ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτική Αμπαλάκης Στέλιος
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Ρητορικός όμιλος 2ου ΓΕΛ Πεύκης
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Jigsaw: Τί είναι;.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
Κριτική ανάγνωση κειμένων
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Διάλεξη 7: Από την Θεωρία στην Πράξη – Μελέτες Περίπτωσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Οι όμιλοι ρητορικής τέχνης Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου - Φοιτητών - Ενηλίκων Βάλια Λουτριανάκη Το περιεχόμενο χορηγείται με άδεια Creative Commons.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Ελληνογερμανική Αγωγή
Project.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΣΤ΄ Οι αγώνες αντιλογίας πραγματοποιήθηκαν κατά τα σχολικά έτη 2014-2015 , 2015-2016 και 2016-17 στη Στ΄ Δημοτικού των εκπαιδευτηρίων «Ελληνογερμανική Αγωγή» Κάθε χρόνο συμμετείχαν όλα τα τμήματα της Στ΄ Δημοτικού.

Στοχοι Οι μαθητές μέσα από την υλοποίηση αγώνων αντιλογίας καλούνται να αναπτύξουν δεξιότητες παραγωγής και κατανόησης προφορικού λόγου. Οι μαθητές εξασκούνται στο να ακούν και να διαλέγονται , εφαρμόζοντας τις βασικές αρχές του διαλόγου. Καλλιεργείται η όξυνση της κριτικής σκέψης και ο προβληματισμός πάνω σε επίκαιρα θέματα. Οι μαθητές αναπτύσσουν αφαιρετικές και συνθετικές ικανότητες και συνειδητοποιούν τη σημασία έρευνας και ενημέρωσης.  

ΣΤΟΧΟΙ Οι μαθητές μαθαίνουν να έχουν το θάρρος της γνώμης τους και να νιώθουν άνεση να την εκθέτουν στο κοινό. Απαλείφεται σταδιακά στους μαθητές ο «φόβος του ακροατηρίου» Δημιουργείται στους μαθητές η διάθεση να συμμετέχουν σε ένα «ζωντανό» μάθημα , βιώνοντας ουσιαστικά τη μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές εξοικειώνονται με την ομαδοσυνεργατική μέθοδο καθώς καλούνται να εργαστούν σε ομάδες , εφαρμόζοντας βασικές αρχές επικοινωνίας

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ Πριν την έναρξη της δραστηριότητας κρίνεται σκόπιμο ο εκπαιδευτικός να αφιερώσει μία διδακτική ώρα για να περιγράψει τον τρόπο διεξαγωγής της δραστηριότητας καθώς και τους κανόνες και τα κριτήρια αξιολόγησης επιχειρημάτων στους μαθητές του.

περιγραφη Οι μαθητές χωρίζονται σε έξι ομάδες με κλήρωση (ανάλογα και με τον αριθμό μαθητών στην τάξη). Οι ομάδες των μαθητών, ανά δύο, θα κληθούν να υποστηρίξουν τον λόγο και τον αντίλογο για ένα θέμα.

περιγραφη Όταν διεξάγεται ο ρητορικός αγώνας γύρω από το πρώτο θέμα, οι υπόλοιπες ομάδες αναλαμβάνουν τον ρόλο των κριτών. Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα θέματα. Έτσι κάθε μαθητής αναλαμβάνει τον ρόλο του διαγωνιζόμενου αλλά και τον ρόλο του κριτή. Ο εκπαιδευτικός δεν παίρνει θέση στη διαδικασία και δεν εκφράζει την προσωπική του άποψη. Αναλαμβάνει τον καίριο ρόλο του συντονιστή ώστε να τηρηθούν τα χρονικά πλαίσια και οι κανόνες της δραστηριότητας.

Διεξαγωγη προετοιμασια Κλήρωση για το θέμα που αναλαμβάνει η κάθε ομάδα Προετοιμασία Ομάδων (20 λεπτά) Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, οι μαθητές μπορούν να συμβουλεύονται έντυπο ή ηλεκτρονικό υλικό και να κρατούν σημειώσεις.

Διεξαγωγη ΧΡΟΝΟΣ ΟΜΑΔΑ Α ΟΜΑΔΑ Β Μέχρι 3 λεπτά Ομιλητής 1 ΟΜΑΔΑ Α ΟΜΑΔΑ Β Μέχρι 3 λεπτά Ομιλητής 1 Παρουσίαση θέσης Παρουσίαση επιχειρημάτων   1 λεπτό Δυνατότητα συζήτησης μεταξύ των μελών της ομάδας για ανασκευή επιχειρημάτων Ανασκευή επιχειρημάτων Μέχρι 2 λεπτά Ομιλητής 2 Ανασκευή επιχειρημάτων Παρουσίαση νέων επιχειρημάτων Ομιλητής 3 Τελική δυνατότητα ανασκευής Συνοπτική παρουσίαση επιχειρημάτων ομάδας

Διεξαγωγη επομενα ζευγαρια Ακολουθείται ακριβώς η ίδια διαδικασία για τα επόμενα ζευγάρια Θέμα 2, (Μέχρι 19 λεπτά) Θέμα 3, (Μέχρι 19 λεπτά)