ΚΙΝΗΤΡΟ. Πως μπορουν οι εκπαιδευομενοι να εργαστουν για να αυξησουν τα κινητρα τους να λυσουν την κατασταση τους; The “MiGreat Project”- n. 2016-1-IT01-KA202-005348.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Προσωπικές δεξιότητες
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη
Υποβολη αιτησης για εργασια και συνεντευξη - Εισαγωγη στην ενοτητα 7 του migreat The “MiGreat Project”- n IT01- KA has been funded with.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΙΝΗΤΡΟ. Πως μπορουν οι εκπαιδευομενοι να εργαστουν για να αυξησουν τα κινητρα τους να λυσουν την κατασταση τους; The “MiGreat Project”- n. 2016-1-IT01-KA202-005348 has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the author and the Commission cannot be held responsible for any use which might be made of the information contained herein. Associazione seed

«Κινητρο σημαινει ενεργοποιηση ορισμενων τροπων συμπεριφορας, ενος προγραμματος δρασης που οριζεται στο ατομο - το κινητρο ειναι αυτο που κανει τους ανθρωπους να χτυπουν» (LAMING, 2004)

Περιεχομενα Οι περιπτωσιολογικές μελέτες Τι με οδηγεί; Μπορώ να το κάνω? Προβλήματα και λύσεις Στρατηγική

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Πήρα τον κίνδυνο επειδή πριν έρθω στη Γαλλία δεν είχα καμία προσφορά εργασίας και δεν ήξερα κανείς που θα μπορούσε να με βοηθήσει να εγκατασταθώ ... στο Μαρόκο ... είχα σταθερή απασχόληση ... Οι γονείς μου ντρέπονταν γιατί ήθελαν να μείνω στο Μαρόκο και να παντρευτώ, ήθελαν να είμαι σαν όλες τις γυναίκες ... Αλλά, για μένα, αυτό ήταν ένας κίνδυνος που αξίζει να πάρετε ... να μεταναστεύσετε στη Γαλλία ήταν να κερδίσω την ελευθερία μου ως γυναίκα ... να ζω σε μια χώρα που πιστεύει στη δημοκρατία, στα δικαιώματα των ανδρών και των γυναικών ... ΕΝΑΣ ΜΑΡΟΚΙΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ήθελα να φύγω από την κοινωνική αδικία στο Μαρόκο και να ζήσω στη Γαλλία ως ελεύθερη γυναίκα ... Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to migrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Λένε ότι είναι φυσιολογικό στη Γερμανία ... Είχα ένα αφεντικό που εμπόδιζε τα πάντα και θα μου έκανε αρνητικές παρατηρήσεις κάθε μέρα. ... Επιπλέον, σε προσωπικό επίπεδο, ήθελα να φύγω και να βιώσω διαφορετικές παραδόσεις, αλλά και να δω μια μεγάλη πόλη όπως το Παρίσι, με αθλητικές λέσχες και όλους. Ήθελα επίσης να βιώσω την πολυπολιτισμική πλευρά, μια διαφορετική κουλτούρα ... Κάνοντας τη μετανάστευση να υπονοείται ότι θα χάσει τη δουλειά μου και την ασφάλεια που συνδέεται με αυτήν ... Έχω αντιληφθεί ότι η μετάβαση στη Γαλλία θα αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό αυτές ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Στη Γερμανία ... Πληρωνόμουν πολύ κάτω της αξίας μου, 30% χαμηλότερα από αυτά που θα είχα κερδίσει αν ήμουν άνδρας. Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to migrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ... Βρήκα τον εαυτό μου αντιμέτωπο με δυνάμεις και άτομα που επεδίωκαν να εμποδίσουν τα χαρτιά μου, το οποίο ήταν πολύ δύσκολο ... Στην αρχή, ήθελα να πάω στον Καναδά ή τις ΗΠΑ, γιατί πίστευα ότι οι άνθρωποι εκεί ήταν πιο ανοιχτοί στους ξένους απ’ ότι οι Γάλλοι ... Και δεν ήθελα να έρθω στη Γαλλία αφού δεν είχα κάτι να κερδίσω εκεί, ήξερα ότι δε θα μπορούσα να είμαι δημοσιογράφος, τη δουλειά που κάνω καλύτερα, στη Γαλλία (...). Το να φύγω σήμαινε ότι θα έχανα ό,τι είχα στην Αλγερία, το σύζυγό μου που δεν ήθελε να έρθει μαζί, τα παιδιά μου, τη δουλειά μου ... Ήταν πολύ ριψοκίνδυνο, αλλά δεν είχα επιλογή. ΜΙΑ ΑΛΓΕΡΙΑΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Στην Αλγερία, όπου εργαζόμουν ως εκδότης, είχα πρόβλημα με τα χαρτιά μου... Από το 1992, τα χαρτιά μου αντιμετώπιζαν διάφορα προβλήματα, μεταξύ άλλων, λόγω της ανάδειξης των Ισλαμικών κομμάτων Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to migrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δεν ήθελα να μείνω στη Ρουμανία, ... Δεν ήθελα να δουλεύω σε ένα διεφθαρμένο περιβάλλον, στο οποίο πρέπει να είσαι φίλος με τους σωστούς ανθρώπους για να πετύχεις ... Έλαβα μια επαγγελματική προσφορά που περιελάμβανε έναν ενδιαφέρον μισθό στη Ρουμανία αλλά την απέρριψα, γιατί ήθελα να φύγω από τη χώρα ... ήταν ριψοκίνδυνο ... αλλά ήταν απολύτως απαραίτητο να φύγω απ’ τη Ρουμανία ... Εξαιτίας αυτής της απόφασης, μάλωσα με τους γονείς μου ... Δεν ήθελα να πάω στη Γαλλία, η ιδέα που είχα για τον τρόπο που δουλεύουν εκεί ήταν δυσάρεστη ... Ήξερα ότι δεν είχα τίποτα παραπάνω να μάθω στην περιοχή μου ΕΝΑΣ ΡΟΥΜΑΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Δεν ενδιαφερόμουν να έρθω στη Γαλλία ... Αλλά αυτό ήταν η μόνη επιλογή που είχα να ξεφύγω από τη χώρα μου. Αρχικά, ήθελα να πάω στη Σουηδία ή τη Νορβηγία αλλά αυτό δεν ευδοκίμησε ... Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to migrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Συχνά, ζητούσα από τον άντρα μου να μου μιλάει στα γαλλικά ώστε να μάθω τη γλώσσα ... Έβλεπα τηλεόραση και άκουγα ραδιόφωνο στα γαλλικά ... Ήμουν έτοιμη να κάνω ό,τι χρειάζεται για να μάθω για την κουλτούρα και να καταλάβω πως να επικοινωνώ με τους Γάλλους ... Στη δουλειά ... Αγόρασα βιβλία μαγειρικής για να μάθω τη γαλλική κουζίνα . . . οι τέχνες της γαστρονομίας είναι σημαντικές στη Γαλλία ... Γράφτηκα ακόμα και σε μαθήματα μαγειρικής ... Ήταν, ακόμη, ένας τρόπος να γνωρίσω ανθρώπους στη Γαλλία ... Και να κάνω νέους φίλους ... ΜΙΑ ΜΕΞΙΚΑΝΗ AUDITOR Ήθελα να έρθω στη Γαλλία ... Πίστευα ότι θα ήταν μια καλή εμπειρία ... Ήθελα να γνωρίσω Γάλλους για να καταλάβω καλύτερα τη κουλτούρα και τις παραδόσεις της χώρας. Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to integrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Στην εταιρεία. . . με βοήθησαν στην αναζήτηση διαμερισμάτων και με βοήθησαν να δημιουργήσω μια καλή σχέση με τους ιδιοκτήτες ... Όταν έφτασα πήρα την κατάρτιση ... μου έδωσαν πολλές πληροφορίες που ίσως δεν βοηθούσαν τους Γάλλους αλλά ήταν σημαντικές για μένα .. Εκτίμησα πραγματικά αυτή τη βοήθεια ... με ενθάρρυνε να κοινωνικοποιηθώ με τους Γάλλους συναδέλφους μου και να ασχοληθώ με τον πολιτισμό τους, κάτι που δεν θα είχα κάνει διαφορετικά ... Συνεπώς, εργάστηκα πολύ, κατά τη διάρκεια των μεσημεριανών μου διακοπών, τα Σαββατοκύριακα, και δεν κατέγραψα πουθενά όλες αυτές τις επιπλέον ώρες ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΓΕΡΙΑΣ Δεν ήθελα να έρθω στη Γαλλία ... Είχα πολλές σκέψεις για τη Γαλλία και τους Γάλλους. . . αλλά δεν είχα άλλη επιλογή ... δεν ήμουν έτοιμη να καταβάλω προσπάθειες για να ενταχθώ στη Γαλλία ... Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to integrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Μου αρέσει πολύ η γαλλική κουλτούρα ... Για να ενσωματωθώ στη Γαλλία, συμμετέχω σε όλες τις γιορτές ... Χριστούγεννα, Πάσχα ... Μου αρέσει να μοιράζομαι αυτές τις γιορτές με τους Γάλλους φίλους μου... Φεύγοντας από τη χώρα μου, έχασα τη δουλειά μου ... Και την επαφή με τους φίλους και την οικογένειά μου ... Παρόλα αυτά, ήμουν χαρούμενη που είχα την ευκαιρία να έρθω στη Γαλλία ... Όταν έφτασα στη Γαλλία, ήταν σημαντικό για μενα να νιώθω καλά στη δουλειά ... Αλλά η κοινωνική διάσταση ήταν ακόμη σημαντικότερη για μενα ... Αυτός είναι ο λόγος που προσπάθησα περισσότερο σ αυτό το κομμάτι ... Δεν ήθελα να χάνω προσκλήσεις σε οικογενειακές και πολιτισμικές εκδηλώσεις Η ΜΑΡΟΚΙΝΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Στην εποχή εκείνη, η πολιτική κατάσταση στο Μαρόκο ήταν καταστροφική ... υπήρχε επίσης μεγάλη ανεργία ... αλλά δεν θεωρώ τον εαυτό μου πολιτικό πρόσφυγα ή οικονομικό πρόσφυγα ... Πάντα με προσέλκυε η Γαλλία ... Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to integrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

ΜελετεΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ και να επωφεληθώ πλήρως από αυτό το περιβάλλον ... Κάνω πολλά αθλήματα σε έναν πολυπολιτισμικό σύλλογο εδώ ... Μου αρέσει πολύ, είναι σαν μια μεγάλη οικογένεια γιατί υπάρχουν άνθρωποι όλων των ηλικιών. . . με τους οποίους μπορώ να βγω και να αισθανθώ σαν μέρος μιας κοινότητας ... Είναι αλήθεια ότι έφυγα από τη δουλειά μου στη Γερμανία ... και δεν ήταν εύκολο να το περάσω όλο αυτό... ήταν πολύ σημαντικό για μένα να αισθάνομαι άνετα στη νέα μου πόλη ... να βρω τον δρόμο μου ... γι 'αυτό έβαλα τόσο πολύ προσπάθεια στις αθλητικές δραστηριότητες κατά την άφιξή μου στη Γαλλία. . . έστω κι αν θεώρησα τη δουλειά μου σημαντική και ... και ότι έπρεπε να κάνω ό, τι μπορούσα για να το καταφέρω ... ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Πράγματι υπάρχει πάντα ένας κίνδυνος, αλλά ο κίνδυνος να είμαι δυσαρεστημένος στη Γερμανία ήταν 100%. Ο κίνδυνος να έρθω στη Γαλλία ήταν ... ένας θετικός κίνδυνος! ... Ήθελα πραγματικά να έρθω στο Παρίσι ... μια πολυπολιτισμική πόλη ... Aim: the trainers can use these different situations to motivate migrant students to locate characteristics around them. The trainers can use own experiences and integrate them within the stories told and presented. The stories depicts different motivations in terms of migration and in terms of integration. –> here the focus is on the motivation to integrate https://www.jstor.org/stable/pdf/43653803.pdf?refreqid=excelsior%3A8fbb67b61555ddf1b6b9b24df344729a

Τι μου δινει ωθηση; Η ρύθμιση στόχων έχει σχεδιαστεί για να παρακινεί άτομα να επιτύχουν κάτι που βρίσκουν προσωπικά ενδιαφέρον. Αυτοί οι στόχοι πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, ρεαλιστικοί και έγκαιροι. Δημιουργώντας στόχους που τηρούν την αρχή "SMART", η επίτευξη προσωπικών ορόσημων γίνεται πιο εφικτή.

Τι μου δινει ωθηση; Η στάση σας μπορεί να επηρεαστεί από δύο κύρια κίνητρα: Τα κίνητρα για μετεγκατάσταση Τα κίνητρα ενσωμάτωσης Είναι απαραίτητο να προβληματιστεί κανείς και από τους δύο πριν από τον καθορισμό των στόχων σας ... διάφορα παραδείγματα προηγούμενων περιπτώσεων ...

Τι μου δινει ωθηση; Δύο άλλα κίνητρα είναι επίσης σημαντικά: Εσωτερικά κίνητρα Εξωγενή κίνητρα Σε γενικές γραμμές, τα άτομα αναζητούν και προτιμούν το εσωτερικό κίνητρο (αυτοδιάθεση), το οποίο έχει ως αποτέλεσμα καλές επιδόσεις και υψηλό επίπεδο ευημερίας. Το ενδογενές κίνητρο παράγει υψηλή απόδοση μακροπρόθεσμα.

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ; ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΔΟΓΕΝΗ ΚΙΝΗΤΡΟΥ «Η πραγματοποίηση μιας δραστηριότητας για τις εγγενείς ικανοποιήσεις της και όχι για κάποιες διαχωρίσιμες συνέπειες" (Ryan & Deci 2000) ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ

Μπορω να το κανω; ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ Ανησυχίες σχετικά με την παρόρμηση να είμαστε αιτιώδεις παράγοντες και να ενεργούμε σε αρμονία με τον ολοκληρωμένο εαυτό μας. Για να είσαι αυτόνομος δεν σημαίνει να είσαι ανεξάρτητος. Σημαίνει να έχεις μια αίσθηση ελεύθερης θέλησης όταν κάνεις κάτι ή ενεργώντας από τα δικά μας συμφέροντα και αξίες.

Μπορω να το κανω; ΕΠΑΡΚΕΙΑ Η ανάγκη για ικανότητα σημαίνει την επιθυμία για έλεγχο και έλεγχο του περιβάλλοντος και των αποτελεσμάτων. Θέλουμε να μάθουμε πώς θα αποδειχθούν τα πράγματα και ποια είναι τα αποτελέσματα των ενεργειών μας.

Μπορω να το κανω; ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Ασχολείται με την επιθυμία να "αλληλεπιδράσουν, να συνδεθούν και να βιώσουν τη φροντίδα άλλων ανθρώπων". Οι ενέργειες και οι καθημερινές μας δραστηριότητες εμπλέκουν άλλους ανθρώπους και μέσα από αυτό, αναζητούμε το αίσθημα της ανιδιοτέλειας.

στρατηγικη ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Τι πρέπει να κάνω για να αναπτύξω ένα σχέδιο για την ένταξή μου στην εργασία; Πώς μπορώ να επωφεληθώ από την ένταξή μου στην εργασία; Μοιραστείτε τα θέματα και τις σκέψεις που δημιουργήσατε κατά τη διάρκεια αυτής της δραστηριότητας Aim: this activity will allow the participants to help their students develop a personal plan of integration and discuss it.