Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Φρόντιζε να επιλέγεις για τις μετακινήσεις σου, όταν είναι δυνατό, την πεζοπορία, το ποδήλατο ή τα μέσα.
Advertisements

ΤΟ ΝΕΡΟ.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Δ11: Ερωτήσεις αλάτων Ένα διάλυμα Δ1 περιέχει θειικό οξύ. Ένα διάλυμα Δ2 περιέχει υδροξείδιο του βαρίου. Α. Να γράψετε τον τύπο του οξέος και την χημική.
Από τους μαθητές: Νταμπακάκη Όλγα Περιβολάκη Ευαγγελία
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
ΕΝΩΣΕΙΣ Ο όρος οξείδιο αζώτου Με τον όρο οξείδια του αζώτου εννοούνται ενώσεις του αζώτου με το οξυγόνο. Μονοξείδιο οξείδιο (NO) Διοξείδιο αζώτου (ΝΟ2)
Ο ΓΑΙΑΝΘΡΑΚΑΣ ΩΣ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
TO ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΞΙΝΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
Οργανική Χημεία Υδρογονάνθρακες
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
Φωτοχημικό νέφος 2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης.
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑ ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΗΣΗ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
Επιπτώσεις των αέριων ρύπων στο περιβάλλον.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
Αστικά λύματα Βιομηχανικά λύματα Λιπάσματα Αποικοδόμηση οργανισμών Ταχεία διάβρωση πετρωμάτων.
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Φωτοχημικό νέφος.
ΟΞIΝΗ ΒΡΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΟΞΥΝΗ ΒΡΟΧΗ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ
Επιβλέπουσα: Λίλα Θεοδωρίδου
ΔΙΑΠΝΟΗ Ο όρος διαπνοή αναφέρεται στην απώλεια νερού από ένα φυτό λόγω εξάτμισής του από τα στόματα των φύλλων. Η απώλεια αυτή αναπληρώνεται από το νερό.
Ενέργεια.
Φωτοχημικό νέφος.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Ρύπανση του εδάφους.
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ ΣΤΕΛΛΑ!
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
<<Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης>>
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Αναπνευστικό σύστημα αναπνοή.
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ.
Από τον Παναγιώτη Ψυχογιό
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΠηγΕΣ ενΕργειαΣ Ενότητα 2η.
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ Ομάδα T-4: Ηλίας Παπαδόπουλος Κων/νος Παπαδόπουλος

Μόλυνση του αέρα

ΑΙΤΙΕΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΚΑΥΣΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΟΥΣΙΩΝ

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ

ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ

ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΝΕΦΟΣ/ ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ

ΛΥΣΕΙΣ

ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

ΧΡΗΣΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΡΑΜ & ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ο αέρας μας δίνει το οξυγόνο που χρειαζόμαστε για να ζούμε. Πρέπει να είναι πάντα καθαρός, αλλιώς οι επιπτώσεις θα είναι άσχημες για τον οργανισμό μας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ