Εξηγώντας την παραγωγή του πολιτισμού - Πολιτιστική Εργασία Ι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Advertisements

Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
Όνομα: Ματθαίος Πετρόπουλος Ίδρυμα προέλευσης: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εταιρία: Philips Consumer Lifestyle (Ολλανδία) Η εμπειρία μου στο Erasmus Placement.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Κοινωνικό κράτος και κρίση Με έμφαση στις ανισότητες ανάμεσα στα φύλα Χρήστος Κουτσαμπέλας Κέντρο Οικονομικών Ερευνών, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΡΤΟΠΟΙΟ
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Τα ανθρώπινα δικαιώματα 30 είναι τα άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν εκδοθεί ειδικά για τους νέους.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
1 Η Απουσία Διεθνούς Μακροοικονομικής Ισορροπίας στην Πρόσφατη Οικονομική Κρίση και η Περίπτωση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γ. Δ. Δημόπουλος Καθηγητής Ευρωπαϊκής.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ (253) Τσίτσκαρη Έ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Lesson 6c: Around the City I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
ΔΕΥΑ ΧΘΕΣ – ΣΗΜΕΡΑ – ΑΥΡΙΟ… Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Λάρισας.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2011 Επιτροπή Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεμάτων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
«Σημερινή Κατάσταση Δημογραφικές Εξελίξεις & Διεθνής Εμπειρία»
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Οι χώρες της Ε.Ε..
Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 26 Σεπτεμβρίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Η Κρυμμένη Δύναμη
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Ιφιγένεια Γεωργιάδου ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ www. hcc. edu
Ενέργεια και περιβάλλον
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πολιτιστικές βιομηχανίες
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Προοπτικό σχέδιο με 3 σημεία φυγής
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εξηγώντας την παραγωγή του πολιτισμού - Πολιτιστική Εργασία Ι ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Εξηγώντας την παραγωγή του πολιτισμού - Πολιτιστική Εργασία Ι

Γιατί είναι σημαντικά αυτά τα ερωτήματα; Σημερινά ερωτήματα Μέχρι τώρα έχουμε δει τη μεγάλη εικόνα (την αγορά και τις οργανώσεις). Σήμερα θα αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε πως οι αλλαγές που σημειώνονται τις τελευταίες δεκαετίες διεθνώς στο επίπεδο αυτό επηρεάζουν: (1) το παραγόμενο πολιτιστικό προϊόν και (2) τους ανθρώπους που εργάζονται στον κλάδο. Γιατί είναι σημαντικά αυτά τα ερωτήματα;

Production of Culture perspective Η προσέγγιση της παραγωγής του πολιτισμού ρωτά: Πώς επηρεάζει το σύστημα την πολιτιστική παραγωγή; Ο Richard Peterson στο άρθρο του “Why 1955? Explaining the Advent of Rock Music”, εξηγεί ποιες αλλαγές επέτρεψαν την ανάδειξη της ροκ μουσικής στα μέσα της δεκαετίας του 1950. Αναφέρεται σε 6 παράγοντες (Τεχνολογία – Νόμοι – Δομή της Βιομηχανίας – Δομή των Οργανώσεων – Αγορές - Καριέρες). Η προσέγγιση της παραγωγής του πολιτισμού: Απομυθοποιεί τη δημιουργικότητα Aμφισβητεί την αντικειμενικότητα των ιεραρχήσεων (“pop is the most commercial genre in the world”), καθώς προτείνει ότι συγκεκριμένα συστήματα παράγουν συγκεκριμένων ειδών πολιτιστικά προϊόντα.

Culture of Production perspective Η προσέγγιση της κουλτούρας της παραγωγής ρωτά: Πως η ευρύτερη κουλτούρα παράγει, με τη σειρά της, συγκεκριμένου είδους βιομηχανίες; Negus, “Music genres and corporate cultures” Despite often being presented as a fairly ‘liberal’ business, populated by personnel who are ‘in touch with the street’, the agendas (σ.σ. of the UK majors) were in no way a ‘reflection’ of the diversity of music being played and listened to in Britain. Instead they represented, in condensed form, the preferences and judgements of a small, relatively elite educated, middle-class, white male faction.

ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΑΠΟ ΑΕΠΙ/ΕΦΟΡΙΑ/ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ Πως επηρεάζουν οι 6 παράγοντες (Peterson) την ελληνική μουσική παραγωγή της τελευταίας 20ετίας ; ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΕΓΓΡΑΨΙΜΟΥ CD (ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ) – NAPSTER (P2P SHARING) – ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ OPINION LEADERS – BACK CATALOGUE FOR FREE ΝΟΜΟΙ & ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΝΟΜΟΙ IP-ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ 360 ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΑΠΟ ΑΕΠΙ/ΕΦΟΡΙΑ/ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΥΨΗΛΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ TV ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ (1ΟΙ ΕΥΡΩΠΗ)– ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΟΣΚΕΛΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ – ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΣΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΝ) ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ – ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟ MARKETING – ΑΝΑΠΤΥΞΗ IN HOUSE ΕΤΑΙΡΙΩΝ LIVE ΑΓΟΡΕΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΩΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ – Η AGB ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΓΑΖΙΩΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ (ΠΑΝΙΑ - REALITIES) ΚΑΡΙΕΡΕΣ ?

Η κυρίαρχη αντίληψη γύρω από την πολιτιστική εργασία “Creativity pays” “It is an incredibly diverse industry” “If you are doing something that you love, you are not really working” “It is a really serious career that lets you do very silly things” “If you are a bit weird, this is a place for you. It is a utopia for weirdos…”

Η εμπειρική έρευνα γύρω από την πολιτιστική εργασία Τι δυσκολεύει την έρευνα; Ασταθής επαγγελματική ταυτότητα, έλλειψη επίσημων κριτηρίων συμπερίληψης στους πολιτιστικούς κλάδους Μεγάλη κινητικότητα μεταξύ αγορών, μεγάλη ετερογένεια εντός της ίδιας αγοράς

Χαρακτηριστικά της πολιτιστικής εργασίας Τι γνωρίζουμε από τις μέχρι τώρα έρευνες; Ο μέσος εργαζόμενος είναι νέος/α, με υψηλή μόρφωση Αγαπά αυτό που κάνει (love labour) και διακατέχεται από το αίσθημα ότι είναι «προορισμένος/η» για αυτό (calling) Κυριαρχούν άτυπες μορφές απασχόλησης (αυτοαπασχόληση, παράλληλη/περιστασιακή απασχόληση), χαμηλές αμοιβές, έλλειψη ασφάλισης και στοιχειωδών παροχών Υπάρxουν υψηλότερα εμπόδια εισόδου και δυσκολίες εξέλιξης για γυναίκες, μέλη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων κλπ. Υπάρχει έντονο αίσθημα επισφάλειας (precarity) και τάση αυτό-εκμετάλλευσης (self-exploitation) Οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να ισορροπήσουν την προσωπική με την επαγγελματική τους ζωή

Χαρακτηριστικά της πολιτιστικής εργασίας Τι δεν έχουμε καταφέρει να εξηγήσουμε: Γιατί ενώ δεν έχουν ικανοποιητικές απολαβές, σε σχέση με την επένδυση σε γνώση που έχουν κάνει και εξακολουθούν να κάνουν, επιμένουν; Γιατί δουλεύουν ακόμα και όταν δεν πληρώνονται και γιατί, κατά κανόνα, δουλεύουν πολύ σκληρότερα από αυτό που οι απολαβές τους θα δικαιολογούσαν; Γιατί ενώ βιώνουν υψηλό βαθμό κινδύνου δεν επιλέγουν σταθερές συνεργασίες και πιο τυπικές μορφές απασχόλησης, ακόμα και αν έχουν αυτή την ευκαιρία;

Η ιστορία του Sergei Polunin (The Dancer): Πώς είναι να φτάνεις στην κορυφή του κόσμου στα 21 σου και να τα παρατάς…

Working Dancers: Όταν οι χορευτές βγαίνουν στον δρόμο για να διεκδικήσουν τα εργασιακά τους δικαιώματα Ραντεβού στο σινεμά…