και η τοποθέτηση της ξανά στον κατάλογο με των μεγάλων δυνάμεων του Τουρισμού. Η Ελλάδα πρέπει να γίνει συνώνυμη μιας υπόσχεσης απέναντι στους επισκέπτες. Δικής μας υπόσχεσης. Όλων των Ελλήνων. Ότι δηλαδή δεσμευόμαστε να τους φιλοξενήσουμε όπως φιλοξενούμε τους συγγενείς μας, τους φίλους μας. Να νοιώσουν σαν στο σπίτι τους, στην πάντα διαχρονική πατρίδα μας».