2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι σχολείο θέλω Τι σχολείο θέλω.
Advertisements

Our civic actions October 2014 Οι εθελοντικές μας δράσεις Οκτώβριος 2014.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Εφαρμογες και Ιδανικα αέρια.
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Teachers 4 Europe” Εκπαιδευτικός : Τριανταφύλλου Μαρία 1 ο Πιλοτικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών, Πέλλας Τάξη.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
Xαρτογράφηση Εννοιών. Εννοιολογικοί χάρτες Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία.
Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών & μεθοδολογιών εκπαίδευσης
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Καλές πρακτικές Ελίνα Ρέπα
«Η σημασία των STARTUPS στην Υλοποίηση της Νέας Βιομηχανικής Πολιτικής» 2 Φεβρουαρίου 2017, Βόλος.
ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
Εισαγωγή στη Λήψη των Αποφάσεων
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
3o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Το ταξίδι της ενέργειας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Ενότητα 7: Ανάπτυξη Αντίληψης
  Οδηγίες για τους Επιμορφούμενους
ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ-ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Γραφείο Διατροφής - Κλειώ.
Τεχνικές Μάλαξης (Ε) Ενότητα 5: Άνω άκρο - Εφαρμογές
Famous people from Arkadia Greece
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Κούκλες και σημαίες - Flags and puppets
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Γεώργιος Βιζυηνός Γέννηση Θάνατος Υπηκοότητα Ιδιότητα
Anti-bullying Campaign
Οδυσσέας Κοψιδάς Ελευθέριος Σαχινίδης
ΔΙΑΛΕΞΗ 9 Δραστηριότητα και κινητικότητα Ύπνος.
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Άγγελος Τσακανίκας Μιχάλης Βασιλειάδης Νίκος Σμιτ
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
TEACHERS 4 EUROPE «Οι Ολυμπιακοί Αγώνες από την αρχαία Ελλάδα στη σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ένωση» Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αρετή Αλμπανούδη.
Χρίστος Τζάμας Διεύθυνση Υπηρεσιών Κατάρτισης Σεπτέμβριος 2018
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Διασκευή 8 Ανακαλύπτοντας το θέμα στο υπό διασκευή σενάριο
«Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο»
Διαγωνισμός Αντιλογιών για μαθητές Στ΄ Δημοτικού
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Με Αφορμή Ένα Πρόβλημα …
Μάθημα 1ο- Παρουσίαση του μαθήματος και διάρθρωση της ύλης
Soft & Transversal Skills
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ GDPR ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ασφαλής χρήση του κινητού τηλεφώνου
Επιστροφή από την εφορία!!!
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
| νέα εποχή στο ανθρώπινο δυναμικό_.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ “Life Coaching for Teachers: happy teachers for better students” Διαχείριση ζωής : ευτυχισμένοι δάσκαλοι καλύτεροι μαθητές Λέλλου Αγγελική , Φιλόλογος Μαργέλη Ιωάννα, Φιλόλογος ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2018

Το πρόγραμμα “Life Coaching for Teachers: happy teachers for better students” είχε ως σκοπό οι επιμορφούμενοι να εκπαιδευτούν, ώστε κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής τους καριέρας να επιτύχουν ισορροπημένη εργασιακή ζωή

Απαραίτητη προϋπόθεση: Ο εκπαιδευτικός να έχει επαφή με τα συναισθήματά του να τα αναγνωρίζει να αξιολογεί την έντασή τους να τα εκφράζει με δημιουργικό τρόπο να αποκαθιστά την ισορροπία ανάμεσα στην εργασιακή και την προσωπική του ζωή

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης αξιοποιήθηκαν διάφορες τεχνικές με στόχους: την ολιστική προσέγγιση της ανθρώπινης συμπεριφοράς τη διαχείριση της εσωτερικής μας ενέργειας την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης την τόνωση της αυτοπεποίθησής μας τη διαχείριση του άγχους την ανατροφοδότηση από τις εμπειρίες την υιοθέτηση της νοοτροπίας της ευτυχίας

Οι τεχνικές αυτές βασίζονται στη Θεωρία GESTALT: Ο άνθρωπος πρέπει: να έχει την ικανότητα να βρίσκεται σε επαφή με τα συναισθήματά του κάθε στιγμή της ζωής του να αποκτήσει επίγνωση του τι βιώνει και πράττει να κατανοεί τον εαυτό του και το περιβάλλον του να κάνει επιλογές που τον ωφελούν

Λέξεις- Κλειδιά: δράση(activity) ροή(flowbility) επιλογή(choice) λύση(solution) αποδοχή των συναισθημάτων μας (to accept our feelings)

Βιωματικές δράσεις: eye contact: Τα μέλη της ομάδας χωριστήκαμε ανά δύο και χωρίς να μιλάμε κοιταζόμασταν μεταξύ μας σιωπηλά. Μετά είπαμε τι αισθάνθηκε ο ένας για τον άλλο και τι αισθανθήκαμε εμείς για τον εαυτό μας (επαφή με τα συναισθήματα)

Αναγνώριση στερεοτυπικών αντιλήψεων: Παρατηρώντας τον τρούλο του Καθεδρικού ναού της Φλωρεντίας συνειδητοποιήσαμε ότι η στερεοτυπική μας αντίληψη (ότι ο τρούλος είναι πλήρως διακοσμημένος) μας εμπόδιζε να έχουμε την αληθινή εικόνα των αρχιτεκτονικών ατελειών που υπάρχουν στον τρούλο. Με βάση αυτό το παράδειγμα κάναμε μεταφορά σε ανάλογα κοινωνικά στερεότυπα τα οποία διαστρεβλώνουν την αληθινή εικόνα του κόσμου

Οπτική δραματοποίηση συναισθημάτων: Κατασκευάσαμε μάσκες με χαρτί που απεικόνιζαν τα βασικά συναισθήματα (θυμό, θλίψη, φόβο, ευτυχία, έκπληξη, αποστροφή, ντροπή). Στη συνέχεια κινούμασταν στο χώρο της αίθουσας εκφράζοντας αυτά τα συναισθήματα και κρατώντας μπροστά από το πρόσωπο τη μάσκα με την απεικόνιση του αντίστοιχου συναισθήματος

Ακουστική δραματοποίηση: Έγινε ανάγνωση διαφόρων κειμένων με τέτοιο τρόπο, που μας βοήθησε να μπορούμε να διακρίνουμε κάθε συναίσθημα, τόσο ως προς το είδος του όσο και ως προς την έντασή του

Αποτίμηση: Ύστερα από όλες τις δράσεις με τις οποίες ήρθαμε σε επαφή με τα συναισθήματά μας ζωγραφίσαμε το μελλοντικό μας εαυτό. Ολοκληρώνοντας τη ζωγραφιά συνειδητοποιήσαμε ότι φανταζόμαστε με αισιοδοξία το μέλλον μας.

Το αποτέλεσμα από την επαφή με τα συναισθήματά μας και τη δημιουργική έκφρασή τους μάς παρακινεί να εφαρμόσουμε ανάλογες πρακτικές , τόσο στις σχέσεις μας με τους συναδέλφους μας όσο και με τους μαθητές και μαθήτριές μας.