Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή»,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 1 Διαμόρφωση στρατηγικού πλαισίου Έρευνας Τεχνολογικής Ανάπτυξης και.
Advertisements

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ Ευρωπαϊκής Ένωσης για Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία
Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο ΕΚΤ Διευκόλυνση της πρόσβασης των νέων στην αγορά εργασίας: Τάσεις και προκλήσεις για το σχεδιασμό αποτελεσματικών παρεμβάσεων.
Φιλτρα & ισοσταθμιστές
Φιλίτσα Κωττίδη dpsd03020 general info •Clear Lemon Fanta Sprite •Γερμανία 1961 ΗΠΑ •Lemon + Lime = Lymon •Target group νεανικό κοινό hip hop αγορά Φιλίτσα.
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Ανταλλαγή Γνώσεων Αξιοποίηση Έρευνας Επιχειρείν και Επιχειρηματικότητα Follow us on &
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Πορεία.
Ο ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020: Η Ελληνική & Ευρωπαϊκή Εμπειρία των Ακαδημαϊκών – Ερευνητικών Δικτύων Τηλεματικής Βασίλης Μάγκλαρης Καθηγητής.
Entrepreneurship in educational system.European prospects and projection in the Greek reality Ημερίδα του E.K.Π.Α Αθήνα, 21 Μαϊου 2007 Κώστας Κατσόγιαννος.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
MINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTSMINISTRY OF EDUCATION AND RELIGIOUS AFFAIRS, CULTURE AND SPORTS Athens, 30 April 2013 Πορεία.
«Η εκπαίδευση στην Επιχειρηματικότητα βασική προϋπόθεση για την ανανέωση του επιχειρηματικού ιστού της ελληνικής οικονομίας» Γιάννης Καλογήρου, Καθηγητής.
4ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων
ΗΥ231 – Εισαγωγή στην Ηλεκτρονική
Γιώργος Μαυρομμάτης.  Στο σημερινό μάθημα θα εξετάσουμε τις πραγματικότητες της διεθνούς μετανάστευσης ιδωμένες υπό τη σκοπιά της Ελλάδας. Πως η Ελλάδα.
Μετανάστευση και πολιτική, σύνορα και ταυτότητες
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Βασίλης Γαλάνης Φυσικός, MSc στις Επιστήμες της Αγωγής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Aντώνιος Γ. Περδικάρης Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ04) Ιονίων Νήσων.
Έρευνα και καινοτόμος επιχειρηματικότητα: Η νέα προσέγγιση και το ΕΣΠΑ
Αναγκαιότητα επανεκκίνησης της ελληνικής οικονομίας: Ο ρόλος του αναπτυξιακού νόμου Λόης Λαμπριανίδης ΓΓ Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων, Υπουργείο.
 Μια μεγάλη ομάδα ασθενών με εγκεφαλικό είναι και οι ασθενείς με βλάβη του δεξιού ημισφαιρίου.  Ήπια προβλήματα:  Προβλήματα κατονομασίας  Κατανόηση.
ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ Ζ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΝΕΥΡΟΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Μεθοδολογία επιμόρφωσης δραστηριότητα ενότητας 8 επιμόρφωσης επιμορφωτών β' επιπέδου στις Τ.Π.Ε Κωνσταντίνα Ματσούκα Φιλόλογος.
Κβαντική Οπτική και Lasers Ενότητα 5: Lasers Κωνσταντίνος Σιμσερίδης Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Φυσικής.
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Ι Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης ΤΕΙ Λάρισας.
Παιχνιδοκεντρική Μάθηση
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑ Τρύφων Μαυροπαλιάς
Αρδευτική Μηχανική Ενότητα 5: Μικροάρδευση ΥΣΑ
Ανάπτυξη Μοντέλων Διακριτών Συστημάτων Μέρος Α
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μετανάστευση και ανάπτυξη
Συστήματα Επικοινωνιών
ΕΘΙΣΜΟΣ.
Περιεχόμενα Εισαγωγή στο Σύστημα Δυναμικής Προσομοίωσης (Simulink),
Τσιμικλής Γεώργιος Πανταζής Κωνσταντίνος
Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία Αρχές Γενικής Διδακτικής
Ι. Το φαινόμενο της μετανάστευσης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκείου Διδακτική προσέγγιση της ενότητας H μετανάστευση Ν. Μιμιλίδου Σχ. σύμβουλος Κοινωνιολόγων.
«Έρευνα- Καινοτομία: Ο ρόλος του μελετητικού-συμβουλευτικού κλάδου στην αλυσίδα παραγωγής και αξιοποίησης της γνώσης" Γιάννης Καλογήρου, Καθηγητής Τεχνολογικής.
fMRI: περιορισμοί Block design:
Γιώργος Παυλικάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04
Τεχνολογία Προηγμένων Ψηφιακών Κυκλωμάτων & Συστημάτων (10ο εξάμηνο)
Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑΣ γ.γ Ε.Ε.Κ.Ε
ΠΟΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Μάθημα 2ο 2017/2018
Οικονομία και Ενέργεια - το ρεύμα της εποχής
AgRP POMC CART NTS = Nucleus tractus solitarius.
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οι υδατάνθρακες βιοσυντίθενται στα πράσινα φυτά από CO2 και H2O παρουσία ηλιακής ακτινοβολίας με τη φωτοσύνθεση.
43η Γενική Συνέλευση Θεσσαλονίκη, 21 Μαΐου 2018 Πεπραγμένα 2017.
Συμβολή Κινητών Επικοινωνιών στην παγκόσμια οικονομία 4,2% του Παγκόσμιου ΑΕΠ
نارسایی قلب شوک کاردیوژنیک ادم قلبی ریوی افیوژن پریکارد تامپوناد قلبی
Δομικά και λειτουργικά στοιχεία της διδασκαλίας
Η ματιά των Μελετητών Εμπειρία από την εφαρμογή του Ν.4412/2016:
سه نوع استفاده اساسي از EIT در کارهاي کلينيکي وجود دارد.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ : ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ – Β’ ΚΥΚΛΟΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Ευρωπαϊκή Πολιτική για τη Γνώση
ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
B R A I N Διαφορές μεταξύ αριστερού και δεξιού ημισφαιρίου
Reduced Network Dynamics on Functional MRI Signals Cognitive Impairment in Multiple Sclerosis Cognitively impaired participants with MS showed a less dynamic.
Four of 10 Young Adults Who Had Insurance Through Their Parent’s Employer While in High School Lost or Had to Switch Insurance After High School; Almost.
Liver function test abnormalities after traumatic brain injury: is hepato-biliary ultrasound a sensitive diagnostic tool?  F. Sanfilippo, T. Veenith,
ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ
Effect of TWEAK on NF-κB pathway activation in astrocytes, neurons, and microglia. Effect of TWEAK on NF-κB pathway activation in astrocytes, neurons,
A, Brain MR images showing typical findings in spontaneous intracranial hypotension with a coronal T2-weighted image showing subdural fluid collections;
THEIR MONEY vs. YOUR SWEAT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή», Σχ. έτος 2018-2019, ΚΔ΄ Σύνοδος, 2018-2019 ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ Κατηγορίες θεμάτων Λ. Πόλκας

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ «O ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» «Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» «ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ» «ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ» «ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2: ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2: ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 1. «ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ & ΣΧΟΛΕΙΟ» 2. «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» 3. «ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ: ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ» 4. «Ο ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3: ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 1. «ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» 2. «ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΧΑΡΑ, ΑΝ...» 3. «ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ» 4. «ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» 5. «ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 1. «“ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ” ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» 2. «ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» 3. «Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 5: ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ 1. «ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΗΜΕΡΑ - Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ - ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ» 2. «ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 6: ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ 1. «ΕΦΗΒΕΙΑ» 2. «Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ» 3. «ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΦΗΒΩΝ» 4. «ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 7: ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΗΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΦΗΒΩΝ 1. «ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ» 2. «ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ» 3. «ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ» 4. «“ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ”» 5. «“ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ”»

Παρατηρήσεις Εξειδίκευση των θεματικών κατηγοριών Σύνδεσή τους με συγκεκριμένες σχολικές συνθήκες και νοηματοδοτήσεις Εστίαση στην προοπτική των ανθρωπινών δικαιωμάτων.

Αναζήτηση σχέσεων και νοηματοδοτήσεων Μεταξύ των μαθητριών /ών, της διοίκησης του σχολείου, των εκπαιδευτικών, των γονέων, της τοπικής κοινότητας και της κοινωνίας Μεταξύ των μαθητριών /ών, της διοίκησης του σχολείου, των εκπαιδευτικών, των γονέων και της τοπικής κοινότητας Μεταξύ των μαθητριών /ών, της διοίκησης του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των γονέων Μεταξύ των μαθητριών /ών, της διοίκησης του σχολείου και των εκπαιδευτικών Μεταξύ των μαθητριών /ών και της διοίκησης του σχολείου Μεταξύ των μαθητριών /ών

Βήματα δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή», Σχ. έτος 2018-2019, ΚΔ΄ Σύνοδος, 2018-2019 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Κατηγορίες θεμάτων Λ. Πόλκας

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1: “BRAIN DRAIN” «ΑΠΟ ΤΟ "BRAIN DRAIN" ΣΤΟ "BRAIN GAIN"» «ΦΥΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ» «"BRAINDRAIN": Η ΕΠΑΧΘΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ 1. «"ΕΛΛΑΔΑ 2021:ΤΟ ΝΕΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ"» 2. «ΟΙ ΒΙΩΣΙΜΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 1. «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ»

Παρατηρήσεις Επέκταση και σύνδεση των θεματικών κατηγοριών με συγκεκριμένες σχολικές συνθήκες και νοηματοδοτήσεις Λειτουργικές δαπάνες σχολείων / χορηγίες Εκπαιδευτικό προσωπικό Υποστηρικτικές εκπαιδευτικές δομές Σχολική διαρροή Υγεία – σίτιση μαθητριών /ών Ψυχοκοινωνικές αντιξοότητες Μάθηση-ψυχαγωγία.

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Συναντήσεις διαλόγου μεταξύ των εμπλεκόμενων στη σχολική διαδικασία μερών

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Δράσεις (πολιτιστικές / επιμορφωτικές) μέσα στο σχολείο

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Επαφές με άλλα σχολεία για συνεργασία

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Έρευνες πεδίου

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Προσκλήσεις ειδικών

Βήμα 6 (Φεβρουάριος) Βγαίνουμε έξω! Επισκέψεις…

Καλό δρόμο…