Ελληνογερμανική Αγωγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμματική Περίοδος 2007 – 2013 Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή 2007.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Σεμινάριο «Η Αντισφαίριση στο Δημοτικό Σχολείο: Διδακτική μεθοδολογία» συνδιοργανώνουν η Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής, η Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Η ΧΡΗΣΗ VIDEOCONFERENCE ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 2o Δημοτικό Σχολείου Βόλου Παρουσίαση.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Αναλάβετε Δράση- Αυτοκυριαρχία” (β΄ μέρος)
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
‘’Άσκηση και Διατροφή‘’
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “H Φυσική Αγωγή ως αθλητική αναψυχή
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Αναλάβετε Δράση- Αυτοκυριαρχία” (β΄ μέρος)
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “ Η Αντιπτέριση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση-
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “H Φυσική Αγωγή ως αθλητική αναψυχή
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Χορεύοντας (σ)το σχολείο:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο "H Φυσική Αγωγή ως αθλητική αναψυχή
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Βεβαίωση
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Η Αντιπτέριση στο Δημοτικό Σχολείο”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνογερμανική Αγωγή Αντιλογίες Αποστολή στον Άρη Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

Διαγωνισμός Αντιλογιών Αγώνες αντιλογίας μεταξύ μαθητών και μαθητριών της ΣΤ δημοτικού σε θέματα της επιστήμης που επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής μας και του κοινωνικού περιβάλλοντος. Σε αντιστοιχία με το αναλυτικό πρόγραμμα Ελληνική Γλώσσα: επικοινωνιακές δεξιότητες Κοινωνική Πολιτική Αγωγή: υπεύθυνη και ενεργό συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι Φυσικές Επιστήμες: καλλιέργεια επιστημονικής σκέψης, έρευνας και μελέτης Ενδυναμώνοντας το μαθητή Αυθεντική δραστηριότητα: έννοια για τα παιδιά, παίρνουν πρωτοβουλία, αναπτύσσουν ιδέες, αναπτύσσουν δράση Διαθεματική προσέγγιση: Φ. Επιστήμες, Ελ. Γλώσσα, μαθηματικά, ICT, Κοιν.Πολ.Αγωγή Ομαδοσυνεργατική προσέγγιση: συνεργασία, συζητούν, διαφωνούν, αναλύουν, συνθέτουν, αποφασίζουν Δημιουργία Υπεύθυνων, δημοκρατικών και ενεργών πολιτών Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

Διαγωνισμός Αντιλογιών Ενδυναμώνοντας τον εκπαιδευτικό Εκπαιδευτικός μέλος εκπαιδευτικής κοινότητας μάθησης Δοκιμάζει νέα ιδέα, διαδικασία και όχι προϊόν, ανάπτυξη κοινών νοημάτων, μοιράζεται προβλήματα και ιδέες, υποστηρίζει ο ένας τον άλλο Εκπαιδευτικός στο ανοιχτό σχολείο Αλληλεπίδραση σε ευρύτερη κοινότητα Σχολείο Κόμβος (ΕΑ)- Σχολεία – Ακαδημαικοί φορείς (ΕΚΠΑ,ΦΠΨ) – διοικητικοί φορείς (Σχ. Συμβ.) Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

Διαγωνισμός Αντιλογιών Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Συνεργασία με Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχ. Σύμβουλο 53ης Περιφέρειας Αν. Αττικής 2017-18 πιλοτική φάση Μέχρι 10 σχολεία από την 53η Περιφέρεια Αν. Αττικής 2018-19 Πανελλήνιος διαγωνισμός Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

Τα σχολεία μελετούν τους σεισμούς

Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

24-8-2016, M=6.2, Central Italy

24-8-2016, M=6.2, Central Italy

Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017

Σεμινάριο έργου OSOS, Αθήνα, 20-21/10/2017