ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρωί ανοιξιάτικης μέρας σε μια συνοικία της Αθήνας …
Advertisements

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
 Ο ρόλος της διατροφής στην καθημερινή ζωή και την άσκηση.  Τι ιδιαίτερες ανάγκες έχετε.  Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στη διατροφή και την άσκηση.
ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής ΑΣΚΗΣΗ 8 Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής Σκοπός είναι.
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΥ ΧΡΥΣΗ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εφοδιαστικών αλυσίδων οστρακοειδών και ανάλυση βασικών παραμέτρων/κινδύνων Υπεύθυνος καθηγητής:
1 Ορμή Ώθηση Σχέσεις ώθησης-ορμής Διατήρηση της ορμής Κρούσεις.
Δρ Θρασύβουλος Μανιός Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Αρδεύσεις – Στραγγίσεις.
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑΝΘΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝ ΜΕΛΟΣ ΔΕΠ: ΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΣΤΥΛΙΑΝΟΥ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΒΑΡΥΤΗΤΑ (ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ) Ζουμπουρτικούδη Ελένη Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ.
Φυσική Β΄ Λυκείου Άσκηση 1 (άσκηση 4, εργ. οδ. Α΄ Λυκείου)
ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής
Εισηγητής: δρ. Χρήστος Λεμονάκης
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Αερισμός θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Project για την κολύμβηση για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ατόμων
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
ΧΠΕ - ΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΤΟ MS PROJECT
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Παίζω – Μαθαίνω – Αποφασίζω
Φυσική A’ Λυκείου ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ Δύναμη και Επιτάχυνση Επιταχυνσιόμετρο
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
Κεκλιμένο Επίπεδο Και Τριβή
Μελέτη Στροφικής Κίνησης Στερεού Σώματος
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
Ο άνθρωπος πάντα αισθανόταν εγκλωβισμένος στη γη…
Διαφορές μάζας - βάρους
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Άσκηση 4 (7η Άσκηση εργαστηριακού οδηγού) Β Γυμνασίου
Ανεμοπιέσεις και φορτία θερμοκηπίων
ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
Αυτοματισμοί κινητήρων
DataStudio ένα πρόγραμμα
‘’ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ’’
Συνέντευξη με μια ομάδα μαθητών
1η άσκηση Α.Δ.Μ.Ε. Σώμα ρίχνεται κατακόρυφα προς τα πάνω με ταχύτητα Uo=60m/s. Να βρείτε: α)το μέγιστο ύψος που θα φτάσει το σώμα β)το ύψος στο οποίο η.
Άσκηση 3 Σώμα μάζας m=2kg ηρεμεί σε οριζόντιο επίπεδο. Κάποια στιγμή ασκούνται ταυτόχρονα στο σώμα δύο δυνάμεις F1=10N και F2=5N, όπως φαίνεται στο σχήμα.
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
σκέψεις από τη διδακτική μας εμπειρία
Ώθηση δύναμης – Μεταβολή Ορμής
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
5. Προσδιορισμός της έντασης της βαρύτητας με τη βοήθεια του απλού εκκρεμούς 13/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Равномерно убрзано праволинијско кретање
ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ HOOK Εργαστηριακή άσκηση 7
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Ελαστικές και μη ελαστικές κρούσεις Αρχή διατήρησης της ορμής
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Υπολογισμός της σταθεράς του ελατηρίου
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
1ος νΟμος του ΝεΥτωνα Αν η συνισταμένη των δυνάμεων που ασκούνται σε ένα σώμα είναι ίση με μηδέν (ΣF=0N) τότε το σώμα ή θα ηρεμεί (υ=0) ΣF= 0 F υ=0 B.
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Λίγα (ακόμα) για τον 2ο Νόμο (και τον 1ο και τον 3ο)
(Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής)
Έργο δύναμης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΣΚΗΣΗ 4: Θεμελιώδης Νόμος της Μηχανικής Σκοπός είναι η πειραματική επαλήθευση του Θεμελιώδη Νόμου της Μηχανικής F=mα. Αυτό θα γίνει με τη Γραφική Ανάλυση των πειραματικών αποτελεσμάτων που θα προκύψουν από μια ομάδα φοιτητών. Σε ένα σώμα σταθερής μάζας m1 κάθε φοιτητής μέλος της ομάδας θα ασκήσει διαφορετική δύναμη F1 και θα υπολογίσει το μέτρο της αντίστοιχης επιτάχυνσης α με τη βοήθεια του DataStudio Στη συνέχεια θα γίνει η γραφική παράσταση των τιμών (F, α) που βρήκαν όλοι οι φοιτητές της ομάδας. Αν τα σημεία που προκύπτουν δίνουν ευθεία γραμμή τότε επαληθεύεται ο νόμος. Σημαντική παρατήρηση: Επειδή m2 <<m1 δεχόμαστε F1=W2

Διάταξη Στη φωτογραφία βλέπουμε τη τράπεζα κίνησης. Τον αισθητήρα κίνησης που μετρά την ταχύτητα του σώματος.  Το σώμα m1- αμαξίδιο του οποίου θα μετρήσω την επιτάχυνση Την τροχαλία και το σώμα m2 που τραβά το αμαξίδιο μέσω του νήματος. και τον Η/Υ με το πρόγραμμα Data Studio για την επεξεργασία των μετρήσεων. Για κάθε άσκηση που χρησιμοποιώ το Data Studio έχει γίνει προ-ρύθμιση του προγράμματος να παίρνει τις μετρήσεις που θέλω και όπως θέλω. Η/Υ- Data Studio Τροχαλία Τράπεζα κίνησης Σώμα m1 Αισθητήρας κίνησης Σώμα m2

Το πείραμα Κάθε μέλος παίρνει και μία μάζα m2 την οποία ζυγίζει. Π.χ. m2 = 6,87g = 6,8710-3 kg Με g=9,81m/s2 υπολογίζει το αντίστοιχο βάρος W2=m2g = 6,8710-3 kg 9,81m/s2 =0,0674 N Επειδή m2 <<m1 δεχόμαστε F1=W2 Άρα F1= W2=0,0674N Έτσι βρίσκει κάθε μέλος την δύναμη F1 που θα εφαρμόσει στο σώμα m1

Το πείραμα Ανοίγω τώρα το αρχείο του Data Studio που αντιστοιχεί στην άσκηση 4. Το MAGOS_4 3 4

Το πείραμα Στην οθόνη βλέπω τους άξονες της γραφικής παράστασης της ταχύτητας σε σχέση με το χρόνο.

Το πείραμα Ρυθμίζουμε με τα ποδαράκια τη τράπεζα κίνησης να είναι οριζόντια Τοποθετούμε το αμαξίδιο 20cm περίπου από τον αισθητήρα κίνησης. Δένουμε στη μια άκρη νήματος το αμαξίδιο και στην άλλη άκρη τη μάζα m2 Πατάμε το Start στην οθόνη και αμέσως αφήνουμε το αμαξίδιο. Λίγο πριν φτάσει στην τροχαλία πατάμε το Stop.

Το πείραμα Στην οθόνη βλέπω τη γραφική παράσταση της ταχύτητας  του αμαξιδίου σε σχέση με το χρόνο

Μέτρηση της επιτάχυνσης α από τη γραφική παράσταση Στο διάγραμμα της ταχύτητας απλώνουμε το κομμάτι της γραφικής παράστασης που μας ενδιαφέρει σε όλο το χώρο των αξόνων. Μαρκάρω τα σημεία και φτιάχνω την καλύτερη ευθεία επιλέγοντας Fit - Lineαr Fit Η κλίση της (Slope) μου δίνει το μέτρο της επιτάχυνσης α. Άρα: α=0,281m/s2 Έτσι βρίσκει κάθε μέλος της ομάδας την επιτάχυνση που θα αποκτήσει το σώμα δύναμη m1

Με βάση τον πίνακα κάνει τη γραφική παράσταση α=f(F) Μετρήσεις ομάδας Βρήκαμε προηγούμενα για F1 = 0,0674N, α1=0,281m/s2 . Αυτό κάνει κάθε μέλος της ομάδας και δίνει το ζεύγος αυτό των μετρήσεων στον υπεύθυνο της ομάδας. Ο υπεύθυνος της ομάδας μαζεύει όλα τα ζεύγη των απαντήσεων που προέκυψαν, και τα καταχωρεί στον παρακάτω πίνακα: α/α (μελών ομάδας) α(m/s2) F(N) 1 2 3 4 5 Με βάση τον πίνακα κάνει τη γραφική παράσταση α=f(F) Αν τα σημεία που προκύπτουν δίνουν ευθεία γραμμή τότε επαληθεύεται ο νόμος.