Boosting Online cross-border Sales of Shoes

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Advertisements

Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Ξένη Ορολογία Ενότητα 6: Working Capital Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ασφάλιση Πιστώσεων και Πληροφοριακά Συστήματα Μάκης Τζέης Atradius Credit Insurance NV Hellenic Branch The Evolution of Insurance. Παρασκευή, 27 Μαρτίου,
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Γιώργος Μαυρομμάτης Δια - εθνική πολιτική οικονομία.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Διδακτική της Πληροφορικής Εισαγωγή στις βασικές έννοιες 2016.
24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Εναρμόνιση Εθνικών Στρατηγικών με τις 10 Αρχές του Global Compact και διαμόρφωση Ενιαίου Πλαισίου Δημοσιοποίησης Πληροφοριών.
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Στρατηγική Διοίκηση και ο Επιχειρηματίας
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Υποστηρίζω την άποψη μου επιχειρηματολογώντας
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Παγκοσμιοποίηση μύθος ή πραγματικότητα
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
MANUAL Χρήσης Υπηρεσίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Expression Home All In One Inkjet Printers
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
Children with visual disability in the digital environment
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Study in Holland: open to international minds
All In One Inkjet Printers
All In One Inkjet Printers
All In One Inkjet Printers
Networking for Energy Efficiency
Βάλια Τόλιου, Registry Manager for Greece
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Boosting Online cross-border Sales of Shoes

Στρατηγικές διαδικτυακών πωλήσεων (O1/A3) Δεδομένα: O1/A1 – Τεκμηρίωση O1/A2 – Eπικύρωση των αναγκών O1/A3 – Μεθοδολογία εκπαίδευσης Online αναφορές καταναλωτών, κυρίως για τον τομέα της λιανικής Αποτελέσματα: Επτά (7) ψηφιακές στρατηγικές για τη δυναμική μιας ποικιλίας υπηρεσιών, διαθέσιμων σε μια εικονική, online «χωρίς σύνορα» κοινότητα με πελάτες σε διαφορετικές τοποθεσίες

O1/A2 – Οι ανάγκες των επαγγελματιών της Υποδηματοποιίας Shoe configuration tool, Provision of environmental information in shoe card Η φάση ανάλυσης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πρόγραμμα BOOST4Shoes θα πρέπει να επικεντρωθεί κυρίως σε δεξιότητες που καλύπτουν: Ανάλυση αναγκών Παραγγελία Επικοινωνία Πληρωμές Προβολή Παράδοση Συνολική εξυπηρέτηση Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Email Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics)

O1/A3 – Online Ορισμός στρατηγικών Στρατηγικές Χρησιμοποιείστε το κινητό Προωθείστε Επιτύχετε το "C«-Commerce Συμπεριφορά κατά τη παράδοση Υπηρετείστε και Προστατεύστε Προσοχή στη λεπτομέρεια Ορίστε τα δεδομένα σας Ordering Payments Communication Delivery Promotion 7 στρατηγικές συνολικά. Όλες οι στρατηγικές θα κατανεμηθούν σε δράσεις που καλύπτουν και τις 6 περιοχές του κύκλου ζωής του ηλεκτρονικού εμπορίου (Παραγγελία, Πληρωμή, Παράδοση, Επικοινωνία Συνολική υπηρεσία, Προώθηση). Εδώ βλέπουμε ποιος είναι ο κύριος τομέας κάθε στρατηγικής. Ordering Go Mobile: targets to enhance the overall buying service. Moreover, the related technology can be used to provide additional benefits and address different needs. Attention to detail: Refers to overall service provision and may comprise specific delivery options, communication, etc. Communication Achieve “C”-Commerce: This refers to customer oriented e-Commerce and can be achieved via 4 Steps. Payment Serve & Protect: Online shopping will continue to be an increasing global trend. Yet, the biggest barrier is the fear of potential fraud or identity theft. This fear still keeps millions of consumers from buying goods or services online. Delivery Attitude to deliver: International deliveries opening up markets outside of the country is now viewed by many as the holy grail due to the fact that, in a recession, this initiative has generated significant revenue to retailers. Promotion Promote: If an e-Commerce website is not promoted, customers won't be able to find it. A variety of free and paid advertising methods are available online for this purpose. Mine you data: Refers to employing business analytics for extracting useful information from all data available in order to increase sales and grow.

O1/A3 – Online Ορισμός στρατηγικών Χρησιμοποιείστε το κινητό: στοχεύει στην ενίσχυση της συνολικής υπηρεσίας αγοράς. Επιπλέον, η σχετική τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή πρόσθετων οφελών και την αντιμετώπιση διαφορετικών αναγκών. Προωθείστε: Αν δεν προωθηθεί ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες δεν θα μπορούν να το βρουν. Μια ποικιλία ελεύθερων και αμειβόμενων διαφημιστικών μεθόδων είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο για το σκοπό αυτό. Επιτύχετε το "C«-Commerce: Αυτό αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο που είναι προσανατολισμένο στον πελάτη και μπορεί να επιτευχθεί μέσω 4 βημάτων.. Συμπεριφορά κατά τη παράδοση: Οι διεθνείς παραδόσεις που ανοίγουν αγορές στο εξωτερικό θεωρούνται τώρα από πολλούς ως to “Iερό Δισκοπότηρο» λόγω του γεγονότος ότι σε μια ύφεση αυτή η πρωτοβουλία έχει δημιουργήσει σημαντικά έσοδα στους λιανοπωλητές. Υπηρετείστε και προστατεύστε: Οι ηλεκτρονικές αγορές θα συνεχίσουν να είναι μια αυξανόμενη παγκόσμια τάση. Ωστόσο, το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι ο φόβος πιθανής απάτης ή κλοπής ταυτότητας. Αυτός ο φόβος εξακολουθεί να κρατά εκατομμύρια καταναλωτές μακριά από την αγορά αγαθών ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Προσοχή στη λεπτομέρεια: Αναφέρεται στη συνολική παροχή υπηρεσιών και μπορεί να περιλαμβάνει συγκεκριμένες επιλογές παράδοσης, επικοινωνία κ.λπ. Ορίστε τα δεδομένα σας: Αναφέρεται στην χρήση επιχειρηματικών αναλυτικών στοιχείων για την εξαγωγή χρήσιμων πληροφοριών από όλα τα διαθέσιμα δεδομένα προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις και να αναπτυχθούν.

O1/A4 - Λίστα ενεργειών (I) Ο κύκλος ζωής του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελείται από 6 κύριους τομείς. Αυτές θα είναι οι ενότητες του προγράμματος Διαχείρισης Διαδικτυακών Πωλήσεων (OSM) και οι ενέργειες θα ανήκουν σε αυτές τις ενότητες: Παραγγελία Πληρωμή Παράδοση Επικοινωνία Συνολική εξυπηρέτηση Προώθηση (μάρκετινγκ)

O1/A4 - Λίστα ενεργειών (II) Online reputation O1/A4 - Λίστα ενεργειών (II) Κάθε ενότητα θα περιλαμβάνει λογικές ενέργειες σχεδιασμένες για τη βελτίωση των επιδόσεων που σχετίζονται με την περιοχή που καλύπτεται από την ενότητα. Οι επόμενες ενέργειες θα δείξουν ποιες ενέργειες θα καλύψουμε ανά ενότητα ... Ordering: Any activity or tool that could help/guide the customer to complete the ordering , (Utilisation of user profiles and order history information, customer reviews, product comparison features, Search tools (search box functionality), Shopping cart features (selecting and amending orders), Related product suggestions, Order progress, Shoe configuration tool, information about shoe stock, Provision of environmental information in shoe card Payment: How the payment will be completed and how safe are the data transmitted. Provision of popular payment methods, Securing online transactions, Focusing on credit cards for cross-border e-Commerce, Being mobile-ready Communication: How easy the costumer gets feedback on the product or the services. (Toll-free customer service numbers, Monitoring and responding via social media, Provision of delivery details via instant messaging, Rescheduling delivery via instant messaging, live chat) Delivery: (Order tracking, Delivery rearranging, Returning Policy, Special delivery instructions, carrier information and evaluation, Delivery options, Customs charges information, address look up) Overall Service: (detailed information before check out, After sales support, Guarantee, consumer reviews, product demos, Gift wrapping, m-Commerce and tablets, images quality, alternate product views, ERP and CRM integration) Promotion: (Promotional techniques, social media, Email Marketing, Newsletters, SEO principles, Paid Listing Ads, website and consumer analytics) Rich online experience

O1/A4 - Λίστα ενεργειών (III) - Παραγγελία Παραγγε-λία Προφίλ χρηστών Εργαλείο προσδιορισμού νούμερου Πληροφορίες προϊόντος (υλικό, προέλευση, περιβαλλοντικά θέματα κλπ) Συγκρίσεις προϊόντων Πληροφορίες αποθεμάτων Εργαλείο προσαρμογής Κουτί αναζήτησης Ευκολία επιλογής και τροποποίησης παραγγελιών Προτάσεις προϊόντων Πρόοδος της παραγγελίας High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος

O1/A4 – Λίστα Ενεργειών(IV) - Πληρωμές Ασφάλεια Δημοφιλείς μέθοδοι πληρωμής Δυνατότητα χρήσης κινητού High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(V) - Επικοινωνία Λεπτομέρειες παράδοσης και επαναπρογραμματισμός παράδοσης μέσω SMS Τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών Live chat Παρακολούθηση & ανταπόκριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενοςαντίκτυπος

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(V) - Παράδοση Επιλογές παρακολούθησης παραγγελιών Πολιτική επιστροφών Αξιολόγηση υπηρεσίας παράδοσης Επαναδιάταξη αποστολής Πληροφορίες σχετικά με τα τελωνειακά τέλη Αναζήτηση διεθνούς διεύθυνσης Παροχή ειδικών οδηγιών παράδοσης Πληροφορίες μεταφορέα Επιλογές παράδοσης High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος Special delivery instructions: provide special delivery instructions normally related to timing, places and calendar recurrences. Delivery Options: Additional and more specific delivery options can help customer customise the collection of the good purchased in accordance to his own availability. This service can be also provided with telephone contacts/mail. (Saturday, delivery deadline, same day, after 18:00, delivery slots, order splitting, delivery to lockers)

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VI) - Προώθηση PPC εργαλεία Aναλυτικά στοιχεία ιστοσελίδας και καταναλωτών Τεχνικές προώθησης Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης(SEO) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Ενημερωτικό δελτίο High Medium-High Medium Medium-Low Low Αναμενόμενος αντίκτυπος

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VII) – Συνολική εξυπηρέτηση M-commerce και tablets Πληροφορίες αποστολής στη σελίδα του προϊόντος (πριν από το check out) Συσκευασία δώρων Ποιότητα εικόνας προϊόντος Εναλλακτικές προβολές (συμπεριλαμβανομένης της επιλογής «ζουμ») Κριτικές πελατών Δείγματα προϊόντων Ενσωμάτωση ERP & CRM High Medium-High Medium Medium-Low Low Expected Impact

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(VIII) – Συμπεράσματα 44 δράσεις σε 6 ενότητες*: Παραγγελία: 10 δράσεις Πληρωμές: 4 δράσεις Παράδοση: 8 δράσεις Επικοινωνία: 5 δράσεις Συνολική εξυπηρέτηση: 10 δράσεις Προώθηση: 7 δράσεις * Υπάρχει το ενδεχόμενο να μειωθούν σε 40 περίπου Ορισμένες ενέργειες εμπεριέχονται σε κάποιο βαθμό σε όλες τις ενότητες: Δεν υπάρχει πρόβλημα, επικεντρωνόμαστε στο να τεκμηριώσουμε την εφαρμογή της δράσης σωστά και όχι να παραμείνουμε εντός των ορίων μιας ενότητας. Οι ενότητες είναι μόνο για ταξινόμηση στο πλαίσιο του OSM.

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(IX) – Προτεινόμενες προβλέψεις Οι ενέργειες έχουν ένα βασικό φίλτρο (τύπος ενέργειας): Απλές ενέργειες που μπορούν να εφαρμοστούν αμέσως χωρίς να απαιτείται επένδυση ("Γρήγορες νίκες"). Απλές ενέργειες που μπορούν να υλοποιηθούν άμεσα, αλλά απαιτούν μια επένδυση. Δράσεις που έχουν προϋποθέσεις (άλλες δράσεις πρέπει να υλοποιηθούν πρώτα), αλλά δεν απαιτούν επένδυση. Δράσεις που έχουν προαπαιτούμενα και απαιτούν επένδυση.

O1/A4 – Λίστα ενεργειών(X) – Προτεινόμενες προβλέψεις Οι ενέργειες έχουν δευτερεύοντα φίλτρα: Δεξιότητες αγγλικής γλώσσας: Βασικές / Μέτριες / Προχωρημένες Δεξιότητες ΤΠΕ: Βασικές / Μέτριες / Προχωρημένες Επίπεδο ιστότοπου: Αρχικό / Θεμελιωμένο / Προηγμένο Πιθανόν να υπάρχουν και άλλα φίλτρα αλλά πρέπει να αποτελούν μέρος του προτύπου της τεκμηρίωσης δράσης.

Πηγές Υπόδειγμα (template) για τη τεκμηρίωση των δράσεων: Excel Template με παράδειγμα πλήρως τεκμηριωμένης δράσης Παράδειγμα προηγούμενης online application από την Danmar Excel for action verification and allocation στους εταίρους