ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 644.445 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 50.4
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Δημιουργικότητα Δραματικές, ζωντανές αναπαραστάσεις των προϊόντων και υπηρεσιών Πλούσια χρώματα, έντονες λεπτομέρειες, ζωντανή εικόνα Δυνητική κάλυψη & Οικονομική αποδοτικότητα Μεγάλα ακροατήρια με χαμηλό CPM (αλλά υψηλό συνολικό κόστος) Για επιχειρήσεις μεγάλου μεγέθους Απορρόφηση & Προσοχή Αρκετοί εκτίθενται στα διαφημιστικά μηνύματα σε δεκτική διάθεση
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΟΣΤΟΣ Μεγάλα ακροατήρια μεγάλο συνολικό κόστος media Μεγάλο κόστος παραγωγής Φευγαλέο μήνυμα Σε διαφημιστικά σποτ 15-30˝ Κορεσμός (clutter) Πολλές διαφημίσεις και άλλο εκτός προγράμματος υλικό Μειωμένη Προσοχή των θεατών Zapping
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Αριθμός σταθμών : μεγάλος Διείσδυση : 84,5% (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Συχνότητα χρήσης : 209’ (μέση ημερήσια διάρκεια ακρόασης) Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 87.756 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 6,9
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Κόστος & Αποδοτικότητα Χαμηλό κόστος παραγωγής και media Κατάλληλο για «χτίσιμο» κάλυψης και συχνότητας Δεκτικότητα Πιο προσωπική/συναισθηματική σχέση ακροατή – σταθμού μεγαλύτερη δεκτικότητα στη διαφήμιση Επιλεκτικότητα Θεματικά προγράμματα – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Δημιουργικοί περιορισμοί Ελλειψη οπτικών ερεθισμάτων Βραχύβιο/φευγαλέο μήνυμα Κατάτμηση ακροατηρίου Χαοτικές αγοραστικές διαδικασίες Περιορισμένη προσοχή ακροατηρίου (μέσο – φόντο άλλων δραστηριοτήτων) Ανταγωνισμός από ψηφιακά μέσα
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Εβδομαδιαία, Μηνιαία, 2Μηνιαία, κλπ Διείσδυση : (13-70) ΜΑΡ-ΑΠΡ 2017 Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 304.049 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 23,8
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Επιλεκτικότητα Ποικιλία Θεμάτων – ηλικιακές προτιμήσεις – γεωγραφική κάλυψη Ποιότητα Αναπαραγωγής Χαρτί υψηλής ποιότητος με εικόνες, χρώματα Δημιουργική προσαρμοστικότητα Οσον αφορά μορφή, μέγεθος, ακριβή θέση Μονιμότητα / διάρκεια ζωής Γόητρο
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Κόστος Απόλυτο √ – Στοχευμένο (CPM); Περιορισμένη Ικανότητα Συχνότητας επίδειξης διαφήμισης Κορεσμός σε διαφημίσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Ημερήσιες, Εβδομαδιαίες, Κυριακάτικες Διείσδυση (13-70) ΙΑΝ-ΔΕΚ 2013 : 32,6% Διαφημιστική δαπάνη (2014) : € 242.677 εκ. % Διαφημιστικής δαπάνης : 19
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Ευελιξία Τρόπος δημιουργίας και & παρουσίασης της διαφήμισης Δημιουργικές ευκαιρίες Γεωγραφική επιλεκτικότητα Συμμετοχή του αναγνώστη και αποδοχή μηνυμάτων
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Κακή ποιότητα αναπαραγωγής Μικρή διάρκεια ζωής Ελλειψη επιλεκτικότητος (Δημογραφικά, lifestyles)