Θρησκεία ή επιστήμη; Τι κυριαρχεί; Συνυπάρχουν και συνεχίζουν να μάχονται.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
4 ο Συνέδριο InfoCOM Green ICT 2012 Αθήνα, 17 Μαΐου 2012 «Οι Τεχνολογίες IC και η Καθαρή Ενέργεια» Δρ Γιώργος Αγερίδης Μηχανολόγος Μηχανικός Γενικός Διευθυντής.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Εγκεκριμένο Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. του ΥΠ.Ε.Π.Θ. με αρχή λειτουργίας το 2003 Επανέγκριση λειτουργίας Δικτύου το Σκοπός του Δικτύου Το Δίκτυο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Project Αειφόρο Σχολείο
EUSO 2015 ΠΑΝΕΚΦΕ 7ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή βραβείων Ίδρυμα Ευγενίδη 08/02/2015.
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών EUSO 2016 ΠΑΝΕΚΦΕ 8 ος Πανελλήνιος Εργαστηριακός Διαγωνισμός Φυσικών Επιστημών Απονομή.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ, Ph.D.. H ηθική περιλαμβάνει τις αρχές που ορίζουν το τι είναι σωστό και το τι όχι. Ως ηθική συμπεριφορά ορίζεται η επίδειξη μιας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Νίκος Μαρκάτος, Καθηγητής ΕΜΠ Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Απολογισμός σχολικού έτους & Προγραμματισμός σχολικού έτους
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων Ρόδου σήμερα
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Η σχέση θεωρίας και πράξης στην Παιδαγωγική
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Οργάνωση, Διοίκηση και Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης
ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παλιά, νέα και πολλά ζητήματα με πόλωση που παραμένουν προς συζήτηση και αμφισβήτηση

Θρησκεία ή επιστήμη; Τι κυριαρχεί; Συνυπάρχουν και συνεχίζουν να μάχονται

Δίκη των πιθήκων Το ιστορικό της δίκης ξεκινά στις 21 Μαρτίου 1925, όταν η Βουλή της Πολιτείας του Τενεσί στις ΗΠΑ ψηφίζει τον νόμο Μπάτλερ που «απαγορεύει τη διδασκαλία στα σχολεία κάθε θεωρίας που αρνείται τη θεϊκή καταγωγή του ανθρώπου και υποστηρίζει ότι ο άνθρωπος προέρχεται από κατώτερες μορφές ζωικών οργανισμών». Ο νεαρός καθηγητής βιολογίας Τζον Σκόουπς αψηφά τον νόμο και συνεχίζει να διδάσκει τους μαθητές του στο Λύκειο του Ντέιτον τη θεωρία της εξέλιξης

«Οι φετινοί Νομπελίστες Χημείας εμπνεύσθηκαν από τη δύναμη της εξέλιξης και χρησιμοποίησαν τις ίδιες αρχές - γενετική αλλαγή και επιλογή - για να αναπτύξουν πρωτεΐνες που λύνουν χημικά προβλήματα της ανθρωπότητας», αναφέρει η Σουηδική Βασιλική Ακαδημία Επιστημών σε δήλωσή της για το βραβείο

Πολλά διλήμματα και ανάγκη λήψης αποφάσεων σε μικρά και μεγάλα ζητήματα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο

Μερικά θέματα περιβάλλοντος και αντιτιθέμενων συμφερόντων και αναγκών Εκτροπή Αχελώου Διαχείριση νερών Λίμνης Πλαστήρα Ανεμογεννήτριες Μικρά υδροηλεκτρικά Αειφορία

ΚΠΕ Μουζακίου και Ενέργεια Εδώ και 20 χρόνια το ΚΠΕ υλοποιεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα και συντονίζει Δίκτυο Σχολικών Περιβαλλοντικών ομάδων που κυριαρχούν: Τα περιβαλλοντικά προβλήματα από τη χρήση των ορυκτών καυσίμων Η ανάγκη στροφής σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Η ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας Τα προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση των νέων πηγών Η ανάγκη κριτικής σκέψης, τα επιχειρήματα υπέρ και κατά, και οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων.

Βάσεις που επιθυμούμε να τεθεί η συζήτηση, αλλά αυτό εξαρτάται από όλους. Αν αμφισβητείται Και η κλιματική αλλαγή Και η εξάντληση των ορυκτών καυσίμων δεν έχει νόημα η συζήτηση. Ο διάλογος για το πόσο σημαντική είναι η κλιματική αλλαγή (μικρή ή μεγάλη) έχει νόημα. Η συζήτηση καλό είναι να συμπεριλάβει τις επιπτώσεις της εγκατάστασης και χρήσης tων αιολικών στο περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία Μεγιστοποίηση των ωφελειών και ελαχιστοποίηση των ζημιών και κινδύνων Κοινωνικές διαδικασίες. Δημοκρατία και αποκέντρωση.

Επιδιώξαμε και επιδιώκουμε να ακούγονται όλες οι απόψεις Από τη σημερινή εκδήλωση δεν θα ληφθούν αποφάσεις, αλλά θα γνωρίζουμε καλύτερα κάποια ζητήματα Σαν ΚΠΕ Μουζακίου και μετά την σημερινή εκδήλωση μπορεί να διοργανώσουμε σε συνεργασία με όσους επιθυμούν μια πιο ολοκληρωμένη εκδήλωση σε πιο συγκεκριμένα θέματα που αφορούν τα αιολικά και τις ανεμογεννήτριες.

Ευχαριστούμε Ντάνης Αντώνης