Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (α) Ανακάλυψη της 1ης ιδιότητας (β)
Κλάσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τα μέρη του κλάσματος 3 4 =το νούμερο των κομματιών = the total number of parts that equal a whole.
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Γιάννης Σταματίου Τεχνικές αντιστροφής γεννητριών συναρτήσεων Webcast 7.
Ίσα ή ισοδύναμα κλάσματα
Ιφιγένεια..!!!!!. Tα Γρεβενά είναι ένας από τους 13 νομούς της Μακεδονίας!!!!! Βρίσκετε στο δυτικό μέρος της Μακεδονίας!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Θα ήταν φρόνιμο… Απλές εννοιολογικές δραστηριότητες Σύνδεση υπολογισμών με κλάσματα με υπολογισμούς στους φυσικούς Εκτίμηση και προσωπικές μέθοδοι υπολογισμού.
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Καταχρηστικό κλάσμα ● 1.)Τι είναι Καταχρηστικό κλάσμα ● 2.) Μετατρέπω τους μεικτους αριθμούς σε καταχριστικά κλάσματα ●
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Σύγκριση και διάταξη κλασμάτων
Sullivan Street Bakery: Η καλύτερη τετράγωνη πίτσα στην Νέα Υόρκη
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Ποια είναι η προπαίδεια;
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6 16 2 16 8 16 4 16 12 16 8 16 Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου ¨ Πρόσθεση και αφαίρεση κλασμάτων¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας 6 16 2 16 8 16 Όταν θέλουμε να προσθέσουμε κλάσματα που είναι ομώνυμα, το μόνο που κάνουμε είναι να προσθέσουμε τους αριθμητές τους. Στο νέο κλάσμα, αριθμητής θα είναι το άθροισμα των αριθμητών, ενώ παρονομαστή βάζουμε τον ίδιο. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και όταν θέλουμε να αφαιρέσουμε. 4 16 12 16 8 16

Τι γίνεται όμως όταν τα κλάσματα είναι ετερώνυμα; ΕΚΠ 8 16 2 9 144 Ας θυμηθούμε πώς το βρίσκουμε. 16 9 8 9 4 9 2 9 1 9 1 3 1 1 2 2 2 Για να προσθέσουμε ή για να αφαιρέσουμε ετερώνυμα κλάσματα, πρέπει πρώτα να τα κάνουμε ομώνυμα. Πώς; 2 3 3

Πώς χρησιμοποιούμε το ΕΚΠ; 144 Διαιρούμε τους παρονομαστές των κλασμάτων με το ΕΚΠ και με το αποτέλεσμα (πηλίκο) πολλαπλασιάζουμε τους αριθμητές και τους παρονομαστές τους. 9 16 144 16 9 144 9 16 8 16 2 9 72 144 32 104 144 ομώνυμα Μπορούμε να προσθέσουμε πολλά κλάσματα ταυτόχρονα βρίσκοντας το ΕΚΠ των παρονομαστών τους.

Τα θυμόμαστε; 12 23 7 9 15 13 6 5 12 6 8 7 25 18 11 26 8 15 6 7 6 3 2 5 8