Το Προβληματικό Σύστημα Τροφίμων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

20 Ερωτήσεις ΦΤΩΧΙΑ.
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Θεματική Ενότητα: Φτώχια Βραζιλία: Παγκόσμιο Κύπελλο και Ολυμπιακοί Αγώνες γκρεμίζουν τις φαβέλας Θεματική Ενότητα: Φτώχια.
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΑΞΟΝΑΣ ΔΡΑΣΗΣ : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΘΕΜΑ : ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
1. 2 Ο καιρός τρελάθηκε! Η υπερθέρμανση του πλανήτη, για την οποία συχνά γίνεται λόγος, σημαίνει ότι ο πλανήτης μας θερμαίνεται και η μέση θερμοκρασία.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Η ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΡΚΗ & ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΛΕΣΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ Η αποψίλωση των δασών.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
1 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Χρυσοβαλάντου Μήλλιου
Βιολογικά προϊόντα..
ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ανομβρία είναι η έλλειψη βροχής.
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Η συμβουλή της ημέρας.
Το παιχνίδι της Χάρτινης σακούλας.
Συνέδριο της Κοπεγχάγης Χατζηαντωνίου Γιώργος Τριανταφύλλου Δημήτρης Γ’5.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Ας παίξουμε… Τρίλιζα Χ + 0. Another Presentation © All rights Reserved
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΝΕ ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΦΛΩΡΟΥ
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Άννα Φράνκ ΤΖΟΤΖΕΦΙΝ ΠΟΥΛ ΑΝΤΖΕΛΑ ΜΠΑΡΕΤ. Δέκα χρόνια μετά τον πόλεμο πολλοί άνθρωποι είχαν χάσει τις δουλειές και τις περιουσίες τους. Η Άννα Φρανκ ήταν.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Α. Νόμος της κινητικότητας ή προσαρμογής
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Ενότητα 10: Καμπύλες κόστους
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Παγκόσμια Περιβαλλοντική Πολιτική
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Συνέδριο για την Ισότητα
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ιονίων Νήσων
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
GHANDI Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ  ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ.
Γιατί κάθε παιδί πηγαίνει σχολείο;
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Καθηγητής Δημήτρης Γκίνογλου
ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΓΕΛΑΝΟΥ ΓΙΑΠΑΛΗ ΜΕΛΙΝΑ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Προβληματικό Σύστημα Τροφίμων Τρόφιμα Το Προβληματικό Σύστημα Τροφίμων Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13.

Tο προβληματικό σύστημα τροφίμων Θέμα της παρουσίασης αυτής είναι το προβληματικό σύστημα τροφίμων. Τι ονομάζουμε «σύστημα τροφίμων»; Σύστημα τροφίμων ονομάζουμε όλες τις διαφρετικές δουλειές και δραστηριότητες που εμπλέκονται στο πώς τρέφεται ο πληθυσμός της γης: με άλλα λόγια την καλλιέργεια, τη συγκομιδή, την επεξεργασία, τη συσκευασία, τη μεταφορά, την εμπορία, την κατανάλωση και τη διάθεση όλων των τροφίμων και των αντικειμένων που είναι σχετικά με τα τρόφιμα. Στον όρο περιλαμβάνονται, επίσης, οι νόμοι, οι κανόνες και οι κανονισμοί που σχετίζονται με τη λειτουργία του συστήματος τροφίμων. Εξαρτώμαστε από την καλή λειτουργία του συστήματος τροφών για να παρέχουμε σε όλο τον κόσμο της γης τα τρόφιμα που χρειάζονται για να τραφούν και να επιβιώσουν. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13.

Ωστόσο, το σύστημα τροφίμων δεν λειτουργεί σωστά Ωστόσο, το σύστημα τροφίμων δεν λειτουργεί σωστά. ‘Ενας στους εννιά περίπου ανθρώπους στον κόσμο δεν έχουν αρκετό φαγητό. Ο πραγματικός αριθμός μεταβάλλεται συνεχώς. Το 2011, ωστόσο, έφτασε τα 795 εκατομμύρια ανθρώπους. Στατιστικά δεδομένα από: FAO http://www.fao.org/hunger/en/ Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13.

Τι χρειάζεται να καλλιεργείτε και να τρώτε; Επομένως, ας προσπαθήσουμε να καταλάβουμε γιατί το σύστημα τροφίμων είναι προβληματικό. Το πρώτο πράγμα που ενδεχομένως ακούγεται περίεργο είναι πως 795 εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο καλλιεργούν τρόφιμα για να ζήσουν. Ας μπούμε στη θέση τους για μια στιγμή. Φανταστείτε ότι ανήκουμε κι εμείς σε αυτά τα 795 επατομμύρια. Μεγαλώνοντας σε ένα αγροτικό χωριό, οι γονείς σας, όπως και οι δικοί τους γονείς, σας έμαθαν όλα όσα έπρεπε σε σχέση με την καλλιέργεια γης. Ξυπνάτε νωρίς το πρωί και δουλεύετε πολλές ώρες, αλλά είστε περήφανοι να λέτε ότι κάνετε μια τίμια δουλειά. Το να βεβαιώνεστε ότι υπάρχουν αρκετά τρόφιμα για εσάς και την οικογένειά σας δεν είναι πάντοντε έυκολο, ωστόσο μπορείτε από οικονομικής άποψης να στέλνετε τα παιδιά σας στο σχολείο και να διασφαλίζετε την ευτυχία και την υγεία τους. Έτσι θα έπρεπε να λειτουργεί το σύστημα τροφίμων.

Χρήματα για την αγορά τροφίμων Κατάλληλος καιρός Εργαλεία, σπόροι, κ.λπ. Ως αγρότες ποια είναι τα πράγματα που χρειάζεστε για να καλλιεργήσετε τρόφιμα και να τα τρώτε; Δώστε στους νέους την ευκαιρία να απαντήσουν πριν από την παρουσίαση/ αποκάλυψη των διαφανειών. [ΚΛΙΚ] Κατάλληλος καιρός – βροχή, ήλιος σε κανονικά αναμενώμενα πλαίσια. [ΚΛΙΚ] Πόροι – Σπόροι, εργαλεία, λιπάσματα, κ.λπ. [ΚΛΙΚ] Γη – Για να καλλιεργήσετε τα τρόφιμά σας, όση περισσότερη γη έχετε, τόσα περισσότερα θα παράγετε. [ΚΛΙΚ] Χρήματα – Και αυτά τα χρειάζεστε! Γιατί: Για να πληρώσετε για το σχολείο, τα φάρμακα, το καταφύγιο και τα τρόφιμα. Καλλιεργείτε τα δικά σας τρόφιμα, ωστόσο τα πουλάτε για να κερδίσετε χρήματα για να αγοράσετε τρόφιμα για να φάτε. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13. Η γη Χρήματα για την αγορά τροφίμων 5

να καλλιεργήσετε τρόφιμα; Γιατί μπορεί να δυσκολεύεστε να καλλιεργήσετε τρόφιμα; Ωστόσο, πρόσφατα δυσκολευτήκατε να παράξετε αρκετά τρόφιμα. Δεν κερδίζετε αρκετά χρήματα, και εσείς και η οικογένειά σας δεν έχετε αρκετά για να τραφείτε. Γιατί συμβαίνει αυτό; 6

Η τιμή των τροφίμων αυξάνεται Κλιματική αλλαγή Έλλειψη επένδυσης Σκεφτείτε τι είναι αυτό που χρειάζεστε και τι σας εμποδίζει να το αποκτήσετε.   Καιρός – Ποιο είναι το εμπόδιο για τον κατάλληλο καιρό; [ΚΛΙΚ] Η κλιματική αλλαγή προκαλεί αυξημένες και ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως οι πλημμύρες και η ξηρασία.   Εργαλεία, σπόροι, κ.λπ. – Χρειάζεστε βοήθεια για να έχετε τα καλύτερα. Τι σας εμποδίζει; [ΚΛΙΚ] Η κυβέρνηση βοηθάει τις μεγάλες επιχειρήσεις και τους «εντατικούς αγρότες», αλλά δεν επενδύει στα μικρής κλίμακας αγροκτήματα. Γη – Χρειάζεστε τη γη σας, αλλά κινδυνεύετε να τη χάσετε. Γιατί; [ΚΛΙΚ] Μέσω αρπαγών γης, όπου μια μεγάλη εταιρεία αγοράζει τη γη που χρησιμοποιείτε για να καλλιεργείτε τρόφιμα. Τρόφιμα – Κερδίζετε χρήματα για να αγοράζετε τρόφιμα, αλλά αυτό γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο. Γιατί; [ΚΛΙΚ] Τα τρόφιμα γίνονται ολοένα και πιο ακριβά. To ρύζι, στη φωτογραφία στα δεξιά, δείχνει τι μπορείτε να αγοράσετε με τα χρήματά σας σε ένα χρόνο, και στα δεξιά, τι θα παίρνατε με τα ίδια χρήματα ένα χρόνο πριν. Σκεφτείτε πώς σας επηρεάζουν όλα αυτά. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13. Αρπαγή της γης Η τιμή των τροφίμων αυξάνεται

Τι μπορεί να γίνει για να βοηθήσουμε; Πολλές καμπάνιες, όπως η καμπάνια ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΤΕ της Oxfam και Μηδεν Πείνα, των Ηνωμένων Εθνών, τονίζουν ότι το παγκόσμιο σύστημα τροφίμων είναι προβληματικό. Ωστόσο, τι μπορεί να γίνει για να διορθωθεί; 8

Απαλλαγείτε από τον άνθρακα και προσαρμοστείτε Επενδύστε σε μικρότερα αγροκτήματα Κλιματική αλλαγή – Τι μπορεί να γίνει; [ΚΛΙΚ] Οι πλούσιες χώρες θα πρέπει να βοηθήσουν τις φτωχότερες να προσαρμοστούν στην κλιματική αλλαγή (φωτογραφία με τους αργότες στη Μπαγκλατές με πλωτούς κήπους για να αντιμετωπίσουν τις πλημμύρες). [ΚΛΙΚ] Επένδυση στις καλλιέργειες – Tι μπορούμε να κάνουμε για τους μεγάλους αγρότες που λαμβάνουν τόσα πολλά χρήματα και τους μικρούς που παίρνουν ελάχιστα; [ΚΛΙΚ] Οι πλούσιες χώρες, οι εταιρείες και οι διεθνείς οργανισμοί χρειάζεται να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στους αγρότες μικρής κλίμακας.   Αρπαγή γης – Τι μπορεί να γίνει; [ΚΛΙΚ] Οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει να σταματήσουν την αγορά γης που χρησιμοποιείται από τους μικρούς αγρότες. Ο λαός θα πρέπει να ενωθεί και να δηλώσει ότι αυτό δεν είναι δίκαιο. Τιμές των τροφίμων – Τι μπορεί να γίνει; [ΚΛΙΚ] Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να συνεργαστούν για να έχουν τον έλεγχο τον τιμών. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13. Σταματήστε την αρπαγή γης Σταθερότητα στην τιμή των τροφίμων

Αντιμετωπίζοντας μια δυσκολία Ενδεχομένως να σκέφτεστε ότι αυτό πάει πολύ και ότι δεν μπορούμε να λύσουμε αυτά τα προβληματα. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι όταν οι κυβενρήσεις θέλουν πραγματικά να επιλύσουν ένα πρόβλημα, μπορούν να κάνουν μεγάλες αλλαγές. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13.

Πολλές χώρες το έχουν αποδείξει αυτό Πολλές χώρες το έχουν αποδείξει αυτό. Στη Βραζιλία η αναλογία του λαού που ζει στην πείνα διπλασιάστηκε μεταξύ του 1992 και 2007. Γιατί συνέβηκε αυτό; Τελικά εξαρτάται από την κυβέρνηση και αν θα δει το πρόβλημα σοβαρά, σε συνδυασμό με ένα δυνατό κίνημα πολιτών από τους πολίτες που ζουν στη φτώχεια.   Η πρωτοβουλία της κυβέρνησης που ονομάζεται «Μηδέν Πείνα», το 2003, αποτελείτο από 50 συνδεδεμένες πρωτοβουλίες που αφορούσαν θέματα από την παραχώρηση μετρητών στις φτωχές μητέρες, μέχρι και την ειδική υποστήριξη μικρής κλίμακας παραγωγών τροφίμων. Η πρωτοβουλία «Μηδέν Πείνα» ήταν αποτέλεσμα εκστρατειών 20 χρόνιων από τους δημόσιους υπάλληλους στη Βραζιλία και άλλα κοινωνικά κινήματα και κοινοποιήσεις. Οργάνωναν καμπάνιες και προκαλούσαν το καθεστώς, εκλέγοντας πολιτικούς, όπως ο Πρόεδρος Λούλα, με όραμα την αλλαγή. Φωτογραφία, 2015: http://gmcmissing.wordpress.com/2010/10/12/the-change-maker-in-brazil/

WHAT CAN YOU DO ? Πληροφορήστε Αναμεταδώστε Επηρεάστε Τι μπορείτε να κάνετε; Μπορείτε να πληροφορήσετε: διδάξετε τους άλλους για αυτό το ζήτημα. Μπορείτε να αναμεταδώσετε: ευαισθητοποιήστε τους άλλους και σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε για να επιφέρετε την αλλαγή. Μπορείτε να επηρεάσετε: καλέστε τους χαράκτες πολιτικής (πολιτικούς, ηγέτες εταιρειών, κ.λπ.) να κάνουν αλλαγές. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα παραδείγματα δράσης στο συνοδευτικό Οδηγό Δράσης για τα Τρόφιμα (Food Action Guide), που είναι διαθέσιμος στο: www.sfyouth.eu. Φωτογραφία: Δείτε όλους τους καλλιτέχνες στη διαφάνεια 13.

Σας ευχαριστούμε! Παρακαλούμε όπως σημειωθεί ότι όλες οι φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται στην παρουσίαση αυτή παρέχονται στα εκπαιδευτικά ιδρύματα για σκοπούς χρήσης και όχι αναπαραγωγής ή επαναχρησιμοποίησης χωρίς γραπτή άδεια. Οι φωτογραφίες είναι ευγενής παραχώρηση των: Karen Robinson/ Oxfam Rajendra Shaw/ Oxfam Nguyen Quoc Thuan/ Oxfam Tom Greeenwood/Oxfam Crispin Hughes/ Oxfam EPA/STR Oxfam Novib Caroline Gluck/ Oxfam Gilvan Barreto/ Oxfam Toby Adamson/ Oxfam Jim Holmes/ Oxfam Abbie Trayler-Smith/ Oxfam Golam Rabban/ Oxfam Ng Swan Ti/ Oxfam Miguel Saavedra/ docs.xchange Tommy Trenchard/ Oxfam Adam Patterson/ Oxfam