Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
MARIE CURIE  Project about Project  Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας  Team 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Advertisements

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Η προοπτική εξέλιξης των προγραμμάτων Ηλεκτρονικής Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα Συμεών Δ. Ρετάλης & Γ. Κορρές ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ.
ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΗ ΟΡΩΝ… Computer science or computing science (CS) is the study of the theoretical foundations of information and computation It.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism) Διασυνδέοντας θεωρητικά πλαίσια (Connectivity and networking)
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
SCIENCE EDUCATION Οργάνωση εξωσχολικών επισκέψεων/δράσεων Άννα Σπύρτου Άννα Σπύρτου.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Θεωρίες Μάθησης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Εξόρυξη γνώσης Εισαγωγή
Industry Led Software Development Cluster of Thessaloniki
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Ποιότητα Λογισμικού Διαχείρισης Ποιότητας & Ποιοτικού Ελέγχου
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Εισαγωγή στην Πληροφορική και στην διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων
Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ, Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
Development of sample e-Hoop content
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Σεμινάρια Πληροφορικής
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
Study in Holland: open to international minds
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ «Το βίαιο έγκλημα στον 21ο αιώνα» 13 – 14 ΙΑΝ Τίτλος εισήγησης: «Η συμβολή των εγκεφαλικών δυσλειτουργιών.
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ - Δρ. Αναστασοπουλος Ηλίας
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΘΕΜΑ ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ.
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
17/2/2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (2) Ενότητα A1.1 β Ο Δάσκαλος.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Πληροφορικής Α.Π.Θ. Παρουσίαση της Κατεύθυνσης ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 13 Φεβρουαρίου 2019 9

Περιεχόμενο Στόχοι της παρουσίασης: Να μάθουμε ΤΙ είναι η Κατεύθυνση Π.Σ. ΠΟΙΕΣ γνώσεις θα αποκτήσετε ΠΩΣ θα τις αποκτήσετε ΓΙΑΤΙ θα τις αποκτήσετε

ΤΙ είναι η Κατεύθυνση Π.Σ. ?

Χαρακτηριστικά ενός Π.Σ. Οι κυριότεροι τύποι ΠΣ διέπονται από τις αρχές της Τεχνολογίας Λογισμικού, «χτίζονται» πάνω σε πλατφόρμες Λειτουργικών Συστημάτων (ή πλέον & του Παγκόσμιου Ιστού), περιλαμβάνουν συστήματα Βάσεων Δεδομένων, διαθέτουν λογισμικό (ευφυούς) Εξόρυξης & Διαχείρισης Γνώσης και (Στατιστικής) Ανάλυσης πληροφορίας, και απαιτούνται αποδοτικοί και αποτελεσματικοί Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων.

Η Κατεύθυνση: εργαστήρια & μέλη ΔΕΠ Π.Σ. ΤΟΜΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΓΝΩΣΗΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΥ “Εργαστήριο Τεχνολογίας Λογισμικού & Ευφυών Συστημάτων” “Εργαστήριο Επιστήμης Δεδομένων και Ιστού” Ι. Βλαχάβας (Καθηγητής) Α. Βακάλη (Καθηγήτρια) Ι. Μανωλόπουλος (Καθηγητής) Ν. Βασιλειάδης (Αν. Καθηγητής) Α. Ν. Παπαδόπουλος (Αν. Καθηγητής) Γ. Τσουμάκας (Επ. Καθηγητής) Δ. Βράκας (Επ. Καθηγητής) Α. Γούναρης (Επ. Καθηγητής) Κ. Τσίχλας (Επ. Καθηγητής) ΤΟΜΕΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ, ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΩΝ “Εργαστήριο Λογισμικού και Διαδραστικών Τεχνολογιών» «Εργαστήριο Στατιστικής, Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Ηλεκτρονικής Φυσικής» Ε. Αγγελής (Καθηγητής) Ι. Σταμέλος (Καθηγητής) Π. Κατσαρός (Επ. Καθηγητής)

Ερευνητικές / Εκπαιδευτικές Περιοχές Παγκόσμιος Ιστός Μηχανική Μάθηση & Εξόρυξη Γνώσης Τεχνολογία Λογισμικού Διαχείριση Δεδομένων Δομές, Αλγόριθμοι & Πολυπλοκότητα Στατιστική στα Πληροφοριακά Συστήματα Μεγάλα Δεδομένα Τεχνητή Νοημοσύνη & Ευφυή Συστήματα

ΠΟΙΕΣ γνώσεις θα αποκτήσετε ?

Γνώσεις που θα Αποκτήσετε Με μια ματιά Σχεδίαση αποδοτικών Αλγορίθμων, που αποτελούν τη βάση κάθε Πληροφοριακού Συστήματος. Επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης. Ανάλυση, Σχεδίαση και Ανάπτυξη λογισμικού σε διαφορετικά περιβάλλοντα με διαφορετικές Γλώσσες Προγραμματισμού. Επαφή με τεχνολογίες και μεθόδους επεξεργασίας και ανάλυσης Μεγάλων Δεδομένων (big data). Παγκόσμιος Ιστός, Μηχανές Αναζήτησης, Κατανεμημένη Επεξεργασία. Τεχνητή Νοημοσύνη, Διαχείριση Γνώσης, Σημασιολογική Πληροφορία. Γενικά, θα εκπαιδευτείτε σε αντικείμενα που ζητούνται στην αγορά εργασίας και στην έρευνα και μάλιστα με αυξητικές τάσεις: data science, software engineering, data engineering, κλπ.

θα αποκτηθούν οι γνώσεις ΠΩΣ θα αποκτηθούν οι γνώσεις ?

Μαθήματα Κατεύθυνσης Δεν υπάρχουν υποχρεωτικά μαθήματα. Επιλέγετε τουλάχιστον 10 από τα 17 που είναι διαθέσιμα στην Κατεύθυνση Π.Σ. 6ο εξάμηνο Θεωρία & Συστήματα Λήψης Αποφάσεων, Υπολογιστική Λογική & Λογικός Προγραμματισμός, Κατανεμημένα & Διαδικτυακά Συστήματα, Τεχνολογία Βάσεων Δεδομένων, Ανάλυση Πληροφοριακών Συστημάτων, Θεωρία & Αλγόριθμοι Γράφων, Τεχνικές Δόμησης Δεδομένων, Κινητά Δίκτυα & Ανάπτυξη Mobile Εφαρμογών 7ο εξάμηνο Πληροφοριακά Συστήματα Παγκόσμιου Ιστού, Συστήματα Γνώσης, Αποθήκες και Εξόρυξη Δεδομένων, Προγραμματισμός Ταυτοχρονισμού & Ασφάλεια Λογισμικού, Ανάκτηση Πληροφορίας, Διακριτά Μαθηματικά ΙΙ, Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων 8ο εξάμηνο Επιχειρησιακή Έρευνα & Επιχειρηματική Ευφυία, Υπολογιστική Γεωμετρία

Γενικές Επιλογές Εφαρμοσμένα Μαθηματικά ΙΙ (6ο) Βελτιστοποίηση (6ο και 8ο ) Θεμελιώσεις Κρυπτογραφίας (6ο) Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα (7ο) Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία (7ο)

Συναφή Μαθήματα Κορμού Εισαγωγή στην Πληροφορική Βασικές Αρχές Προγραμματισμού Διακριτά Μαθηματικά Πιθανότητες & Στατιστική Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Δομές Δεδομένων Θεωρία Υπολογισμού Βάσεις Δεδομένων Τεχνολογία Λογισμικού Λειτουργικά Συστήματα Τεχνητή Νοημοσύνη Αλγόριθμοι Σχεδίαση Γλωσσών Προγραμματισμού

Ανάπτυξη Λογισμικού: γλώσσες Περίπου τα μισά μαθήματα έχουν σχέση με τον Προγραμματισμό (υποχρεωτικές εργασίες). Θα συναντήσετε τις ακόλουθες Γλώσσες Προγραμματισμού:

Ανάπτυξη Λογισμικού: πλατφόρμες

Ανάλυση (Ερευνητικού) Πτυχιακή Εργασία Μελέτη Σύγχρονης Βιβλιογραφίας (state-of-the-art) Ανάλυση (Ερευνητικού) Προβλήματος Ανάπτυξη Λογισμικού Στόχοι Πτυχιακής Εργασίας Τεχνικές Επίλυσης του Προβλήματος Πειραματική Μελέτη Δεν υπάρχουν καθαρά βιβλιογραφικές πτυχιακές εργασίες στην κατεύθυνση. Όλα τα θέματα περιλαμβάνουν υλοποίηση. Δημοσίευση

Συνέχιση Σπουδών Στο Τμήμα Σπουδές αλλού στην Ελλάδα & στο εξωτερικό Επιστήμη Δεδομένων και Παγκόσμιου Ιστού Τεχνητή Νοημοσύνη Διαδραστικές Τεχνολογίες Υλικού και Λογισμικού ΔΠΜΣ «Πληροφορική & Διοίκηση» ΠΡΟΜΕΣΙΠ «Ιατρική Πληροφορική» Σπουδές αλλού στην Ελλάδα & στο εξωτερικό Έρευνα Διδακτορικό Ερευνητικά προγράμματα

Ενδεικτικές Διακρίσεις Φοιτητών Διάκριση ομάδας iGEM Thessaloniki στον παγκόσμιο διαγωνισμό Συνθετικής Βιολογίας Igem 2018 Το άρθρο του διδάκτορα Εμμανουήλ Ρήγα, του καθηγητή Νικόλαου Βασιλειάδη του Τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ, και του καθηγητή Sarvapali Ramchurn του University of Southampton διακρίθηκε από τον εκδοτικό οίκο Elsevier ως υποδειγματική εργασία μέσα από ένα δημοσιογραφικό άρθρο με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της έρευνας με θετικές περιβαλλοντολογικές-κοινωνικές επιπτώσεις. Η εμπλοκή των φοιτητών σε έργα open source στο πλαίσιο των μαθημάτων Τεχνολογίας Λογισμικού και Ανάλυσης Πληροφοριακών Συστημάτων (διδάσκων κ. Ι. Σταμέλος) επιλέχθηκε από το ευρωπαϊκό δίκτυο VISIR ως μία από τις 23 περίπτωσεις που προτείνονται στην Ευρ.Ένωση ως παραδείγματα μικρο-καινοτομίας στην εκπαίδευση. ανάμεσα σε άλλες 120 ανάλογες περιπτώσεις

Στοιχεία Αποτίμησης Έρευνα σε 157 απόφοιτους από τέλος του 2013 ως 3/2015 Παρακάτω στοιχεία μόνο για τα ΠΣ: Μέση διάρκεια σπουδών στα ΠΣ 5.98 έτη (μέσος τμήματος 6.8 έτη) με διάμεσο 5 έτη (διάμεσος τμήματος 6 έτη) Κατανομή βαθμών πτυχίου στα ΠΣ: 16.2% [5-6.5], 59.5% [6.5- 7.5], 16.2% [7.5-8.5], 8.1% [8.5-10] Η αντίστοιχη κατανομή στο σύνολο τμήματος είναι: 25.7% [5- 6.5], 56.4% [6.5-7.5], 13.6% [7.5-8.5], 4.3% [8.5-10]

Στοιχεία Αποτίμησης Σε σχετική ερώτηση που εκφράζει ικανοποίηση από το Τμήμα στα ΠΣ το 93.3% εκφράστηκε θετικά (αντίστοιχο ποσοστό Τμήματος 92.3%) Σε ερώτηση που εκφράζει την ικανοποίηση από την κατεύθυνση στα ΠΣ το 100% απάντησε θετικά (αντίστοιχο ποσοστό Τμήματος 88.5%)

Στοιχεία Αποτίμησης Ενδεικτικά σχόλια αποφοίτων: Η κατεύθυνση των πληροφοριακών συστημάτων είναι μια σωστά δομημένη κατεύθυνση με ενδιαφέροντα μαθήματα και αρκετό βαθμό δυσκολίας που δίνει τα απαραίτητα εφόδια είτε για την εισαγωγή στην αγορά εργασίας είτε τη συνέχιση των σπουδών. Η κατεύθυνση εμβαθύνει γνώσεις σε θέματα web, databases, ΑΙ και software engineering που είναι χρήσιμα στη αγορά εργασίας. Η κατεύθυνση Πληροφοριακά Συστήματα έχει τους καλύτερους καθηγητές από όλες τις κατευθύνσεις και το αντικείμενο της είναι το πιο ενδιαφέρον και σχετικό με την επιστήμη της πληροφορικής από τις άλλες κατευθύνσεις. Οι καθηγητές και τα μαθήματα είναι πολύ αξιόλογα. Θα σύστηνα την κατεύθυνση διότι 1) είναι η πιο σωστή εξειδίκευση που μπορείς να επιλέξεις στη σχολή 2) το αντικείμενο της σχετίζεται άμεσα με προβλήματα των επιχειρήσεων της αγοράς 3) υπάρχουν πολλές προοπτικές για το μέλλον. Ήταν η μόνη κατεύθυνση που το πρόγραμμα της περιείχε ουσιώδη και πρακτικά μαθήματα είτε πάνω σε αλγορίθμους είτε πάνω σε άλλα πεδία της πληροφορικής, τα οποία έχουν σχέση με την επικαιρότητα. Αν και θεωρείται δύσκολη η κατεύθυνση των Π.Σ., η εμβάθυνση στις έννοιες και τεχνολογίες αποτελεί εφόδιο για την μελλοντική επαγγελματική εξέλιξη του φοιτητή. Γιατί είναι η πιο δύσκολη από θέματα εργασιών και ύλης αλλά αξίζει τον κόπο γιατί μαθαίνεις αληθινά προγραμματισμό.

ΓΙΑΤΙ οι γνώσεις αυτές είναι σημαντικές ?

Data Science (από Wikipedia) “Data science, also known as data-driven science, is an interdisciplinary field about scientific methods, processes and systems to extract knowledge or insights from data in various forms, either structured or unstructured, similar to Knowledge Discovery in Databases (KDD). Data science is a "concept to unify statistics, data analysis and their related methods" in order to "understand and analyze actual phenomena" with data. It employs techniques and theories drawn from many fields within the broad areas of mathematics, statistics, information science, and computer science, in particular from the subdomains of machine learning, classification, cluster analysis, data mining, databases, and visualization. Turing award winner Jim Gray imagined data science as a "fourth paradigm" of science (empirical, theoretical, computational and now data-driven) and asserted that "everything about science is changing because of the impact of information technology" and the data deluge.”

Forbes: Τα 50 Καλύτερα Επαγγέλματα του 2017 Among the top 50 (jobs), data scientist ranked first, with a median base salary of $110,000. A data scientist organizes, analyzes and interprets data, and it’s becoming a more widely accessible profession. “Five years ago, most data scientists were Ph.D. statisticians,” says Chamberlain. “Today, most people with a bachelor’s degree who know how to code and have some business skills can get a job as a data scientist.” (http://www.forbes.com)

Βραβεία Turing: WordCloud Τίτλων

Καλή σταδιοδρομία ! ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΛΑ ! Τελικά ρε ποιά κατεύθυνση διάλεξες ? Πληροφοριακά Συστήματα Κι εσύ? ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΛΑ !