Condizionale Semplice- Composto

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Advertisements

Octavio Ocampo è famoso per i suoi molti quadri nei quali intreccia delle dettagliate e intricate immagini che contribuiscono a dar vita ad una figura.
Διασυνοριακό Παραδοσιακό Μουσικό Κουτί: Ένα έργο για τη μουσική και τον πολιτισμό Ιωάννα Παπαϊωάννου, Γεωπόνος, MSc στην Αγροτική Ανάπτυξη Σύμβουλος Έργων.
Scuola Italiana di Atene Odos Mitsaki, Atene Anno scolastico “ SCUOLA… IN FESTA” INVITO Il giorno 10 giugno 2011, dalle ore 18.00, vi.
Music: Nightengale Serenade
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
EL IMPERFECTO.  Todas las formas verbales que indican tiempo pasado están caracterizadas por el aumento, que precede a la raíz.  El aumento puede ser.
Les expressions idiomatiques IOANNA – IRA TROVA ( )
La festa di Pasqua Η γιορτή του Πάσχα ICS CALIMERA Scuola Secondaria di 1° grado Martignano Classe SECONDA AS
Πρ ῶ τοι ε ὑ ρετ ᾶ ι Ermes Omero (Telefo di Pergamo – II sec. a. C.) V sec. a. C.  Empedocle di Agrigento  Corace  Tisia.
Plutarco e historia (Nicia) 1.1 Nicia 1.5: κα ὶ τελέως ἀ ναίσθητον. ἃ ς γο ῦ ν Θουκυδίδης ἐ ξήνεγκε πράξεις κα ὶ Φίλιστος, ἐ πε ὶ παρελθε ῖ ν ο ὐ κ ἔ στι,
Chương 5: Vận chuyển xuyên hầm
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Παραδόσεις εφαρμοσμένης Δασοκομικής Μάθημα 3: Αντικείμενο, αρχές, σκοπός της Δασοκομίας Συσταδογνωσία Στέργιος Βέργος, καθηγητής Καρδίτσα, 18 Οκτωβρίου.
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 1. η προσέγγιση AI (2)
Mαθήματα 9,10 Η ήχος και το video στην τάξη Ψηφιακή Αφήγηση
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μάθημα 8 Ο Εννοιολογικός Χάρτης (Concept map) ως Εργαλείο Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων Inserire, solo in questa slide, un’immagine.
ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΡΑ –ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤ2.
MIMNERMO Μίμνερμος.
CINA: fabbrica che esporta contaminata con batteri
Εθνική επιλογή για την εφαρμογή της ΚΑΠ
Mαθήματα 9,10,11 Η ήχος και το video στην τάξη Ψηφιακή Αφήγηση
ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε. Ντίνος Μπλιάτσιος 26/09/2013.
Τα τείχη του Χάνδακα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
…..finalmente (o alla fine)
IL CARNEVALE DI VENEZIA - SU E ZO PER I PONTI DI VANEZIA
ΦεδεΡΙκο ΓκαρΘΙα ΛΟρκα
Mάθημα 7 Εργαλεία Web 2.0 Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere.
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
Το να γίνεις ευτυχισμένος
TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ-ΜΠΑΣΚΕΤ
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ Α1
Προσεγγίσεις εκπαιδευτικής τεχνολογίας: 3
Ο Οδυσσέας Ελύτης και η Γαλλία
480 π .Χ . Βιέννη, Kunsthistorisches Museum
Il Greco antico: una introduzione
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
La prima declinazione dei nomi
Prestiti linguistici e parole straniere nella lingua neogreca
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΜΟΥ
Θεόδωρος Μητράκος Τράπεζα της Ελλάδος Πάνος Τσακλόγλου
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Η ιστορία του Πέπε.
Verso la formazione del canone
IMAGINE Φαντάσου John LENNON Του Τζων Λένον
Friedrich Nietzsche «Η Γέννηση της Τραγωδίας»
Átomos, moléculas, iones
LINEE GUIDA PER COLLABORAZIONE CON OTS
EL INFINITIVO.
Είναι η ύπαρξη της αγάπης.
Cesana S., Crispiani G., Santonocito A., Spaziante G.
Ηλεκτρικά δίπολα Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε
Doggy-style epigrammatico: De gustibus non est disputandum
Μεταμορφωμένα πετρώματα
IMPERFETTO INDICATIVO
Αγαπημένο μου παιδί....
Katerina Florou National and Kapodistrian University of Athens, Greece
Συμπεράσματα για δύο διαφορετικά αναλυτικά προγράμματα
Συμπεριφορισμός Inserire, solo in questa slide, un’immagine di sfondo che sarà utilizzata per tutte le lezioni del corso. Possibilmente scegliere un’immagine.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΑΘΩΝ ΑΙΤΙΕΣ ΛΑΘΟΥΣ
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
DAL LAPBOOK ALL’IPERTESTO
Atene. Decreto sul sacerdozio e sul tempio di Atena Nike Anni 40’ o 30’ del V sec. a.C. (?) IG I3 35.
LOVE STORY Το Γαλλικό περιοδικό "Le magazine des voyages de pêche" στην 56th έκδοση του έφερε στο φως της δημοσιότητας μια απίστευτη ιστορία αγάπης.
ΔΕΗ (ΛΙΓΝΙΤΕΣ) C-553 & C-554/12 P
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Condizionale Semplice- Composto Ioanna Tyrou Facoltà di Lingua e Filologia Italiana, Università Nazionale e Kapodistriaca di Atene

Condizionale 1) Il Condizionale Presente (o semplice) si usa: per esprimersi in tono cortese Vorremmo parlare con il direttore di quest’ albergo. Per favore, potresti chiudere la finestra? per esprimere la possibilità di realizzare un’ azione Carla, potresti accompagnarmi dal medico? Stasera andrei volentieri al teatro. per manifestare un dubbio In quel caso non so se accetterei la sua proposta. Che cosa vorresti dire? per esprimere un desiderio Mi piacerebbe mangiare del risotto alla milanese questa sera a cena. Vorrei andare in Italia quest'anno.

Condizionale 2) Il Condizionale Passato (o composto) si usa: per esprimere un’ azione che non potrà più essere cambiata. Non sarei dovuto/a uscire con te. Saremmo andati al mare se non avesse piovuto. per esprimere un’ azione futura nel passato. Lo zio ha detto che sarebbe passato verso le dieci. Che altro avremmo potuto fare.

Condizionale Passato (o composto) Η χρήση του Condizionale Composto είναι η αντίστοιχη εκείνης του Condizionale Semplice (αβεβαιότητα, αμφιβολία, δυνατότητα) με τη διαφορά ότι η αναφορά σ’ όλα αυτά μετατοπίζεται στο παρελθόν. Prova! Potresti vincere! Perché non hai provato? Avresti potuto vincere ! Penso che domani verrà. Pensavo che ieri sarebbe venuto.  ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ : Το ρήμα της κύρια πρότασης να βρίσκεται σε χρόνο του παρελθόντος (imperfetto, passato prossimo, passato remoto, trapassato)

Condizionale: Semplice o Composto?