2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Φαίη Ορφανού Δικηγόρος, Διευθύντρια αέλια – εργαστήρι για την επαγγελματική ζωή Πανεπιστήμιο Αιγαίου – : «Από την ιδέα στην υλοποίηση: Προστάτεψε.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΘΕΜΑΤΑ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
«Λέμε όχι στο Σχολικό εκφοβισμό»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» Θεματικός Άξονας ΄΄ Ρατσισμός & Διαφορετικότητα, Όλοι Διαφορετικοί - όλοι Ίσοι ΄΄ 2ο Γυμνάσιο Σπάρτης.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Ποιος από τους παρακάτω είναι Φυσικό Πρόσωπο; (Φ.Π)
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά στις μέρες μας. Αυτό συμβαίνει, διότι δεν έχουμε αποδεχτεί ότι ο καθένας είναι.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Βιολογία Γυμνασίου.
ΜΕΡΟΣ Ι.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΤΕΧΝΗΤΟ ΟΦΣΑΙΝΤ: γυναίκες και άντρες όμοιοι και διαφορετικοί
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Οι κάτοικοι της Β. Αμερικής
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΙΣΟΙ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή Εγώ, ο άλλος, ο διαφορετικός… Ζούμε ~ΜΑΖΙ~ Καραθανάση Ευαγγελία Γρέκας Βαγγέλης Δρίζου Δέσποινα

Εγώ, ο άλλος, ο διαφορετικός, ζούμε μαζί… …και συνεργαζόμαστε σε μία ομάδα με ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις … και αποδεχόμαστε τα μειονεκτήματα το ίδιο με τα πλεονεκτήματα …δεχόμαστε τις διαφορές του (φύλο, καταγωγή, θρησκεία …)

-Τι σημαίνει είμαι μέλος μια ομάδας; -Μέλος μιας ομάδας είσαι όταν συνεργάζεσαι αρμονικά με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σου , να είσαι συνεπής στις υποχρεώσεις σου και να σέβεσαι τις απόψεις των υπόλοιπων μελών.

-Και τι σημαίνει αποδέχομαι την διαφορετικότητα; -Σημαίνει να δέχεσαι τις διαφορές του άλλου. Να τον σέβεσαι και να τον εκτιμάς όπως είναι και όχι όπως θα ήθελαν κάποιοι. Να σέβεσαι τη Θρησκεία του, την καταγωγή του, όπως ακριβώς κι αυτός. Να κατανοείς τη διαφορετικότητα άλλα ταυτόχρονα και τη μοναδικότητα του καθένα.

Γι’ αυτούς και πολλούς άλλους λόγους που δε χωράνε σε μια λέξη ή μια φράση, Πρέπει να αποδεχόμαστε την διαφορετικότητα του άλλου, του διαφορετικού… Ευχαριστούμε πολύ