ΤΕΛΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ=ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΈΝΑ ΣΚΟΠΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Μοντέλο κατανόησης κειμένου
Advertisements

ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Μάθημα 7ο.
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Η έννοια Πρόοδος Από την Χριστίνα Καραντώνη.
Χωρίς κόπους κανένας δεν μπορεί να ευτυχίσει
Διδακτικό πλάνο μαθήματος
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΘΑΛΗΣ Ο ΜΙΛΗΣΙΟΣ Από τις μαθήτριες: Αναστασούλη Μυρσίνη Γκέκα Μαρία
Διερευνητική Μέθοδος Διδασκαλίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΊΑΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ )
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Ψυχή, Ενέργεια, Vis Vitalis, Φιλοσοφία…………Ύπαρξη ! Η μητέρα φύση και τα ‘‘παιδιά’’ της Ανιμισμός : όλα τα αντικείμενα ακόμη και τα στατικά διαθέτουν ψυχη.
O ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.
Jules Henri Poincaré Αποφθέγματα. Για το άπειρο Το θέσει άπειρο δεν υφίσταται. Αυτό που αποκαλούμε άπειρο είναι μόνο η μόνιμη δυνατότητα που έχουμε να.
1 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο πρόεδρος και η Διοικούσα Επιτροπή του ΤΕΕ / Τμήμα Βορειοανατολικού Αιγαίου, σας προσκαλούν την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2005 και ώρα 7:00 μ.μ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΊΑΣ – Α.Π.Θ
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
Εξάντας Ελλήνων Αποδείξεις, αυλικοί, αυτοκτονία, εμπειρία, επιμέλεια, επιμονή, φήμη, μονοπωλίου, μυστικών, τόλμη, υπερβολή, υπομονή, ζήλια.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Η 4 η από τις 12 Προτροπές Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων.
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Ένας φιλόσοφος του κοινού νου
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΑΡΑΠΙΤΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΛΤΣΑ ΙΩΑΝΝΑ ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΟΥΡΓΙΩΤΗΣ ΚΟΣΜΑΣ
Στατική του ανθρώπινου σώματος
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τεστ 7 /11/2011. Για να βρω τις τελικές ταχύτητες θα πρέπει να βρω τις τελικές κινητικές ενέργειες από το θεώρημα: Μεταβολή της κινητικής ενέργειας.
Μαθηματικά και καθημερινότητα
Αρχαιοελληνικές αντιλήψεις για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική Ενότητα 12: Επιστήμη και αίτια / Θεωρητικές & πρακτικές επιστήμες Στασινός Σταυριανέας Σχολή Ανθρωπιστικών & Κοινωνικών.
« Αρχαία Ελληνικά από πρωτότυπο, Γ’ Λυκείου»
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Η εκπαίδευση στην πολιτική σκέψη του Αριστοτέλη
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
Οι μεγάλες Θεωρίες Ηθικής
ΤΑ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Αριθμητικά επίθετα Τι λες να κάνουμε μια συμφωνία; Θα σου κάνω μια ερώτηση κι αν δεν απαντήσεις σωστά θα σε φάω! Λοιπόν, τα αριθμητικά επίθετα είναι επίθετα.
Οι μονοψήφιοι αριθμοί μονοί ζυγοί Κλικ για επόμενο.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Μαθηματικά κατεύθυνσης γ΄ Λυκείου Μονοτονία – Ακρότατα συνάρτησης
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Διδακτική Ενότητα 2.2 Η Κινέζικη θρησκεία.
Αριστοτέλης ( π.Χ.). Αριστοτέλης ( π.Χ.)
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
Να τηρώ και να θέτω Τάξη Πραγμάτων
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D
Τσιάμαλος Ηρακλής, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Καρδίτσας - Μαγνησίας
Μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Κυρτότητα- Σημεία καμπής -Ασύμπτωτες
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Π.Μ.Σ. ΑΫΛΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Βιω-μαθηματικά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΛΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ=ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΈΝΑ ΣΚΟΠΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΤΕΛΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ=ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΈΝΑ ΣΚΟΠΟ

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΊΝΑΙ ΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΕΙ ΣΕ ΈΝΑ ΣΤΟΧΟ ΙΕΡΑΡΧΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΆΛΛΟ ΕΊΝΑΙ Η ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ

ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ=ΟΡΘΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΡΘΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ=ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΣΗΣ ΟΔΟΥ

ΠΟΙΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ? ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ→ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ→Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΑΝ ΤΟΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ,ΑΡΑ…….→

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΟΡΘΑ,ΌΤΑΝ ΕΝΕΡΓΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ → Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ, ΤΗ ΜΕΣΗ ΟΔΟ,ΑΡΑ →ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΟΡΘΑ, ΌΤΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗ ΜΕΣΗ ΟΔΟ

ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ=ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ

Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. 2.3.4.5.6.7.8.9.10. ΤΟ 6 ΥΠΕΡΕΧΕΙ ΤΟ 2 ΚΑΤΆ 4 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ 6 ΥΠΕΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ 10 ΚΑΤΆ 4 ΠΑΛΙ ΜΟΝΑΔΕΣ. ΤΟ 6 ΛΟΙΠΟΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΜΕΣΟΝ

↓ Η ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΑΣ. ΕΊΝΑΙ Η ΠΡΟΣ ΗΜΑΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΚΡΑ. ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΑΠΌ ΤΗ ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ