Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WORLD OF TUI.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Το Προφίλ των Επενδυτών Profile of Prospective Franchisees.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Προσανατολισμού και Εγγυήσεων Τμήμα.
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΙΚΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ– ΓΣΕΒΕΕ, Αριστοτέλους 46, , Αθήνα Τηλ , Fax
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής «Οι Επιδόσεις του Ελληνικού Αγροτικού Τομέα » Βασίλειος Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών: Αναζητώντας λύσεις Κοινωνία της Πληροφορίας: «Έχει αγώνα αύριο!» Γιάννης Καλογήρου Επ. Καθηγητής ΕΜΠ τ. Ειδικός.
Gate2Start Role Model: Πέτρος Σκάλκος CD-ROM Copy Protection Gate2Start Awareness Seminar, 5 Μαρτίου 2007.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Ενότητα 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Δημήτρης Λαμπρούλης1 Διοίκηση ΜΜΕ. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
FRANCHISE Πηγή franchice portal.gr. Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc (
Το σύστημα της Δικαιόχρησης (Franchising) και ο Επιχειρηματίας
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 8η (2017 – 18) Δικαιοχρήση (Franchising) Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:

2 Περιεχόμενα  Τί είναι το franchising  Ξενοδοχειακό franchising  Τρόποι εκμετάλλευσης ξενοδοχείων

3 Τί είναι το franchising (1) - Ρόλος franchisor Μέθοδος οργάνωσης ενός δικτύου, όπου το ένα μέρος, ο franchisor, δίνει το δικαίωμα στο άλλο, τον franchisee, να χρησιμοποιεί το όνομά του, το προϊόν του και την τεχνογνωσία του, καθώς και όλα εκείνα τα εφόδια με τα οποία θα μπορέσει να οργανώσει και να λειτουργήσει την επιχείρησή του με επιτυχία.

4 Τί είναι το franchising (2) - ανταλλάγματα franchisee Σε αντάλλαγμα ο franchisee πληρώνει στον franchisor μια αρχική αμοιβή αλλά και, σε συνεχή βάση, ένα ποσοστό επί των πωλήσεών του ή/και επί των προμηθειών που κάνει από τον franchisor και τους εγκεκριμένους προμηθευτές

5 Βασικά Χαρακτηριστικά Franchising  2 μέρη –franchisor –franchisee  Σύμβαση  Ενοικίαση (leasing) Συστήματος –όνομα (trade mark) –πακέτο franchise •προϊόν, τεχνογνωσία •άλλα χαρακτηριστικά λειτουργίας

6 Πακέτο Franchise  Όνομα - Image  Περιοχή  Προϊόντα  Διαδικασίες λειτουργίας  Μέθοδοι marketing  Εκπαίδευση  Συνεχής Υποστήριξη

7 To franchising …  …για τον franchisee: OPI 3 –Other People’s Ideas –Other People’s Initiative –Other People’s Innovation  …για τον franchisor: OPM 3 –Other People’s Money –Other People’s Motivation –Other People’s Management

8  1 o Franchise: στα μέσα δεκαετίας ‘70  Μέσα δεκαετίας ‘80: ~10  Η κατάσταση σήμερα –500 περίπου franchises –πάνω από καταστήματα –πωλήσεις από franchise: λιγότερο από 5% επι συνόλου λιανικών πωλήσεων –Διεθνής έκθεση ΚΕΜ  Franchised Ξενοδοχεία: Holiday Inn 2 λόγια για το franchising στην Ελλάδα

9 Περιεχόμενα  Τί είναι το franchising  Ξενοδοχειακό franchising  Τρόποι εκμετάλλευσης ξενοδοχείων

10 Franchising: Αύξηση Τζίρου  Στόχευση κατάλληλου market segment –Είδος πελατείας –Γιατί προτιμούν οι πελάτες το ξενοδοχείο μας έναντι του ανταγωνισμού –Από πού προέρχονται οι πελάτες –Ποιός κάνει την κράτηση –Πώς κάνει την κράτηση  Brand awareness – αναγνωρισιμότητα

11 Κόστη (Fees) ενός Ξενοδοχειακού Franchise  Entry Fee  Royalty Fee  Advertising / Marketing Contribution Fee  Reservation Fee  Frequent Traveller Program

12 Άλλα κόστη ενός Ξενοδοχειακού Franchise  Εκπαίδευση και Meetings  Προμήθεια κατάλληλου εξοπλισμού  Πρόβλεψη για πρόωρη διακοπή σύμβασης

13 Πότε συμφέρει το franchise  Κόστος σε σχέση με GOP, πχ 7% επί των εσόδων αντιπροσωπεύει –το 20% σε ένα GOP 35% –και 50% σε ένα GOP 14%  Κόστος σε σχέση με έσοδα από franchisor, πχ 6% επί των εσόδων αντιστοιχεί –στο 25% των εσόδων αν αυτά είναι 24% –στο 50% αν είναι 12%  Break – even =(Κόστος Franchise) (Μικτό κέρδος δωματίου)

14 Κίνδυνοι στο ξενοδοχειακό franchising  UFOC  ‘Λεόντειες’ συμβάσεις  Μονομερής τροποποίηση όρων  Προστασία περιοχής  Διαιτησία Προστασία: επικοινωνία με franchisees

15 Τάσεις στο Franchising  Προστασία περιοχής  Σύνδεση fees με έσοδα από franchisor  Δυνατότητα διακοπής με έγκαιρη προειδοποίηση  Έγκριση από franchisees για αύξηση fees, αλλαγή προδιαγραφών, δημιουργία νέου brand, προώθηση άλλων brands μέσω συστήματος  Μεσολάβηση / Διαιτησία στη χώρα του franchisee  Fair pricing στις προμήθειες αγαθών

16 Περιεχόμενα  Τί είναι το franchising  Ξενοδοχειακό franchising  Τρόποι εκμετάλλευσης ξενοδοχείων

17 Εναλλακτικές λύσεις  Ανεξάρτητη λειτουργία  Δίκτυα Πωλήσεων  Franchising  Management Contracts  Ενοικίαση

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Dr. Άρης Ίκκος