ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Στρατηγική Προώθησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Εβδομαδιαίο ένθετο περιοδικό μαγειρικής από.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
 Τι είναι διαφήμιση  Διαφήμιση μέσω  Τηλεόρασης  Ραδιοφώνου  Περιοδικών  Εφημερίδων  Διαδίκτυο.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΧΑΛΙΚΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στρατηγική Προώθησης.
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Τρόπος χρήσης Διεργασία 1
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 644.445 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 50.4

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Δημιουργικότητα Δραματικές, ζωντανές αναπαραστάσεις των προϊόντων και υπηρεσιών Πλούσια χρώματα, έντονες λεπτομέρειες, ζωντανή εικόνα Δυνητική κάλυψη & Οικονομική αποδοτικότητα Μεγάλα ακροατήρια με χαμηλό CPM (αλλά υψηλό συνολικό κόστος) Για επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους Απορρόφηση & Προσοχή Αρκετοί εκτίθενται στα διαφημιστικά μηνύματα σε δεκτική διάθεση

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΟΣΤΟΣ Μεγάλα ακροατήρια  μεγάλο συνολικό κόστος media Μεγάλο κόστος παραγωγής Φευγαλέο μήνυμα Σε διαφημιστικά σποτ 15-30˝ Κορεσμός (clutter) Πολλές διαφημίσεις και άλλο εκτός προγράμματος υλικό Μειωμένη Προσοχή των θεατών Zapping

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Αριθμός σταθμών : μεγάλος Διείσδυση : 84,5% (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Συχνότητα χρήσης : 209’ (μέση ημερήσια διάρκεια ακρόασης) Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 87.756 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 6,9

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Κόστος & Αποδοτικότητα Χαμηλό κόστος παραγωγής και media Κατάλληλο για «χτίσιμο» κάλυψης και συχνότητας Δεκτικότητα Πιο προσωπική/συναισθηματική σχέση ακροατή – σταθμού  μεγαλύτερη δεκτικότητα στη διαφήμιση Επιλεκτικότητα Θεματικά προγράμματα – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Δημιουργικοί περιορισμοί Ελλειψη οπτικών ερεθισμάτων Βραχύβιο/φευγαλέο μήνυμα Κατάτμηση ακροατηρίου Χαοτικές αγοραστικές διαδικασίες Περιορισμένη προσοχή ακροατηρίου (μέσο – φόντο άλλων δραστηριοτήτων) Ανταγωνισμός από ψηφιακά μέσα

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Εβδομαδιαία, Μηνιαία, 2Μηνιαία, κλπ Διείσδυση : (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 304.049 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 23,8

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Επιλεκτικότητα Ποικιλία Θεμάτων – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη Ποιότητα Αναπαραγωγής Χαρτί υψηλής ποιότητος με εικόνες, χρώματα Δημιουργική προσαρμοστικότητα Οσον αφορά μορφή, μέγεθος, ακριβή θέση Μονιμότητα / διάρκεια ζωής Γόητρο

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Κόστος Απόλυτο √ – Στοχευμένο (CPM); Περιορισμένη Ικανότητα Συχνότητας επίδειξης διαφήμισης Κορεσμός σε διαφημίσεις

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Ημερήσιες, Εβδομαδιαίες, Κυριακάτικες Διείσδυση (13-70) ΙΑΝ-ΔΕΚ 2013 : 32,6% Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 242.677 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 19

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Ευελιξία Τρόπος δημιουργίας και & παρουσίασης της διαφήμισης Δημιουργικές ευκαιρίες Γεωγραφική επιλεκτικότητα Συμμετοχή του αναγνώστη και αποδοχή μηνυμάτων

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Κακή ποιότητα αναπαραγωγής Μικρή διάρκεια ζωής Ελλειψη επιλεκτικότητος (Δημογραφικά, lifestyles)