Από Κατερίνα Ονουφρίου Στ΄2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Παρουσίαση Εφαρμογών Ρομποτικής στην Ιατρική
Αναδυόμενη Κατασκευή και Ολοκλήρωση Συστημάτων
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Παρουσίαση Εργοστάσιο κατασκευής αυτοκίνητων και μηχανήματα Ρομποτικής
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα - Αξιοποίηση της Έρευνας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΑΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ROBOT! Πολλοί θα αρανωτιέστε τι είναι τα ρομπότ....τα ρομπότ είναι μια μηχανική συσκευή η οποία μπορεί να δράσει κάτω από τον απ’ευθείας έλεγχο ενός ανθρώπου.
Τεχνολογικές Ενότητες
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ & ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΤΥ, Π.Ι. Αγγ. Λεκάτου.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Β-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ 2
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΠΑΡΑΓΩΓΗ 5η Διάλεξη.
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥΣ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Ερευνητική Ομάδα Α’ Λυκείου Ανδριανή Αθανασοπούλου Βασίλης Γεωργόπουλος Γιάννης Ζολώτας Χρήστος Ιατρού Γιώργος Μαλλίρης Γιώργος Χατζηπαναγιώτης.
ΕΠΑ.Σ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΕΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΩΝ C.N.C
Ρομποτική – Ηλεκτρική Κιθάρα
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ Σιούτης Δημήτρης Σταύρου Παναγιώτα Τασιάνη Φλωρεντία
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΜΟ
Ρομποτική στην ιατρική
Διαστημική τεχνολογία
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
ΤΑ ΡΟΜΠΟΤ & οι ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥΣ
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Οργάνωςη και Διοίκηςη Βιομηχανικών Επιχειρήςεων
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΤΟΜΕΑΣ Μαριλένα Ωραιοπούλου Β 5 β Ο ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΟΥ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η δουλειά των ονείρων μου…
ΣΠΥΡΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ’2
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δίνει τον ορισμό του βιομηχανικού ρομπότ.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Τι είναι ρομπότ Λένη Πολυμνίου.
Τι είναι ρομπότ Χριστιάνα Ζορπίδου.
Από Άντρεα Χαραλάμπους Στ΄2
Ρομποτική και πληροφορίες…
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΟΝΟΥΦΡΙΑ ΠΟΛΥΜΝΙΟΥ.
Ρομποτική Ηλίας και Παναγιώτης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από Κατερίνα Ονουφρίου Στ΄2 Ρομποτική Από Κατερίνα Ονουφρίου Στ΄2

Ρομποτική είναι…. Ο όρος ρομπότ πρωτοεμφανίζεται σε ένα θεατρικό έργο επιστημονικής φαντασίας του Τσέχου συγγραφέα Κάρελ Τσάπεκ το 1921 και προέρχεται από τη σλαβική λέξη robota που σημαίνει εργασία. Η αυτοματοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας στις βιομηχανίες μαζικής παραγωγής αντικαθιστά τους ανθρώπους με εξειδικευμένες μηχανές που εκτελούν μια προκαθορισμένη σειρά κατεργασιών στα προϊόντα που παράγονται. Στόχος της αυτοματοποίησης, η οποία γίνεται εφικτή με την ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας τον 20ό αιώνα, είναι η αυξημένη παραγωγικότητα, η βελτιωμένη ποιότητα, η αύξηση του κέρδους των επιχειρήσεων αλλά και η ελεγξιμότητα των μέσων παραγωγής.

Ρομποτική επίσης είναι... Το 1961 κατασκευάζεται και τίθεται σε λειτουργία το πρώτο βιομηχανικό ρομπότ. Σύμφωνα με έναν ευρέως αποδεκτό ορισμό, χρονολογούμενο από το 1980, ένα βιομηχανικό ρομπότ είναι μια επαναπρογραμματιζόμενη μηχανή σχεδιασμένη να μετακινεί αντικείμενα, εργαλεία ή διατάξεις μέσω μιας ποικιλίας προγραμματιζόμενων κινήσεων, για την εκτέλεση εργασιών. Ο ορισμός αυτός αντανακλά την τρέχουσα χρήση των ρομπότ στη βιομηχανία, η οποία αποτελεί έναν αναπτυγμένο και ώριμο τομέα εφαρμογής της ρομποτικής τεχνολογίας και των προϊόντων της. Τυπικές εφαρμογές τους στη βιομηχανία περιλαμβάνουν τη φόρτωση - εκφόρτωση προϊόντων τη βαφή την κοπή κ.τ.λ. Άλλοι τομείς εφαρμογής της ρομποτικής τεχνολογίας είναι η εξερεύνηση του διαστήματος, η ιατρική, οι αγροτικές εφαρμογές, η έρευνα και διάσωση κ.τ.λ. Η ρομποτική τεχνολογία στους τομείς αυτούς, παρά την ύπαρξη πρωτοτύπων, είναι ακόμη σε πρωταρχικό στάδιο. Τα αίτια για το γεγονός αυτό μπορούν να αναζητηθούν στην έλλειψη βαθύτερης κατανόησης των μηχανισμών ελέγχου που επιτρέπουν στον άνθρωπο να χειρίζεται επιδέξια μια ποικιλία αντικειμένων στην καθημερινότητά του. Για παράδειγμα, ο επιτυχής χειρισμός ενός ποτηριού αποτελεί μια καθημερινή ενέργεια ενός ανθρώπου, χωρίς ο ίδιος να είναι σε θέση να εξηγήσει τις λεπτομέρειες και την αλληλουχία των ενεργειών που είχαν ως αποτέλεσμα την επιτυχή έκβαση της δράσης του. Η ερευνητική δραστηριότητα για την προαγωγή της επιστήμης και της τεχνολογίας σ αυτόν τον τομέα είναι, επομένως, ιδιαίτερα έντονη.