Παρουσίαση από [Όνομα]

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Advertisements

Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Στρατηγική Προώθησης.
Support.ebsco.com Αναζήτηση Business Source στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ICAP A.E. - Ερευνών & Επενδύσεων Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία της Kompass Request For Quotation (RFQ) Δωρεάν πρωτοποριακή υπηρεσία.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Microsoft ® Lync ™ 2010 Εκπαίδευση για Πληρεξούσιους.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Σχέδιο επαγγελματικού έργου Όνομα παρουσιαστή | Όνομα εταιρείας.
Εκπαιδευτικό μάθημα Διεξαγωγή Προηγμένης αναζήτησης στο EBSCOhost Μοναδικό πεδίο εύρεσης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Προώθηση / Επικοινωνία
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εταιρική Αποστολή Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Δ ι α χ ε ί ρ ι σ η Έ ρ γ ο υ P r o j e c t M a n a g e m e n t
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Επιχειρηματικό σχέδιο
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No 7: Μέθοδοι αναγνώρισης της αγοράς και προσδιορισμού.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση από [Όνομα] Εκπαίδευση πωλήσεων Παρουσίαση από [Όνομα]

Επισκόπηση εταιρείας Καθήκοντα θέσεων εργασίας Μήνυμα εταιρείας Ανταγωνιστές

Καθήκοντα θέσεων εργασίας Κατανοήστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Προωθήστε τις πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών σας. Πετύχετε και υπερβείτε τον καθορισμένο σας στόχο πωλήσεων. Εκπροσωπήστε την εταιρεία στην αγορά με επαγγελματικό τρόπο.

Μήνυμα εταιρείας Ποιοι είμαστε; Ποιες είναι οι βασικές μας αξίες; Ο χώρος δραστηριοποίησής μας στην αγορά και το προφίλ μας Ποιες είναι οι βασικές μας αξίες; Η δήλωση αποστολής μας Τι κάνουμε; Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας Τι ξεχωριστό προσφέρουμε; Η υπεραξία που προτείνουμε

Ανταγωνιστές Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας; Τι κάνουν; Τι ξεχωριστό προσφέρουν;

Διαδικασία πωλήσεων Αναζήτηση και δημιουργία υποψήφιων πελατών Σχεδιασμός κλήσεων πωλήσεων Συναντήσεις Παρακολούθηση μετά την κλήση Τεκμηρίωση Παρουσίαση Έγκριση

Αναζήτηση και δημιουργία υποψήφιων πελατών Προσδιορίστε την τρέχουσα βάση πελατών. Προσδιορίστε και κατατάξτε τους δυνητικούς πελάτες. Προγραμματίστε τις κλήσεις πωλήσεων.

Σχεδιασμός κλήσεων πωλήσεων Αναζητήστε εταιρεία εντοπισμού δυνητικών πελατών. Προσδιορίστε το κοινό. Προσδιορίστε την υποστήριξη πριν την πώληση (για παράδειγμα, μηχανικοί). Σχεδιάστε την ατζέντα συναντήσεων. Καλέστε και επιβεβαιώστε τη συνάντηση εκ των προτέρων.

Συναντήσεις Κάντε τις συστάσεις. Προσδιορίστε και, στη συνέχεια, επιβεβαιώστε τους στόχους του δυνητικού πελάτη. Προσδιορίστε τους δικούς σας στόχους σας. Εξετάστε την επιχειρηματική ανάγκη. Εντοπίστε τους συμβαλλόμενους παράγοντες. Παρουσιάστε πιθανές λύσεις. Επιτύχετε συναίνεση (εφαρμογή, μη εφαρμογή, περαιτέρω διερεύνηση).

Παρακολούθηση μετά την κλήση Στείλτε συνοπτικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή επιστολή στον δυνητικό πελάτη και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε τηλεφωνικά. Ευχαριστείστε τον δυνητικό πελάτη για τη συνάντηση. Ανακεφαλαιώστε τη συνάντηση. Εξετάστε τα επόμενα βήματα που συμφωνείτε. Δηλώστε τις μελλοντικές προθέσεις. Ειδοποιήστε τους κατάλληλους εσωτερικούς πόρους (για παράδειγμα, μηχανικός) για βοήθεια στα επόμενα βήματα. Ενημερώστε το σύστημα ή το αρχείο λογαριασμού. Ενημερώστε τα δεδομένα λογαριασμού pipeline.

Τεκμηρίωση Προετοιμάστε τα κατάλληλα έγγραφα. Αναθεωρήστε τα έγγραφα με τον δυνητικό πελάτη.

Παρουσίαση Παραδώστε τα τελικά έγγραφα. Υποβάλετε την πρόταση. Αιτηθείτε την πώληση.

Έγκριση Υπογράψτε τα έγγραφα. Κλείστε την πώληση.