ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
Advertisements

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δ.Παπαχρήστος Ιανουάριος 2016 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού.
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας (Βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, Βιβλιοθήκες, Εργαστηριακές - Αναλυτικές τεχνικές, Έρευνα – Πειραματισμός,
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
Χρήση Κειμενογράφου & Μέγεθος Εργασίας Το μέγεθος της εργασίας θα πρέπει να προσεγγίζει τον προκαθορισμένο αριθμό λέξεων, με μια απόκλιση ± 15%. Δηλαδή,
Τεκμηριωμένη Λήψη Κλινικής Απόφασης Ενότητα 10: Συγγραφή επιστημονικής εργασίας – Μέρος 3 ο Κλαίρη Γουρουντή, PhD Τμήμα Μαιευτικής Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΥΠΟΚΛΥΣΜΟΣ Είναι η εισαγωγή διαλύματος στο έντερο από το ορθό με καθετήρα (σωλήνα αερίων) ή ρύγχος.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Πρελορέντζου Μαρία (21128) 8 ος Παιδικός Σταθμός Δήμου Ελληνικού- Αργυρούπολης ( 25η οδός, πλατεία Αγίας Τριάδας )
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος Αποτελεί μια συνοπτική και δομημένη παρουσίαση του προφίλ του υποψηφίου. Απευθύνεται συνήθως στο Διευθυντή προσωπικού και.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Η αξιολόγηση της ψυχικής υγείας 1/2
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας Έκθεση 2008
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
Στόχος Να υπάρχει ποικιλία στην τροφή για
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Περιεχόμενα ΕΙΔΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΑ)
Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις
ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΠΘ
Διάταση Διάταση είναι η θεραπευτική τεχνική η οποία έχει ως στόχο να αυξήσει το εύρος της κίνησης μέσω της επιμήκυνσης των παθολογικά βραχυμένων δομών.
Υπολογισμός ροής χορήγησης ενδοφλέβιων διαλυμάτων
Η θεωρητική βάση της εργασίας με την οικογένεια 1/2
Η μεθοδολογία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΟΥΡΟΠΟΙΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Δραστηριότητες αφήγησης
Κίνηση Παθητική (δεν υπάρχει εκούσια μυϊκή σύσπαση) Απλή παθητική.
Μετουσίωση Πρωτεϊνών Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Νέας Σμύρνης
Δραστηριότητα: Οι μαθητές σε ομάδες να ταξινομήσουν χημικές ενώσεων με βάση τη διάλυση τους στο νερό και τη μέτρηση της αγωγιμότητας των διαλυμάτων που.
Διδακτική Εργαστηριακών Μαθημάτων
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Δράμα Επιμέλεια: Λαφαζάνη Πολυχρονία
Διατροφή γυναίκας, παιδιού
Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Υ Ν Ε Δ Ρ Ι Ο “ Η συμβουλευτική σταδιοδρομίας στη μεταμοντέρνα εποχή: έρευνα και συμβουλευτική πρακτική” 23 & 24 Νοεμβρίου.
Μέτρηση όγκου Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Κανόνες βιβλιογραφικών αναφορών ΑΡΑ
Κινησιοθεραπεία (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή Δρ. Ευθυμία Ζέρβα, MSc, PhD
Δ.Παπαχρήστος Οκτώβριος 2017
2.2.1– Μείγματα.
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
Σύσταση και Ανάλυση Γλευκών και Οίνων (Θ)
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ - ΕΜΒΑΔΟΥ – ΟΓΚΟΥ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 5) Ηλ. Μαυροματίδης.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΔΙΑΦΥΓΗΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 4η: Κριτική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Η φροντίδα του άρρωστου παιδιού
Daniel C. Harris, ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΤΟΜΟΣ Ι, ΠΕΚ 2009
ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΠΘ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Οἱ Συμβολισμοί τοῦ Μυστηρίου του Γάμου
Λιθογραφία – Όφσετ (Θ) Ενότητα 9: Καινοτομίες στις τεχνολογίες όφσετ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ “Γίνε φίλος με το φύλο σου”
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Συγγραφική ομάδα πχ. Κωνσταντίνος Παπακώστας1, Ειρήνη Παπαδοπούλου2
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Partalidou Xanthi, PhD Candidate, MSc, BSc.
Η Ελλάδα κατά την πρώιμη ψυχροπολεμική περίοδο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΜΕΝΟΥΣ…. ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΡΑΒΒΑ, ΕΠΙΚΟΥΡΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ MA, PhD Social Anthropology, Goldsmiths, University of London ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΙΕ, ΔΠΘ

Ακαδημαϊκή εργασία: Περί τίνος πρόκειται; Ακαδημαϊκή εργασία: Περί τίνος πρόκειται; Η εργασία είναι ένα κείμενο που διαπραγματεύεται ένα ζήτημα με ένα συγκεκριμένο τρόπο! Ο συγκεκριμένος τρόπος συνίσταται σε συγκεκριμένα δομικά, μορφολογικά στοιχεία αλλά και σε αυτό που ονομάζεται ‘ακαδημαϊκή γραφή’

Έμφαση πρέπει να δοθεί… στη δομή στο περιεχόμενο

Όσον αφορά τη δομή αυτή είναι πάντα τριμερής (λίγο σχολικό αλλά…αποτελεσματικό): εισαγωγή, κυρίως μέρος συμπεράσματα

Το κυρίως μέρος: Πρόκειται για την απάντηση των τιθέντων ερωτημάτων. Η απάντηση αυτή βασίζεται στα ακόλουθα: α) την παράθεση του θεωρητικού πλαισίου, δηλαδή του προβληματισμού βάσει του οποίου θα απαντηθούν τα ερωτήματα β) την απάντηση των ερωτημάτων

Στα συμπεράσματα εντάσσονται: Τα κύρια σημεία των συλλογισμών και Οι απαντήσεις που δόθηκαν στα ερωτήματα της εισαγωγής

Σχετικά με το περιεχόμενο Εξαρτάται κάθε φορά από το ζητούμενο ή τα ζητούμενα του θέματος. Συνήθως τίθεται ένα ερώτημα ή μια υπόθεση προς διερεύνηση. Το ερώτημα ή η υπόθεση απαντώνται μέσα από εργαλεία ανάλυσης ή ερμηνείας που καθορίζουν και τη μέθοδο Το ερώτημα ή η υπόθεση της εργασίας πρέπει να διατυπώνονται στην εισαγωγή, ενώ τα εργαλεία ανάλυσης ή ερμηνείας και η μέθοδος στο κυρίως μέρος.

Πριν αρχίσω να γράφω… Καταγράψτε τι καταλαβαίνετε από την εκφώνηση του θέματος Αν το θέμα της εργασίας δεν είναι διατυπωμένο με μορφή ερωτήματος/των ξαναδιατυπώστε το σε αυτή τη μορφή Καταγράψτε το τι γνωρίζετε σχετικά με το θέμα Καταγράψτε το τι πρέπει να μάθετε για το θέμα Καταγράψτε το θεωρητικό πλαίσιο Γράψτε με τη μορφή σημειώσεων, τις ιδέες σας Δώστε μορφή στις σημειώσεις σας καταγράφοντας τις ιδέες σε μορφή δένδρου (σχηματοποιήστε τις) Ιεραρχήστε τις ιδέες σας

Σχετικά με την ανάπτυξη και παρουσίαση του κυρίως μέρους της εργασίας: Διατυπώστε τα επιχειρήματά σας με λογικά έγκυρο τρόπο, αναπτύσσοντας τους συλλογισμούς από πρόταση σε πρόταση, παράγραφο σε παράγραφο, ενότητα σε ενότητα με λογική σειρά (λογική, επαγωγική συλλογιστική) Χρησιμοποιήστε απλές και σαφείς προτάσεις, αποφεύγοντας τις μακροσκελείς προτάσεις και παραγράφους, Προσοχή στην ορθογραφία και το συντακτικό, Μην ξεχνάτε τις σωστές παραπομπές

Ύφος και γλώσσα του κειμένου Αποφύγετε τη χρήση του α΄ ενικού προσώπου, όταν γράφετε. Όπου είναι απαραίτητο, μπορείτε να καταφύγετε στο α΄ πληθυντικό, π.χ. ‘Στη συνέχεια της μελέτης μας, θα επιχειρήσουμε…’ Προτιμότεροι όμως είναι άλλοι συντακτικοί τύποι και κυρίως η παθητική και απρόσωπη σύνταξη: π.χ. ‘Η παρούσα μελέτη θίγει ζητήματα όπως…’, ή π.χ. ‘Στη μελέτη αυτή επιχειρείται μία νέα προσέγγιση…’

Στο τέλος της εργασίας καλό είναι να υπάρχει ο αριθμός των λέξεων Το κείμενο! Γραμματοσειρά: Times New Roman Μέγεθος γραμματοσειράς: 12 Διάστιχο: 1,5 διάστημα Αρίθμηση σελίδων: Κεφαλίδα - δεξιά Στοίχιση κειμένου: Πλήρης Να μην ξεχάσω: Στην πρώτη σελίδα αναγράφεται πάντα ο τίτλος της εργασίας και το όνομα, εξάμηνο κτλ Στο τέλος της εργασίας καλό είναι να υπάρχει ο αριθμός των λέξεων

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ! ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ Οποιαδήποτε παραπομπή στις πηγές γίνεται μέσα σε ένα επιστημονικό κείμενο, συνοδεύεται απαραιτήτως από το όνομα του συγγραφέα και τη χρονολογία δημοσίευσης του συγκεκριμένου κειμένου. Οι βιβλιογραφικές παραπομπές σημειώνονται μέσα σε παρένθεση και, εκτός από το όνομα του συγγραφέα και την χρονολογία έκδοσης, μπορεί να περιλαμβάνουν και τον αριθμό της σελίδας αναφοράς της πηγής σύμφωνα με τους κανόνες που παραθέτουμε στη συνέχεια:

Να θυμάστε! Δεν μπορούν να υπάρχουν βιβλιογραφικές αναφορές στο τέλος της εργασίας, αν στο κείμενο της εργασίας δεν υπάρχουν παραπομπές! Οι βιβλιογραφικές αναφορές στο τέλος της εργασίας αφορούν μόνο τις βιβλιογραφικές παραπομπές που έχουν γίνει στο κείμενο!

Βιβλιογραφικές αναφορές… Βιβλία: Επώνυμο συγγραφέα, Αρχικά του μικρού ονόματος του. (Χρόνος έκδοσης). Τίτλος βιβλίου. Τόπος έκδοσης: Εκδοτικός οίκος. Παράδειγμα: Πιαζέ, Ζ. (1988). Η ψυχολογία της νοημοσύνης. Αθήνα: Καστανιώτης. Hallahan, D.P. & Kauffman, J.M. (1982). Exceptional children (2nd ed.).

Βιβλιογραφικές αναφορές… Κείμενα από συλλογικό τόμο: Επώνυμο συγγραφέα, Αρχικά του μικρού ονόματος του. (Χρόνος έκδοσης). Τίτλος κειμένου. Στο: Επώνυμο συγγραφέων, Αρχικά των μικρών ονομάτων τους, Τίτλος βιβλίου, Σελίδα(-ες). Τόπος Έκδοσης: Εκδοτικός οίκος. Παραδείγματα: Βέλτσος, Γ. (1988). Εξουσία και τηλεόραση. Στο: Κ. Ναυρίδης, Γ. Δημητρακόπουλος, & Γ. Πασχαλίδης (επιμ.), Τηλεόραση και επικοινωνία (σελ. 117-124). Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής. Κόκκος, Α. (1999). Συζήτηση για τη χρήση του Η/Υ ως μέσου διδασκαλίας. Στο: Α. Κόκκος, Α. Λιοναράκης, & Χ. Ματραλής, Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Το εκπαιδευτικό υλικό και οι νέες τεχνολογίες (σελ. 365-404), τόμος Γ΄, Πάτρα: ΕΑΠ.

Βιβλιογραφικές αναφορές… Άρθρα: Επώνυμο συγγραφέα, Αρχικά του μικρού ονόματος του. (Χρόνος έκδοσης). Τίτλος άρθρου. Τίτλος περιοδικού, Τόμος, Σελίδα(-ες). Παράδειγμα: Καραγιάννης, Κ. (1994). Η παιδαγωγική του σύγχρονου κόσμου. Επιθεώρηση Αγωγής, 48, 75-102.

Βιβλιογραφικές αναφορές… Αναφορές από το διαδίκτυο: Επώνυμο συγγραφέα, Αρχικά του μικρού ονόματος του. (Ημερομηνία συγγραφής της εργασίας, εφόσον αναφέρεται). Τίτλος της εργασίας. [πρωτόκολλο και διεύθυνση] [διαδρομή] (ημερομηνία επίσκεψης-πρόσβασης στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή δικτυακό τόπο). Παραδείγματα: Degelman, D. & Harris, M.L. (2000). APA style essentials. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Vanguard University, Department of Psychology: http://www.vanguard.edu/psychology/index.cfm?doc_id=796&nbsp (18/5/2000). VandenBos, G., Knapp, S. & Doe, J. (2001). Role of reference elements in the selection of resources by psychology undergraduates. Journal of Bibliographic Research, 5, 117-123. Διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο: http://jbr.org/articles.html (13/9/2001). Nielsen, M.E. (n.d.). Notable people in psychology of religion. Διαθέσιμο στον δικτυακό τόπο: http://www.psywww.com/psyrelig/psyrelpr.htm (3/8/2001).